Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 895 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Dat zou ook nog kunnen

    En dan een Extended DVD :P (niet dus) maar wel een nieuwe editie met een andere kleur box, een nieuwe editie met episode 3 materiaal erop, een Ultra Edition (waren tog ook geruchten van), een box met nog meer extra's enz

    En toch ga ik ze kopen wanneer ze uitkomen :P

  2. #52

    Standaard

    dit word voor mij wederom een verplichte aanschaf. Vondt de INdy box ook echt supergoed omgezet, dus hopelijk SW 4, 5 en 6 ook

    Het maakt mij niet uit of het de oude of nieuwe versies zijn, de grote verhaallijn is toch hetzelfde, alleen het einde van deel 6 wijkt iets af (tja in 83 was ILM nog niet zo ver als 1997

    Wat leuk is om in het achterhoofd te houden is dat het einde van SW6 in 1997 een soort stage opdracht was voor ILM om te laten zien wat er in EP1 allemaal mogelijk is.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Ik heb uiteraard de Special Editions op video en daarnaast de originele uitgave van de drie films, verder het pronkstuk uit m'n (video)collectie; een prachtige boxset in blik, zie onderstaande omschrijving:

    • COMMENTS: The Executor Box Set: a limited numbered edition tin box set (20,000) released in the UK. Contains THX widescreen VHS tapes of all three films, 'From Star Wars To Jedi - The Making Of A Saga' documentary, 5 hours of supplemental material, scripts for all three movies, three video art prints, six matte painting prints, booklet, and a numbered certificate of authenticity.
    • TECHNICAL COMMENTS: These PAL VHS tapes use the letterbox transfers made for laserdisc
    • OTHER COMMENTS: Supplements include: The Making Of Star Wars, SPFX Empire - The Making Of The Empire Strikes Back, Classic Creatures - The Making Of Return Of The Jedi, From Star Wars To Jedi - The Making Of A Saga, Original Teaser & Release Trailers From All 3 Movies, Interviews With George Lucas, The Lucasfilm Archive Tour, The Star Wars Gallery With Ralph McQuarrie, Sound Advice: An Interview With Ben Burtt, How Walkers Walk: Stop Motion Workshop Footage - Narrated By Dennis Muren, The Flight Through The Asteroids: A Storyboard Comparison, The ABC's Of Jedi Effects: An Interview With Dennis Muren, Jedi Videomatics: A Moving Storyboard - Narrated By Ken Ralston, Lapti Nek: The Music Video From Jabba's Palace.
    Hey, die video-box heb ik ook Vraag me af of deze extra's ook op de dvd-box zullen verschijnen.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #55

    Standaard

    Voor iedereen die de orignele uitvoering op dvd wil hebben van de star wars trilogy vul de petitie (opnieuw) in aan Mr lucas himself..... the force might be strong in this one............. http://www.petitiononline.com/OTondvd/petition.html
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #56

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Waarom er uberhaupt nog fullscreen versies uit worden gebracht begrijp ik echt totaal NIET!!!

    Maar hier vind ik het wel helemaal minder dat de gouden de fullscreen is, want volgens mij past de gouden kleur veel beter bij de covers van de eerste drie delen (de losse 2disc versies) die ook goudkleurig met zwart zijn...

    Dus liever de widesreen in goud voor mij!!!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Check deze link maar even voor de veranderingen, ik weet niet of alles hier staat maar dat zal ook niet meevallen. omdat er redelijk veel is aangepast, van opschonen van de oude print en geluid tot en met compleet nieuwe scenes.

    http://www.theforce.net/swse/

    De holiday special zullen we in elk geval niet aantreffen op de DVD. George Lucas heeft al eens gezegd dat als hij de mogelijkheid had hij elke holiday special videoband eigenhandig zou willen vernietigen.
    dit zei die :

    According to Steve Sansweet, at a convention in Australia, George Lucas said something to the effect "that if he had the time and a hammer, he would track down every bootlegged copy of that program and smash it." I guess we won't see a Special Edition of this program.

  10. #60

  11. #61

    Standaard

    maar goed... ik zie alleen de zilveren verpakking is de goude dan van de baan ????

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    maar goed... ik zie alleen de zilveren verpakking is de goude dan van de baan ????
    De gouden verpakking is niet van de baan. De zilveren verpakking bevat de widescreen-versie en de gouden de fullscreen-versie, maar aangezien de fullscreen-versie alleen in Amerika uitgebracht zal worden, zie je voornamelijk de zilveren verpakking.

  13. #63

    Standaard

    Gelezen op IGN.COM:

    New Star Wars DVD Details

    Lucas commentaries and more.

    March 31, 2004 - We've gotten some more details on what will be found on the Star Wars Trilogy DVDs, due September 21. All three films will be in 2.35:1 anamorphic widescreen with English Dolby Digital 5.1 EX encoding, plus, English, Spanish Dolby and French Dolby Surround.

    Disc 1: Star Wars: A New Hope
    Commentary by George Lucas, Ben Burtt, Dennis Muren, and Carrie Fisher

    Disc 2: The Empire Strikes Back
    Commentary by George Lucas, Irvin Kershner, Lawrence Kasdan, Ben Burtt, Dennis Muren, and Carrie Fisher

    Disc 3: Return of the Jedi
    Commentary by George Lucas, Lawrence Kasdan, Ben Burtt, Dennis Muren, and Carrie Fisher

    Disc 4: Bonus disc includes the most comprehensive feature-length documentary ever produced on the Star Wars saga; and never-before-seen footage from the making of all three films, and much more.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door soundwave
    maar goed... ik zie alleen de zilveren verpakking is de goude dan van de baan ????
    De gouden verpakking is niet van de baan. De zilveren verpakking bevat de widescreen-versie en de gouden de fullscreen-versie, maar aangezien de fullscreen-versie alleen in Amerika uitgebracht zal worden, zie je voornamelijk de zilveren verpakking.

    ah... ik snap maar waarom zo duur 99,- tsss maar goed moet maar weer :wink:

  15. #65

    Standaard

    prijs gaat nog vet zakken, ik dek zo rond de Indiana Jones prijsstelling van het begin : 49,99
    DVD?

  16. #66

    Standaard

    Ik heb de films nog nooit gezien, maar ik ga toch maar eens een gokje wagen. Dus maar in de pre-order gezet
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #67

    Standaard

    Dit is echt geweldig. Denk dat ik de maand september vrij neem van het werk (sorry baas!!) en dat ik dan voor de freerecordshop ga liggen in een slaapzak. Dit wordt echt geweldig!!!!

    Het maakt mij opzich niet zo veel uit welke versies het gaan worden. (de huidige films kan ik bijna dromen). Ik ben eerder benieuwd naar de extra's die erop komen. Hopelijk nog beter als bij Indiana Jones!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Ik heb de films nog nooit gezien

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Die kapsels: geweldig!

    Is het al september?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Is het al september?
    Bij mij wel, maar bij George Lucas nog niet.

  22. #72

    Standaard

    Die covers zijn duidelijk aangepast naar de stijl van de DVD's van Eps I en II. Ik vond de orginele veel mooier, maar het is wel begrijpelijk dat ze het zo gedaan hebben, zo heb je straks zes passende covers van de episodes.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #73

    Standaard

    :x Geen originele versies meer :x

    Er is nog een petitie die getekend kan worden om de originele versies OOK op DVD uit te brengen.

    Het zou veel leuker zijn om beide versies op DVD te krijgen in een dubbelpack


    http://www.originaltrilogy.com/index.cfm]

    Hier trouwens alle info over de widescreen versie die in september uitkomt (voor degene die het nog niet weten )
    Star Wars, The: Trilogy
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  24. #74

    Standaard

    Hierbij het individuele artwork van 'A New Hope' , 'The Empire Strikes Back' en 'Return of the Jedi'









    Het ziet er goed uit !!

    Bron: http://www.thedigitalbits.com/

    Groeten,
    Rick

  25. #75

    Standaard

    Ja, hier valt wel mee te leven!!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •