Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 895 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard STAR WARS originele trilogie voor september 2004 !!!

    Zonet gelezen dat de originele Star Wars episodes (IV, V en VI) op dvd zullen verschijnen in september 2004 !
    Alhoewel dit nog geen officiele aankondiging is (de mededeling werd gemaakt door Lucasfilm op een handelaarsmeeting in The Presidio)
    zou het deze keer om "the real thing" gaan.
    Waarschijnlijk wordt het een 4-disc box in dezelfde stijl als de Indiana Jones - trilogy.
    Episode III verschijnt in mei 2005 in de bioscopen (USA) en in november van dat jaar op dvd.

  2. #2

    Standaard

    Dat is goed nieuws, hoewel er denk ik wel veel kritiek zal komen op de wijze waarop ze de films misschien op DVD willen zetten. De fans willen natuurlijk meer dan een 4-disc a la Indiana Jones.

  3. #3

    Standaard

    zal wel weer loslopen. Ik ga er niet vanuit dat het waar is dit bericht. Gewoon omdat het zowieso al niet officieel bevestigd is, en ook omdat je ontzettend veel verhalen hoort dat GL de films chronologisch zou willen uitbrengen op dvd. (al is dat verdomde moeilijk bij een boxset :P).
    Ik wacht dus gewoon rustig af.

  4. #4

    Standaard

    Ik neem aan dat GL voor de OT wel gewoon audio commentaar zal toevoegen aangezien hij het wel wilde doen en Spielberg niet bij de Indy-DVD's...

    Maar zie het zo: De DVD-release van de OT zou een goede hype kunnen creeren voor de release van Episode III

    En als er geen genoeg materiaal is om 2 dvd's te vullen (remember OT was released between 1977 - 1983) en GL wilt niet zowel de orginele versie als de SE op DVD zetten dan is een 4-dvd set niet eens zo gek idee...

    Misschien met wat eerste beelden van Episode III er op?!?

    Ik geloof/hoop dat de Clone Wars cartoon-serie ook op DVD gaat uitkomen...

    We will see...

  5. #5
    There is only one real truth: causality!...

  6. #6

    Standaard

    BETER!!!!!


    Dit is goed nieuws!!!!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  7. #7

    Standaard

    Had liever de versie op dvd gezien van 1997, die nieuwe versies, maar ja, zo te zien word het de originele versie
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Ik heb recent nog in een interview met Lucas gelezen dan wanneer de OT ooit op DVD gezet zou worden dit alleszins de herwerkte versies van de films zullen worden en niet de originele.
    Marc Castermans - Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Klopt, de originele versies zullen niet op DVD verschijnen, alleen de Special Editions en die zullen zoals het er nu uitziet verschijnen in een 4-disc set als Indy. Wat wel mogelijk is is dat sommige scenes die zijn veranderd voor de special editions ook in de oude versie op de bonus disc worden gezet in een feature over de verschillen tussen de originele films en de SE.
    Verder wil het geruchtencircuit dat er na de release van Episode II er ook nog wat op TV-gebied gaat gebeuren, gesproken wordt over zowel Cartoon als een live-action serie, maar hopen dat het beter wordt dan de ewok films (waren in de US speciaal voor tv gemaakt maar in Europa ook in de bios uitgebracht).

  10. #10
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Ikzelf heb er geen enkel probleem mee dat het de SE's zijn die gereleased worden.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb er ook geen problemen mee. Al moet ik wel zeggen dat ik niet alle aanpassingen kan waarderen.
    De extra scene in A new hope met Han & Jabba was goed, ook de scene met de bantha's in de woestijn in Jedi was goed gedaan. De scene in A new hope in de cantina waar Han nu niet als eerste schiet vind ik echter een aanfluiting, dat Greedo van zo'n kleine afstand mist is echt te gek voor woorden en dat enkel om Han wat minder meedogenloos te laten lijken, wat mij betreft totaal overbodig.
    Verder vind ik het ook wel jammer dat de song Lapti Nek uit Jedi is vervangen, de nieuwe is ook wel leuk maar Lapti Nek vond ik muzikaal gezien toch meer de moeite waard, dit zou een leuke toevoeging zijn bij de extra's (originele song als deleted scene).
    Verder is het wel jammer dat ze niet wat meer van de fouten hersteld hebben in de Special Editions.

  12. #12

    Standaard

    Sweet.
    Had liever originele versies gehad, maar je kan blijkbaar niet alles hebben...

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  13. #13

    Standaard

    En nu maar hopen dat we op de extra's disc de enige echte Star Wars Christmas Holiday Special gaan krijgen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?

  15. #15

    Standaard

    En wat dan met die nieuwe scenes die ze hebben opgenomen tijdens de opnames van Episode II?

    in 1 vd specials zegt Lucas ook geloof ik dat ze extra scenes in Tunesië hebben opgenomen voor de OT, zodat ze daar niet meer heen hoefde te gaan.. zo komen er volgens mij scenes met Bail Organa ("vader" van Leia, welke omkomt als Alderaan in A New Hope wordt opgeblazen) in de nieuwe SE's.

    Ik neem dus aan dat de nieuwe versies op DVD komen?!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    De extra scene in A new hope met Han & Jabba was goed
    Ik vond die scène eigenlijk overbodig, het was door de Greedo scène toch al duidelijk dat Jabba achter hem aanzat ?
    Daar komt nog eens bij dat ik digitale Jabba niet echt overtuigend vind overkomen en dat Han tegen Jabba zegt "Jabba, you're a beautiful human beeing." komt ook een beetje raar over. Maar ja, de orginele scène is geschoten waar Jabba gespeeld wordt door een dikke oude man met een of ander vachtje. Lucas wist toen nog niet eens hoe Jabba eruit zou gaan zien en ik dacht door geldgebrek heeft hij die scène niet eens afgemaakt.
    Volgens mij is daardoor de Greedo-scène geboren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?
    Als je dat niet eens weet, wat doe je dan hier?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjes
    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?
    Als je dat niet eens weet, wat doe je dan hier?
    Ik vind dat je nogal een grote muil hebt voor iemand die hier net komt kijken! Neem even een valiumpje en antwoord normaal op zijn vraag of reageer niet!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjes
    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?
    Als je dat niet eens weet, wat doe je dan hier?
    Ik vind dat je nogal een grote muil hebt voor iemand die hier net komt kijken!
    Dat krijg je er nou van als iemand te lang in Sesamstraat woont :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    bah de bewerkte versies op DVD. ik heb echt zo'n hekel aan die CGI jabba in a new hope. Had liever een of ander 8 disc superbox gezien met de originele en de bewerkte versies + disc bomvol extras.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dickwad
    bah de bewerkte versies op DVD. ik heb echt zo'n hekel aan die CGI jabba in a new hope. Had liever een of ander 8 disc superbox gezien met de originele en de bewerkte versies + disc bomvol extras.
    Tja, je bent niet de enigste die er zo over denkt. Achteraf had ik liever gezien dat Lucas er met zijn revisionistische vingertjes vanaf was gebleven en dat die SE's er nooit waren gekomen. Maar ja, het is helaas niet anders.

  22. #22
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Nou ik vind het toch okay dat ze uitkomen op dvd. V.w.b. delen 5 & 6 was er niet zo nodig een revisie noodzakelijk want die waren wel in orde.
    A new hope is er op vooruit gegaan, wat vond ik die film in het orgineel langdradig en saai, ook waren de ruimteslag scenes op het einde magertjes vergeleken met de effects van deel 2 & 3. De special edition heeft in ieder geval het beeld en effecten wat gelijk getrokken.

    De discussie orgineel of special ed. is eigenlijk niet zo interessant meer want die is gevoerd. Wat mij veel meer interesseert is wat de dvdbox gaat worden en wat ie daar mee gaat uitvreten. Eerlijkheidshalve beken ik nu alvast dat ik het ding ondanks alles toch zal kopen ook al haat ik sommige van zijn toevoegingen. En ik denk dat er een boel mensen zijn die zo denken.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjes
    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?
    Als je dat niet eens weet, wat doe je dan hier?
    Ik hoopte dat iemand mij een linkje kon wijzen waar de verschillen instaan, je kan nu eenmaal niet alles weten he... Gelukkig zijn er nog mensen als jij op deze wereld, die verschrikkelijk slim zijn, maar te beroerd om een ander wat uit te leggen

  24. #24

    Standaard

    Check deze link maar even voor de veranderingen, ik weet niet of alles hier staat maar dat zal ook niet meevallen. omdat er redelijk veel is aangepast, van opschonen van de oude print en geluid tot en met compleet nieuwe scenes.

    http://www.theforce.net/swse/

    De holiday special zullen we in elk geval niet aantreffen op de DVD. George Lucas heeft al eens gezegd dat als hij de mogelijkheid had hij elke holiday special videoband eigenhandig zou willen vernietigen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart Staartjes
    Wat waren ook alweer precies de verschillen tussen de originele en herbewerkte versies?
    Als je dat niet eens weet, wat doe je dan hier?
    Ik vind dat je nogal een grote muil hebt voor iemand die hier net komt kijken! Neem even een valiumpje en antwoord normaal op zijn vraag of reageer niet!
    Heren,heren.........denk om het taalgebruik a.u.b
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •