Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 168 van 168 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Mooi is dat... in Nederland de ene stuntprijs na de andere maar in België vind je hem onder de 21 à 22 euro nergens.... en vaak kost hij zelfs nog meer!!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Mooi is dat... in Nederland de ene stuntprijs na de andere maar in België vind je hem onder de 21 à 22 euro nergens.... en vaak kost hij zelfs nog meer!!
    De grens is dichtbij, zou ik zeggen! (moet je wel wat meer dan 1 dvdtje gaan halen)
    Bovendien zijn er hier vast wel mensen die iets voor je willen meenemen. (ik woon in Amsterdam, in dit geval kan ik niet zoveel voor je doen, geen winkels die hem voor €14 verkopen in de buurt)
    AKA Jes

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Mooi is dat... in Nederland de ene stuntprijs na de andere maar in België vind je hem onder de 21 à 22 euro nergens.... en vaak kost hij zelfs nog meer!!
    Ook niet bij de Media Markt in Belgie ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #154
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    17,99 euro bij Free Record Shop, met de kortingskaart die ze daar hebben krijg je hier nog eens 10% korting op.
    nou in den helder niet

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Mooi is dat... in Nederland de ene stuntprijs na de andere maar in België vind je hem onder de 21 à 22 euro nergens.... en vaak kost hij zelfs nog meer!!
    Ook niet bij de Media Markt in Belgie ?
    Voor zover ik weet niet Nu ja, ik heb, als alles goed gaat nog een deal met Kruspe door de ECI-actie..... :wink:

  6. #156

    Standaard

    Ik had hem bij de FRS besteld...proberen te cancelen nadat ik hem via ECI kon krijgen, maar vandaag lag ie toch op de mat...ikke bellen: terugsturen is geen probleem, en ik mag ook nog de krotingsbon van 7 euro houden die ze me gestuurd hadden omdat ie in de pre-order duurder was dan hij nu in de winkel ligt...kijk dat is service

  7. #157

    Standaard

    Zelf heb ik uiteraard de widescreen, maar mijn zus heeft veel liever de 4:3 voor de kinderen, die het toch niets uitmaakt, op de 51cm tv. Heb je toch heel wat meer beeld denken ze.
    Zo zal het wel veel meer mensen gaan, het maakt ze niks uit of ze kiezen juist bewust voor 4:3.

  8. #158

    Standaard

    Ik had hem gepre-ordered bij FRS, woensdag-avond een berichtje ontvangen dat hij verzonden is, maar ik zit dus nog steeds te wachten....

    Iemand ervaring met deze verzendwijze van FRS?? Duurt wel errug lang.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frederica
    Ik had hem gepre-ordered bij FRS, woensdag-avond een berichtje ontvangen dat hij verzonden is, maar ik zit dus nog steeds te wachten....

    Iemand ervaring met deze verzendwijze van FRS?? Duurt wel errug lang.
    bij mij was ie dus vandaag aangekomen van de FRS....en hij zit weer op de bus terug...zal dus wel morgen zijn bij jou?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frederica
    Ik had hem gepre-ordered bij FRS, woensdag-avond een berichtje ontvangen dat hij verzonden is, maar ik zit dus nog steeds te wachten....

    Iemand ervaring met deze verzendwijze van FRS?? Duurt wel errug lang.
    bij mij was ie dus vandaag aangekomen van de FRS....en hij zit weer op de bus terug...zal dus wel morgen zijn bij jou?
    Was ie via de postbode of via de pakketdienst?? Ik ben vanmiddag nl. heel even weggeweest, maar dan zou er toch een briefje op de mat moeten liggen?

  11. #161

    Standaard

    Postbode, en het paste door de brievenbus

  12. #162

    Standaard

    Shoot, dat kan toch nooit dat ie dan drie dagen onderweg is. Ik heb zelfs nog een pakje voor de buren aan moeten nemen vandaag, toen dacht ik dat dat de dvd was toen de bel ging. Welke postbode zit nu naar mijn dvd te kijken

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Hebben jullie nou ook niet de neiging om tegen al die arme mensen bij de MM die de 4:3 versie nemen te zeggen dat ze de helft van het beeld missen? Ik vraag me af of al die mensen ook inderdaad bewust hebben gekozen voor die 4:3?
    Net als bij de eerste versie is dit niet zomaar een pan & Scan versie, als je de widescreen versie hebt, mis je weer andere dingen die de 4:3 versie weer wel heeft... Dus.. de widescreen versie heeft meer aan de zijkant, maar de 4:3 versie heeft meer aan de Boven/onderkant...
    Maar toch welke gek wil er nu een 4:3 versie op een widescreen tv... LOL..

  14. #164

  15. #165

  16. #166

    Standaard

    Kan het ook zijn dat er een Harry Potter DVD is die voor beide formaten geschikt is..?

    Heb er hier een liggen waar achterop staat:

    4:3 / 1.33:1 / geschikt voor alle beeldeformaten

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reignman
    Kan het ook zijn dat er een Harry Potter DVD is die voor beide formaten geschikt is..?

    Heb er hier een liggen waar achterop staat:

    4:3 / 1.33:1 / geschikt voor alle beeldeformaten
    Deze kan je kijken op een gewone en op een breedbeeld tv, alleen wordt het beeld op een breedbeeld opgerekt. Er is ook een aparte widescreen versie die niet wordt opgerekt op een breedbeeld tv. Daardoor heb je ook meer beeld dan de gewone 4:3 (= jouw) versie. Voorop de doos staat dan bovenaan in een gele balk widescreen (gek hè?).

  18. #168

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •