Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 168 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door detulp050
    Ik heb hem nog interessanter:
    1) Harry Potter kost daar in de reservering 24,99 euro
    2) Edit
    Maar dan moet je wel op de eerste dag ophalen Daarna is de film 29.99 Euro
    Geen paniek, mesnen.
    Ieder bijzondere realease (Harry Potter, Lord of the Rings, etcetera) heeft bewezen dat bepaalde zaken graag de aandacht naar zich toe trekken. Wedden, dat MM straks stapels neerlegt voor rond de € 20.
    Vooraf reserveren is niet nodig en wellicht zelfs dom.
    Bovendien ben ik er van overtuigd dat de Potter-hype al lang over zijn hoogtepunt heen is, dus dat deel 2 minder verkocht zal worden dan deel 1.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Zijn er al MM prijzen bekend ???
    Zelf gok ik op €19,99
    Zeker weten dat MM dit weer benut om alle aandacht naar zich toe te trekken.
    Mensen, hou op je door NL te laten belazeren. Deze DVD kost in Duitsland rond € 10.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Geen paniek, mesnen.
    Edit
    Bovendien ben ik er van overtuigd dat de Potter-hype al lang over zijn hoogtepunt heen is, dus dat deel 2 minder verkocht zal worden dan deel 1.
    Zou je denken Henk. Er word thuis al weken aan mijn hoofd gezeurd, wanneer ik de nieuwe Harry Potter ga kopen, door mijn kinderen En ik vind mezelf wel graadmeter voor het koopgedrag van de NL consument :wink: Maar zonder gekheid, ik zie het in mijn direkte omgeving, dat veel mensen aan mij vragen wanneer de Harry Potter dvd uitkomt. Dus ik denk toch wel dat veel van verkocht gaan worden
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Geen paniek, mesnen.
    Edit
    Bovendien ben ik er van overtuigd dat de Potter-hype al lang over zijn hoogtepunt heen is, dus dat deel 2 minder verkocht zal worden dan deel 1.
    Zou je denken Henk. Er word thuis al weken aan mijn hoofd gezeurd, wanneer ik de nieuwe Harry Potter ga kopen, door mijn kinderen En ik vind mezelf wel graadmeter voor het koopgedrag van de NL consument :wink: Maar zonder gekheid, ik zie het in mijn direkte omgeving, dat veel mensen aan mij vragen wanneer de Harry Potter dvd uitkomt. Dus ik denk toch wel dat veel van verkocht gaan worden
    Ja, veel in een korte tijd, dus een piekkoop. DVD's die over een langere tijd uitgesmeerd goed blijven verkopen kennen een veel stabielere, en dus vaak hogere aanbiedingsprijs. Winst op omzet is niet afhankelijk van de omzet, maar veel meer van omzetsnelheid.
    (Bijvoorbeeld als je € 25 vraagt verkoop je er 3. Vraag je € 20 dan verkoop je er 10 in deezelfde tijd, wie heeft nu de meeste omzet en wie de meeste winst???? De 1e haalt € 75 omzet, de 2e haalt € 200 omzet.) Stel dat de inkoop € 15 is dan is de winst bij de 1e € 10 en bij de 2e slechts € 5. Toch verdient de 2e meer, namelijk 10x € 5 = € 50, terwijl de 1e slechts 3 € 10 verdient is € 30.)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Zijn er al MM prijzen bekend ???
    Zelf gok ik op €19,99
    Zeker weten dat MM dit weer benut om alle aandacht naar zich toe te trekken.
    Mensen, hou op je door NL te laten belazeren. Deze DVD kost in Duitsland rond € 10.
    Weet je dan ook waar je 'em ergens online voor deze prijs kan kopen? Ik kan geen site vinden met deze prijs en de rijstijd Den Haag - Duitsland is me toch net iets te ver voor €10 voordeel

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjors van de Rebellenclub
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Zijn er al MM prijzen bekend ???
    Zelf gok ik op €19,99
    Zeker weten dat MM dit weer benut om alle aandacht naar zich toe te trekken.
    Mensen, hou op je door NL te laten belazeren. Deze DVD kost in Duitsland rond € 10.
    Weet je dan ook waar je 'em ergens online voor deze prijs kan kopen? Ik kan geen site vinden met deze prijs en de rijstijd Den Haag - Duitsland is me toch net iets te ver voor €10 voordeel
    Ik ga ook niet speciaal voor voordeeltjes op pad. Ik pak ze zo hier en daar, links en rechts bij toeval mee. Betekent wel dat je soms even geduld moet oefenen en niet meteen naar de winkel moet rennen.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #32

    Standaard Re: Harry Potter bij Blokker

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla
    Vanaf 17 april bij Blokker te koop voor €18,99!
    Volgens mij is ie nog nergens goedkoper...
    Bij ECI krijg hem het gratis :wink:
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  8. #33

    Standaard gratis bij eci???

    Nou, dacht het toch echt niet.
    Je moet wel een jaarabonnement afsluiten hoor!
    Dus gratis is het allerminst!!!

  9. #34

    Standaard Re: gratis bij eci???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla
    Nou, dacht het toch echt niet.
    Je moet wel een jaarabonnement afsluiten hoor!
    Dus gratis is het allerminst!!!
    Het is een geschenk: dus gratis
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #35

    Standaard Re: gratis bij eci???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olemla
    Nou, dacht het toch echt niet.
    Je moet wel een jaarabonnement afsluiten hoor!
    Dus gratis is het allerminst!!!
    Je hebt wel gedeeltelijk gelijk. Maar bij de actie van ECI, kan je wel 5 titels voor totaal 5 Euro kopen. En de 4 bestellingen daarna, die je moet doen, zal ik geen buil over vallen. Dus volgens mij ben je toch echt wel redelijk goedkoop uit

    En even on topic. Bij Marskramer wordt Harry Potter 19.99 Euro
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #36

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    Het ziet ernaar uit dat de online winkels het moeten afleggen tegen de huis-tuin-en-keuken winkels. Reservering cancellen en op naar de Blokker zou ik zeggen!

    [code]
    -----------------------------------------------------------------
    NL version (NL subtiteling)
    -----------------------------------------------------------------

    Blokker EUR 18.99 17-04-2003
    Marskramer EUR 19.99 17-04-2003

    -----------------------------------------------------------------
    [/code]
    volgens mij vergeet je de eci!!!!!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    ...en dat geduld mis ik, dus staat-ie in de pre-order bij VanLeest voor 24,55, inclusief verzendkosten.
    Je kunt ook gewoon even bij de Blokker binnen lopen (€18,99)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaz van Kooten
    ...en dat geduld mis ik, dus staat-ie in de pre-order bij VanLeest voor 24,55, inclusief verzendkosten.
    Je kunt ook gewoon even bij de Blokker binnen lopen (€18,99)
    Ik heb mijn bestelling bij FRS maar geannuleerd .... vraag me alleen af of ik die kortingsbon nog terug kan krijgen.....

  14. #39

    Standaard

    Ik vraag me af hoe julie aan die informatie komen van Blokker en geld het alleen op 17 Aprill en moet je er een paar dukaten bij doen.(zo ja hoeveel ?)
    De Widescreen en 4:3 van deel 1 koste daar toen € 24,99 en ik kan me aan de ene kant niet voorstellen dat ze daar nu € 6,00 onder gaan zitten.
    Aan de ander kant was het vorig jaar zo'n hype en snel uit verkocht dat ze meschien meer ingekocht hebben zodat ze onder die prijs kunnen zitten.
    Bcc vroeg vorig jaar € 19,95 voor de Widescreen,dus het is mogelijk.
    Vraag me af wat hun gaan vragen.

  15. #40

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    volgens mij vergeet je de eci!!!!!
    Tja, dat heb ik eerder moedwillig gedaan dan dat ik het vergeten ben. Ongetwijfeld zul je binnenkort als je lid wordt van de Veronica gids deze DVD gratis erbij krijgen, of als je een lening bij Frisia financiering aangaat.

    Het is wel handig om dergelijke acties op dit forum te vermelden. Mooi meegenomen als je toch al lid wilde worden van de ECI. Maar ik denk dat er weinig mensen zijn die het overwegen om enkel lid te worden van de ECI om deze DVD "gratis" te bemachtigen. (de quotes staan om gratis heen omdat dergelijke clubs je weldegelijk aankoopverplichtingen opleggen, dus het gaat mij een beetje ver om te zeggen dat de DVD gratis is. Als iemand dat wel wil geloven moet hij/zij dat zelf weten. Kunnen ze meteen een lening afsluiten want daar krijg je momenteel een gratis breedbeeld TV bij )

    Persoonlijk moet ik niets van dergelijke acties hebben, maar dat terzijde...
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Ik vraag me af hoe julie aan die informatie komen van Blokker en geld het alleen op 17 Aprill en moet je er een paar dukaten bij doen.(zo ja hoeveel ?)
    Dat weet ik niet. Had ik eigenlijk bij mijn lijstje moeten vermelden dat ik enkel de prijzen van de online winkels zelf heb kunnen checken. (Deze kunnen trouwens per dag iets veranderen).

    De prijzen van de V&D, Blokker, etc. heb ik gewoon uit deze thread gehaald.

    kZal er zometeen ff een voetnootje bij plaatsen
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  17. #42

    Standaard

    Wat een heisa over deze film, vonden mensen nou echt zo leuk om persé op dvd te hebben?, ik heb deze film 1x gezien, en het ziet er na uit dat ik m na nog een keer gezien te hebben.... nooit meer wil zien.

    Tegenvallertje vind ik, idem met deel 1.

  18. #43

    Standaard

    Daar zullen we maar niet op ingaan...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Daar zullen we maar niet op ingaan...
    tsjah ik vraag me toch echt af of mensen deze film 6 keer willen zien...

    maar ik ben aan het zeuren ik stop wel

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Wat een heisa over deze film, vonden mensen nou echt zo leuk om persé op dvd te hebben?
    Persoonlijk moet ik je gelijk geven dat ik deel I niet een bijster interessante film heb gevonden. Deel II heb ik zelfs nog niet gezien! Wel van een aantal mensen positievere geluiden erover gehoord dan over deel I, maar dat terzijde.

    Echter, mijn vriendin is er helemaal weg van
    Hoef ik me tenminste later dit jaar niet te verantwoorden als ik de nieuwe LOTR DVD-box ga kopen... :wink:
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    Echter, mijn vriendin is er helemaal weg van
    Die van mij ook. En ik moet eerlijk zeggen dat ik deze films ook wel leuk vind
    Dus ik zal 'm meteen kopen als ie uitkomt en uiteraard tegen een zo laag mogelijke prijs.
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  22. #47

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    volgens mij vergeet je de eci!!!!!
    Tja, dat heb ik eerder moedwillig gedaan dan dat ik het vergeten ben. Ongetwijfeld zul je binnenkort als je lid wordt van de Veronica gids deze DVD gratis erbij krijgen, of als je een lening bij Frisia financiering aangaat.

    Het is wel handig om dergelijke acties op dit forum te vermelden. Mooi meegenomen als je toch al lid wilde worden van de ECI. Maar ik denk dat er weinig mensen zijn die het overwegen om enkel lid te worden van de ECI om deze DVD "gratis" te bemachtigen. (de quotes staan om gratis heen omdat dergelijke clubs je weldegelijk aankoopverplichtingen opleggen, dus het gaat mij een beetje ver om te zeggen dat de DVD gratis is. Als iemand dat wel wil geloven moet hij/zij dat zelf weten. Kunnen ze meteen een lening afsluiten want daar krijg je momenteel een gratis breedbeeld TV bij )

    Persoonlijk moet ik niets van dergelijke acties hebben, maar dat terzijde...
    Ik ben niet geheel met je eens. De actie van ECI, gaat over 5 dvd's voor 5 Euro en de dvd van Harry Potter gratis. Je spreekt dan van 5 Euro en 2 Euro en nog wat aan verzendkosten. Dus in totaal ben je voor 6 dvd's 7 Euro en nog wat kwijt. En je koopt dan bij wijze van spreken 4 produkten van ongeveer 20 (wat voor mij het maximum is).Dan ben je overall ongeveer 95 euro kwijt (inclusief verzendkosten). Deel dat door 10 ( 6 van de beginactie en 4 producten voor het vervolg), dan ben je dus maximaal 9.50 Euro kwijt voor 1 artikel. En dat lijkt me toch wel goedkoop voor Harry Potter of een van de andere films En voor zo goedkoop heb ik Harry Potter nog niet gezien
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #48

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Ik ben niet geheel met je eens. De actie van ECI, gaat over 5 dvd's voor 5 Euro en de dvd van Harry Potter gratis. Je spreekt dan van 5 Euro en 2 Euro en nog wat aan verzendkosten. Dus in totaal ben je voor 6 dvd's 7 Euro en nog wat kwijt. En je koopt dan bij wijze van spreken 4 produkten van ongeveer 20 (wat voor mij het maximum is).Dan ben je overall ongeveer 95 euro kwijt (inclusief verzendkosten). Deel dat door 10 ( 6 van de beginactie en 4 producten voor het vervolg), dan ben je dus maximaal 9.50 Euro kwijt voor 1 artikel. En dat lijkt me toch wel goedkoop voor Harry Potter of een van de andere films En voor zo goedkoop heb ik Harry Potter nog niet gezien
    OK, maar dan moeten wel alle 10 DVDs/producten interessant genoeg zijn. Als ik doorgaans door de catalogus van een dergelijke club blader kan ik er hoogstens 2 of 3 vinden die ik de moeite waard vind. En dan moet je dus 95 euro delen door 3. Dan kost je felbegeerde Harry Potter II DVDtje zo'n EURO 31,50...
    Pas als 5-6 of meer DVDs de moeite waard zijn, wordt het aanbod van ECI interessant (dan ben in feite minder dan 19 EURO voor Harry Potter kwijt).

    Vandaar dat ik de ECI niet in mijn rijtje heb gezet. Eingelijk had ik ook de vermelding gratis extra DVD bij de V&D willen weglaten. Je hebt hierbij namelijk slechts de keuze uit een zeer gering aantal DVDs.


    Maar genoeg over deze off-topic discussie. Wat ik eigenlijk wil weten is wat winkels als Kruidvat, Blokker, V&D, etc. zich voor de DVD gaan vragen. Ik ben gisteravond ook ff in de stad geweest, maar de meeste winkels doen uiterst geheimzinnig over de uiteindelijke prijs...
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  24. #49

    Standaard

    Ik denk overigens dat de MM nog wel weer onder de prijzen van Blokker en Kruidvat zal duiken, want ze beweren niet voor niets de goedkoopste te zijn in een straal van 30 km ...

  25. #50

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    [quote="RoyEngelen"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Ik ben niet geheel met je eens. De actie van ECI, gaat over 5 dvd's voor 5 Euro en de dvd van Harry Potter gratis. Je spreekt dan van 5 Euro en 2 Euro en nog wat aan verzendkosten. Dus in totaal ben je voor 6 dvd's 7 Euro en nog wat kwijt.
    Helaas mag je maar maximaal 2 dvd's kiezen, en dat is inclusief het welkomstgeschenk. Dus deze optie vind ik niet veel
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •