Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 168 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Het hoort misschien niet hier, maar ik ben wel benieuwd waar je dat gehoord hebt, dat van de max. 2 dvd's. Bij mijn bestelling was iets fout gegaan en ik werd teruggebeld door de ECI met de vraag of ik mijn bestelling opnieuiw wou doorgeven. 5 dvd-titels doorgegevn en die vrouw heeft mij niet gezegd dat dat niet kan, dus dat van max. 2 zal wel een foutje van je zijn.

  2. #52

    Standaard Re: totaaloverzicht HP II (widescreen met NL subs en spraak)

    [quote="Ronald Dassen"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RoyEngelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Ik ben niet geheel met je eens. De actie van ECI, gaat over 5 dvd's voor 5 Euro en de dvd van Harry Potter gratis. Je spreekt dan van 5 Euro en 2 Euro en nog wat aan verzendkosten. Dus in totaal ben je voor 6 dvd's 7 Euro en nog wat kwijt.
    Helaas mag je maar maximaal 2 dvd's kiezen, en dat is inclusief het welkomstgeschenk. Dus deze optie vind ik niet veel
    Gewoon proberen om 5 dvd's te bestellen, volgens mij kijkt ECI niet zo nou. Ik denk dat het meer te maken heeft met dat je niet meer dan 3 boeken besteld
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #53

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi
    BLOKKER va 17 April € 18,99 .... !!!
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).

  4. #54

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).
    Weet ik niet, de aanbieding staat in de folder maar er staat geen vermelding van widescreen of 4.3
    Ik koop hem ook alleen maar als ie widescreen is!
    Afwachten maar en donderdag ff kijken of ie ook in 16:9 is.
    Yoda - STAR WARS II - Attack of the Clones:
    "Powerfull you have become, Dooku! The dark-side I sense in you!"

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilde
    €29,99 bij DVDstore
    €31,- bij ceedeeveedee
    €26,99 bij DVDoutlet
    €27,99bij DVDShop
    Dat zijn allemaal aardig forse prijzen Hilde.
    Zaterdag was er in een Consumentenrubriek van de Vara al zichtbaar dat er flink gestunt zal gaan worden met deze DVD.
    Toevallig op 17 april houdt MM Arena haar heropening met spetterende acties. Wedden dat Harrie Potetr beneden de € 20 gestunt gaat worden MMm wilde voor de Vara geen prijs noemen, dus dan wordt het iets moois, da's zeker!!!!!!
    Ben bang dat het 17 april bij MM Arena een Iraakse chaos gaat worden, want er zullen nog heel wat meer acties zijn die dag.
    Dat wordt jezelf plunderend naar de kassa vechten.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  6. #56

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi
    BLOKKER va 17 April € 18,99 .... !!!
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).
    Blokker gaf in het VARA-programma van afgelopen zaterdag heel nadrukkelijk € 23,99 aan.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #57

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).
    Weet ik niet, de aanbieding staat in de folder maar er staat geen vermelding van widescreen of 4.3
    Ik koop hem ook alleen maar als ie widescreen is!
    Afwachten maar en donderdag ff kijken of ie ook in 16:9 is.
    Voor zover bekend, verkoopt Blokker alleen de 4:3 versie... Ik houd dus maar de MM in de gaten...

  8. #58

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).
    Weet ik niet, de aanbieding staat in de folder maar er staat geen vermelding van widescreen of 4.3
    Ik koop hem ook alleen maar als ie widescreen is!
    Afwachten maar en donderdag ff kijken of ie ook in 16:9 is.
    Voor zover bekend, verkoopt Blokker alleen de 4:3 versie... Ik houd dus maar de MM in de gaten...
    ze verkopen volgens mij gewoon beide versie hoor ik krijg hp2 voor 12 euro dankzij blokkerpersoneels korting van een klasgenoot 8)

  9. #59

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Blokker gaf in het VARA-programma van afgelopen zaterdag heel nadrukkelijk € 23,99 aan.
    Alleen op 17 18 en 19 April € 5 korting
    daarna normale prijs

    Grtz.Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  10. #60

    Standaard

    Wat is het € 14,99 of € 18,00

    Een folder aanbieding geld toch voor elke Mediamarkt ?
    Er bestaan toch helemaal geen verschillende folders voor de MM.
    Behalve voor uitzonderingen van bv een Heropening.
    En die van AH is dat de Widescreen. (Betaalje dus zonder Airmiles €24,99,1000 Airmiles staat meestal voor € 10,00 korting.)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abalder
    Voor MM Amsterdam is een Heropeningskrantje gedrukt. Nogmaals:

    MM Amsterdam, van 17 t/m 19 april voor 18 Euro en daarna voor 23 Euro

    Denk niet dat je hem voor 14,99 meekrijgt in MM Amsterdam
    Het word dus afwachten of het waar is van AH en of het de 16:9 betreft.
    Zo niet hoop ik op blokker en anders,wachten op Bcc.

    Er zijn wel steeds grote prijs verschillen tegen over de Andere MM's.
    Amsterdammers zijn met bijna elke aanbieding(niet alleen bij mm) wel meer kwijt hier dan in een andere stad.
    Discriminatie eigelijk.

    (Slechte postbodes hier,krijgen meestal de reklame 1 tot 3 dagen later en dan is het al te laat.Vend krijgen we helemaal niet meer.)

  12. #62
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu
    waar is her en der? ik wil die nl nog kopen op 16:9 (heb hem nu op 4:3)

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu
    De eerste "gezonde" reactie. Domme grijze massaconsument: als ie te duur is koop je henm toch gewoon niet, zul je eens zien hoe de prijzen dalen. En jawel, hoor, na enkele weken zie je de prijzen dalen, dalen, dalen.
    Maar nee, wij laten ons opfokken door de commercie. gaan vóór openingstijd al voor de deur liggen, alsof het een uniek product is. Ikke eerst, ikke eerst!!!!!
    Twee dagen voordat ie in Nederland uitkomt blert men rond dat er in Groot Brittanië een ware run was op de 2e Harrie Potter en dat er 100% meer zijn verkocht dan der eerste Harrie Potter. Dus rennen
    mensen, rennen en vooral.....veel geld neertellen.
    Maar weet je wat de ellende is, d'r is geen reet an, an Harrie Potter. Ik zie dat koppie al de hele dag op TV, hij schijnt nu bezig te zijn in nederland een kabinet te formeren.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BreezeR
    Net de folder van de MM Zwolle binnen gehad, en de prijs voor de nieuwe harry potter is €14,99.

    Zal wel weer druk gaan worden hier bij de MM! :wink:
    Heerlijk!!! Nuchtere Tukkers!!!!!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  16. #66

    Standaard

    Ik ben geinteresserd in massa-psychologie, dus neem me niet kwalijk dat ik dit soort uitgaven op de voet volg. Het is een herhaling Van Lord of the Rings, en dergelijke.
    Prachtig te zien hoe de commercie een grijze massa weet te manipuleren.
    Zo is het regime in Baghdad ontstaan en zo is in Duitsland dat manneke met dat snorretje aan het bewind gekomen.
    Ongeveer 1,2% van de mensheid is zelfdenkend, dus succes verzekerd.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #67

    Standaard

    Een DVD verkoopt voor geen meter.
    Zet hem in de top-tien en de omzet stijgt schrikbarend.
    Voorbeeld: Dirty Dancing, met een afschuwelijk laag waarderingscijfer, er liggen stapels van in de winkel, dus met een laag prijsje en een top-tien notering verkoop je hem vlotjes.
    Oh, kijk even naar rechts. Norah Jones staat op nr. 1 Topkwaliteit hoor, dat meisje, maar koop niet de DVD want de geluidstrack is zwaar overstuurd, om te janken zogezegd. Aanrader: koop de CD, die geeft perfect geluid.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #68

    Standaard Re: BLOKKER STUNT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door acix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JerMi
    BLOKKER va 17 April € 18,99 .... !!!
    betreft dit zowel de widescreen als fullscreen versie? Want ik betaal liever wat meer dat ik dan de widescreen versie heb (4.3 zuigt).
    Blokker gaf in het VARA-programma van afgelopen zaterdag heel nadrukkelijk € 23,99 aan.
    En vertrouw nooit het medium TV, ook niet Felix Meurders, 't was weer eens halfslachtige informatie.
    MM zou de goedkoopste zijn, met FRS op de tweede plaats. men vergat heel slordig de 10% korting bij FRS, waardoor FRS wel degelijk de goedkoopste was. :x :x
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu
    De eerste "gezonde" reactie. Domme grijze massaconsument: als ie te duur is koop je henm toch gewoon niet, zul je eens zien hoe de prijzen dalen. En jawel, hoor, na enkele weken zie je de prijzen dalen, dalen, dalen.
    Maar nee, wij laten ons opfokken door de commercie. gaan vóór openingstijd al voor de deur liggen, alsof het een uniek product is. Ikke eerst, ikke eerst!!!!!
    Twee dagen voordat ie in Nederland uitkomt blert men rond dat er in Groot Brittanië een ware run was op de 2e Harrie Potter en dat er 100% meer zijn verkocht dan der eerste Harrie Potter. Dus rennen
    mensen, rennen en vooral.....veel geld neertellen.
    Maar weet je wat de ellende is, d'r is geen reet an, an Harrie Potter. Ik zie dat koppie al de hele dag op TV, hij schijnt nu bezig te zijn in nederland een kabinet te formeren.
    een goed punt Henk. Als ik de eerste film niet gezien zou hebben, zou ik haast denken dat het hier over een fantastische film gaat (gezien het aantal reacties in deze pricewatch). Ik denk dat de commercie alweer aan het gniffelen is........

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu
    De eerste "gezonde" reactie. Domme grijze massaconsument: als ie te duur is koop je henm toch gewoon niet, zul je eens zien hoe de prijzen dalen. En jawel, hoor, na enkele weken zie je de prijzen dalen, dalen, dalen.
    Maar nee, wij laten ons opfokken door de commercie. gaan vóór openingstijd al voor de deur liggen, alsof het een uniek product is. Ikke eerst, ikke eerst!!!!!
    Twee dagen voordat ie in Nederland uitkomt blert men rond dat er in Groot Brittanië een ware run was op de 2e Harrie Potter en dat er 100% meer zijn verkocht dan der eerste Harrie Potter. Dus rennen
    mensen, rennen en vooral.....veel geld neertellen.
    Maar weet je wat de ellende is, d'r is geen reet an, an Harrie Potter. Ik zie dat koppie al de hele dag op TV, hij schijnt nu bezig te zijn in nederland een kabinet te formeren.
    een goed punt Henk. Als ik de eerste film niet gezien zou hebben, zou ik haast denken dat het hier over een fantastische film gaat (gezien het aantal reacties in deze pricewatch). Ik denk dat de commercie alweer aan het gniffelen is........
    Ik heb ze al zien zitten oefenen in geld tellen. :P :P Ze oefenden met een vrij grote totaalopbrengst :P :P :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  21. #71

    Standaard

    ff off-topic:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik ben geinteresserd in massa-psychologie, dus neem me niet kwalijk dat ik dit soort uitgaven op de voet volg. Het is een herhaling Van Lord of the Rings, en dergelijke. Prachtig te zien hoe de commercie een grijze massa weet te manipuleren. Ongeveer 1,2% van de mensheid is zelfdenkend, dus succes verzekerd.
    Vraagje: tot wel percentage van de bevolking meen jij dat de mensen op dit forum behoren? Tot die 1,2% of de overige 98,8%? :wink:

    Ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld in de online DVD-winkels. Als ik een CD wil hebben die normaliter 20 Euro moet kosten, kun je hem online meestal wel voor zo'n 14 Euro bemachtigen. Nog steeds teveel, maar op die manier hoop je toch in opstand te komen tegen de commercie.

    Echter, als ik naar bijv. de DVD van Harry II kijk, geven de MM, de Macro en de Blokker de online shops het nakijken.
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  22. #72

    Standaard

    Weet iemand al wat de Widescreen versie van HP II bij de MM in Heerlen moet gaan kosten?
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  23. #73

    Standaard

    Vraagje: tot wel percentage van de bevolking meen jij dat de mensen op dit forum behoren? Tot die 1,2% of de overige 98,8%? :wink:
    In de winkel wijs ik mensen er wel eens op, dat het om de hoek 40% goedkoper is: geen reactie.
    Of ik wijs op de 10%kortingsmogelijkheid, verstoord loopt men naar de kassa en rekent af.
    De consument is een vreemd wezen. Zeikt over hoge prijzen, maar blijft het daar wel kopen. Kijk maar naar de benzine. Shell is nog steeds marktleider. Zou iedereen daar kopen waar de prijs het laagst is, zou je de prijs zien kelderen.
    Het is gewoon een kwestie van massapsychologie.
    Zet een CD op nr. 1 en hij verkoopt vlotjes.
    Maak een product extreem duur (parfum is een fraai voorbeeld). Iedereen moet dan ineens DIOR hebben, want dat is dan een topmerk. Topmerk en hoge prijs is synoniem hamert de commercie.
    Commercie is de simpelste manier van hersenspoelen. TV is daarbij het medium bij uitstek. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #74

    Standaard

    Morgen moet ik als het goed is de Gratis Echo krijgen en daarin staat meestal Bcc,dus ik hoop dat ik morgen kan melden hoeveel hij daar gaat kosten.

    Ze beweren altijd de laagste prijs te bieden dus moeten ze onder die van MM gaan zitten lijkt mij of evenveel. (voor Deel 1 vroegen ze € 19,95)

  25. #75
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door teigetje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    hmmm, die eerste HP kun je nu ook her en der kopen voor 19 euro, soms zelfs nog minder... ik maak me dan niet druk om die prijs nu
    waar is her en der? ik wil die nl nog kopen op 16:9 (heb hem nu op 4:3)
    Ik had hem laatst nog in m'n handen voor 19 euro bij Scheer & Foppen, die zitten op diverse plaatsen in het land... maar doe rustig aan joh, die DVD wordt vanzelf overal goedkoper.

    neem nou Minoes: 27 euro bij de begin release, hier en daar voor een paar euro goedkoper en MM stuntte tijdelijk met 17 euro! Nu koop ik hem zo morgen voor nog geen 10 euro bij Music House

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •