Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 895 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Check deze link maar even voor de veranderingen, ik weet niet of alles hier staat maar dat zal ook niet meevallen. omdat er redelijk veel is aangepast, van opschonen van de oude print en geluid tot en met compleet nieuwe scenes.
    http://www.theforce.net/swse/
    Duidelijker kan bijna niet. Prima site
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #27

    Standaard

    Ik ben toch wel benieuwd naar de extra's. Van de oude trilogie zijn ook een aantal making of docu's gemaakt die ook zijn uitgebracht bij een speciale uitgave van de video's van de originele versies. Hij was verkrijgbaar in een mooie metalen box met daarin de drie films op video en een aparte video met daarop de docu's. Verder zijn er al een aantal deleted scenes uitgebracht op cd-rom (Star Wars - Behind the magic).
    Hierop o.a. outtakes van de cantina scene uit ANH, de originele opnames van Han Solo die Jabba ontmoet in de hangar (zonder de cg Jabba). Een andere bekende deleted scene komt uit ROJ en is de zandstorm scene, dit was de eerste scene die werd opgenomen voor ROJ mmar werd dus uiteindelijk niet gebruikt. Verder natuurlijk de extra scenes van Biggs uit ANH en extra footage van de aanval op de rebellenbasis op Hoth in ESB.
    Kortom genoeg materiaal voorhanden lijkt me voor een paar leuke extra's, al hoop ik wel dat er ook wat recente interviews e.d. worden toegevoegd.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Kortom genoeg materiaal voorhanden lijkt me voor een paar leuke extra's, al hoop ik wel dat er ook wat recente interviews e.d. worden toegevoegd.
    En dan wel andere als in deze:

    The Stars of Star Wars.

    Hier staan al veel interviews en terugblikken op te zien, ik hoop dus niet dat ze nog eens een keer hetzelfde op DVD zetten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Deze interviews zullen ze zeker niet gebruiken.
    Dit is allemaal 'niet officieel interview-werk', het staat ook vermeld op de cover. Als het goed is zie je hierop ook geen officiele posters e.d. op de achtergrond tijdens de interviews, deze zijn allemaal weggeblokt.

    Persoonlijk zou ik ook wel wat oude drafts van de scripts willen zien. Dan zie je o.a. ook dat Mace Windu al in een van de eerste drafts van het script voor A new hope werd gebruikt maar later werd verwijderd. Hieruit blijkt maar weer eens dat George lucas vrijwel niets weggooit maar later toch weer gebruikt. Verder was Han Solo in eerste instantie een groen monster en was de Luke-persoon een vrouw!

    Verder is er ook nog footage aanwezig van de screentests van o.a. Mark Hamill, Carrie Fisher & Harrison Ford, deze zijn wel in zwart/wit maar wel leuk om te zien. Verder werd tijdens deze screentests ook nog een oude draft van het script gebruikt. Zou leuk zijn als dit ook op de DVD komt.

  5. #30

    Standaard

    Verder is er ook nog footage aanwezig van de screentests van o.a. Mark Hamill, Carrie Fisher & Harrison Ford, deze zijn wel in zwart/wit maar wel leuk om te zien. Verder werd tijdens deze screentests ook nog een oude draft van het script gebruikt. Zou leuk zijn als dit ook op de DVD komt
    Deze kun je al bekijken op de CD-ROM "Behind the Magic"

    Mace Windu was inderdaad de allereerste naam die in de allereerste versie van Star Wars voorkwam. (de eerste planeet was Utapau, later omgedoopt in Tatooine. Ik hoop op Utapau in Ep.3)
    Die scripts zijn met een beetje zoekwerk simpel op internet te vinden trouwens.

    Ik verwacht bij de DVD extras dé 4 officiele StarWars documentaires:
    -Making of StarWars
    -SP:FX (Empire strikes back making of)
    -Classic Creatures (Return of the Jedi making of)
    -From StarWars to Jedi: the making of a Saga
    Ik heb deze 4 op video, en ik kan keihard zeggen: betere filmdocumentaires ben ik nog niet tegengekomen.

    Hier alvast een preview van de box:

  6. #31

    Standaard

    Ik denk dat ik voor het sentiment het liefst de oude originele uitvoeringen op dvd wil hebben. Daar heb ik destijds mijn Star Wars liefde mee opgedaan (viool muziek...orkest enz...)

    Maar Lucas kennende zal hij wel gaan voor de (naar mijn mening teveel) opgepoetste versies......helaas ? Ik weet het niet. Eerst maar kijken hoe de box eruit gaat zien. Hopelijk wordt het niet als Indiana Jones. Box is wel aardig maar er had zoveel meer mee gedaan kunnen worden!

    Ach, welke versies ook uitkomen....HE HET IS STAR WARS!!!!....gewoon een must have!!!...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #32

    Standaard

    Deze documentaires zijn inderdaad erg de moeite waard en ook voorzien van humor.
    (bijvoorbeeld het verhuizen van de kostuums e.d. tussen Engeland en Amerika waarbij salacious als echt levend beest wordt opgevoerd. Het zou fantastisch zijn om deze op dvd te hebben, toch hoop ik ook op wat recentere extra's. Inderdaad zijn enkele deleted scenes en screentests terug te vinden op behind the magic, maar dat is cd-rom en dus geen geweldige kwaliteit.

    Hoe dan ook, als deze films op dvd verschijnen komen ze direct in mijn collectie terecht. Van de video's heb ik ook van elke film 3 (verschillende) video's.

  8. #33

    Standaard

    Van de video's heb ik ook van elke film 3 (verschillende) video's.
    :wink: Me too!
    -Caravan of Courage: an Ewok Adventure
    -Ewoks: the Battle for Endor
    -the Making of StarWars
    -StarWars Holiday Special
    -SP:FX, the Making of the Empire Strikes Back
    -Classic Creatures, the Making of Return of the Jedi
    -From StarWars to Jedi: the Making of a Saga
    -Droids: the Great Heep
    -Droids: 3 episodes-the White Witch, a Race to the Finish, the Lost Prince
    -StarWars Trilogy: Limited Edition Box set
    -StarWars Trilogy Special Edition Box set
    -StarWars the Phantom Menace: Video Collector's Edition


    Gelukkig heb ik van zowel de SE als de originele de Laserdisc versies; en deze staan op bootleg DVD, dus kijken kan ik ze toch wel :wink:

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Van de video's heb ik ook van elke film 3 (verschillende) video's.
    :wink: Me too!
    -Caravan of Courage: an Ewok Adventure
    -Ewoks: the Battle for Endor
    -the Making of StarWars
    -StarWars Holiday Special
    -SP:FX, the Making of the Empire Strikes Back
    -Classic Creatures, the Making of Return of the Jedi
    -From StarWars to Jedi: the Making of a Saga
    -Droids: the Great Heep
    -Droids: 3 episodes-the White Witch, a Race to the Finish, the Lost Prince
    -StarWars Trilogy: Limited Edition Box set
    -StarWars Trilogy Special Edition Box set
    -StarWars the Phantom Menace: Video Collector's Edition


    Gelukkig heb ik van zowel de SE als de originele de Laserdisc versies; en deze staan op bootleg DVD, dus kijken kan ik ze toch wel :wink:
    Je bent te benijden: lekker relaxed wachten totdat de dvd uitvoering er is..... Ik heb de video's a long long time a go weg gedaan.....STOM!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Je bent te benijden: lekker relaxed wachten totdat de dvd uitvoering er is..... Ik heb de video's a long long time a go weg gedaan.....STOM!
    Slim was het in ieder geval niet nee.
    Ik heb ze nooit gehad, alleen maar opgenomen van tv, en wil ze wel errug graag. Ik betwijfel echter dat ze de 1e versie van de trilogie gaan uitbrengen.

    Als ze het nou aanpakken zoals met de T2 UE of The Abyss: SE en originele versie op de disc zetten.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  11. #36

    Standaard

    Ik heb uiteraard de Special Editions op video en daarnaast de originele uitgave van de drie films, verder het pronkstuk uit m'n (video)collectie; een prachtige boxset in blik, zie onderstaande omschrijving:

    • COMMENTS: The Executor Box Set: a limited numbered edition tin box set (20,000) released in the UK. Contains THX widescreen VHS tapes of all three films, 'From Star Wars To Jedi - The Making Of A Saga' documentary, 5 hours of supplemental material, scripts for all three movies, three video art prints, six matte painting prints, booklet, and a numbered certificate of authenticity.
    • TECHNICAL COMMENTS: These PAL VHS tapes use the letterbox transfers made for laserdisc
    • OTHER COMMENTS: Supplements include: The Making Of Star Wars, SPFX Empire - The Making Of The Empire Strikes Back, Classic Creatures - The Making Of Return Of The Jedi, From Star Wars To Jedi - The Making Of A Saga, Original Teaser & Release Trailers From All 3 Movies, Interviews With George Lucas, The Lucasfilm Archive Tour, The Star Wars Gallery With Ralph McQuarrie, Sound Advice: An Interview With Ben Burtt, How Walkers Walk: Stop Motion Workshop Footage - Narrated By Dennis Muren, The Flight Through The Asteroids: A Storyboard Comparison, The ABC's Of Jedi Effects: An Interview With Dennis Muren, Jedi Videomatics: A Moving Storyboard - Narrated By Ken Ralston, Lapti Nek: The Music Video From Jabba's Palace.

  12. #37

    Standaard

    Jep, dat blik is mij wel bekend :wink:
    Die extra's heb ik trouwens ook op mn bootleg DVDs staan, dus mochten mn videobanden t ooit begeven.....

    Je bent te benijden: lekker relaxed wachten totdat de dvd uitvoering er is..... Ik heb de video's a long long time a go weg gedaan.....STOM!
    Volgens mij is hier nog wel aan te komen; eBay, of gewoon een keer naar een StarCon of Filmbeurs komen.

  13. #38

    Standaard

    Yep dat kan kloppen, deze videos zijn namelijk gemaakt van de laserdisk versie van de films, deze versie is ook gebruikt voor de bootleg dvd's.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Ik heb uiteraard de Special Editions op video en daarnaast de originele uitgave van de drie films, verder het pronkstuk uit m'n (video)collectie; een prachtige boxset in blik, zie onderstaande omschrijving:

    • COMMENTS: The Executor Box Set: a limited numbered edition tin box set (20,000) released in the UK.
    Ziet er prachtig uit, die zal je wel zeker nooit weg doen ? :wink:

    Ik heb zelf alleen de orginele trilogie op VHS, en daar ben ik al erg blij mee. Want het ziet er niet naar uit dat de orginele op DVD gaat komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #40

    Standaard

    Nee sorry Lex, deze blijft in mijn verzameling.

    Je zou kunnen kijken of hij misschien bij e-bay of iets dergelijks te vinden is maar het zal niet meevallen want er zijn er 'maar' 20.000 gemaakt, voorzien van genummerd certificaat.

  16. #41

    Standaard

    k Ben super blij dat ze volgend jaar al uitkome. t maak me ech nie uit welke versie, ze zijn allemaal even goed :wink:

  17. #42

    Standaard

    Als de DVD's echt september 2004 zouden uitkomen dan zou dat eigenlijk.........wel geweldig zijn. Ik was bang dat deze pas na Episode III op DVD zou komen. Deel I & II heb ik niet op DVD, vind het eigenlijk toch wel een beetje erge *** films. Geen schim van de "eerste" trilogie.
    Mij maakt het niet uit welke versie op DVD uitgebracht gaat worden, de digitale geremasterde film of het orgineel.

  18. #43

    Standaard

    Oh dear, Ik denk dat ik dan toch maar ga voor de Bootleg laserdisk versies, want vervangen van Jabba door CGI in ROTJ terwijl de orginele al gewoon beter was dan die CGI versie in ANH, en dan ook die walgelijke muziek scene die ze ipv die coole muziek scene hebben vervangen..

  19. #44

    Standaard

    Ik had ergens gelezen dat GL weer bezig zou zijn met de FX van de SE trilogy. De ''Greedo shoots first'' scene zouo bijvoorbeeld weer veranderd worden naar het origineel. En op het einde van ROTJ, als Luke het masker van Vader afdoet, zouden we een ander gezicht te zien krijgen. Namelijk die van Hayden Christensen...

    Khoop ook maar dat ze dat ''yupyup'' liedje van de ewoks er weer ingooien. Dat deden die haarballen wel goed
    Waarschijnlijk zullen ze ook wel meerdere uitvoeringen releasen GL kennende

  20. #45

    Standaard

    Ik hoorde dat ze bij het filmen van EpisodeI-II en III extra scenes voor de eerste Trilogy nog hebben opgenomen om de films beter op elkaar aan te laten laten sluiten
    Ikran is not horse!

  21. #46

    Standaard

    Ow hier is de link!

    http://www.thedigitalbits.com/rumormill.html

    ff naar beneden scrollen en dan zie je t vanzelf.

  22. #47

    Standaard

    force.net:

    Just following up information to your stories about the Classic Trilogy on DVD; our upcoming releases bulletin lists Star Wars: A New Hope, The Empire Strikes Back and Return of the Jedi as being released by 20th Century Fox on November 4th, 2004. This information came to us via FOX themselves, so it's 99% reliable.
    One other note, prices won't be known for sure until approximately 3 months before release. And as of today they're listed as separate releases; there's no Star Wars trilogy box set listed though it will be released, presumably. I thought it was interesting as Indy isn't available separately.

  23. #48

    Standaard

    HEBBE HEBBE HEBBE.....hmmm dus geen box.....dat lijkt mij sterk al maakt het mij niet veel uit. Kopen doe ik ze toch alle drie!!!

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Ik w8 denk ik wel op de box met extra's

  25. #50

    Standaard

    Ik denk dat het dubbel DVD's worden net als eps 1 en 2, met een soortgelijke cover zodat ze strax alle zes mooi naast elkaar in de kast dan. Pas na de release van EP 3 als losse DVD zal er een box komen met alle zes...

Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •