Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 895 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het interesserd me niet hoe exclusief de uitvoering is die ik koop...Als ik maar een uitvoering heb.

    Afgezien daarvan...wel een beetje jammer dat ze de originele filmposters niet op de hoesjes gebruiken

  2. #127

    Standaard

    Maar dat hebben ze bij I en II ook niet gedaan.. Had al niets anders verwacht.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  3. #128

    Standaard

    mmm...ik wacht toch op de box waar alle 6 de films in komen te zitten...
    ik weet...ik moet nog veel geduld hebben
    Live Long and Prosper

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EVO
    mmm...ik wacht toch op de box waar alle 6 de films in komen te zitten...
    ik weet...ik moet nog veel geduld hebben
    Heel veel geduld
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    ik kan haast niet meer wachten...........

    Zelfde geldt voor mij.
    Ik heb de films 4,5 en 6 op vhs en die zijn aan vervanging toe.
    Mooie box trouwens.

    Als ik deze films weer bekijk zijn films 1 en 2 toch van een andere (mindere) categorie.

  6. #131

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De menu's?

    KNIP
    De menu's zien er knap uit 8)

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De menu's?

    KNIP
    De menu's zien er knap uit 8)
    Zekers. Vooral de eerste. Ik hoor de prachtige muziek van John Williams er al helemaal bij.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #134

    Standaard

    Alle 3 top.
    Nog 2 maanden heren!
    T meest benieuwd ben ik naar de extras en eastereggs...baal nog steeds dat de originele docus er niet opstaan.....maar mn videos met deze docus zijn hierdoor weer wel in waarde gestegen 8)

  10. #135

    Standaard

    Wat is nou de exacte release datum. De een zegt 22 september, de ander zegt 23 septemer

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Wat is nou de exacte release datum. De een zegt 22 september, de ander zegt 23 septemer
    21-09-2004 Star Wars Trilogy Episodes 4, 5 en 6 (4 disc's)
    Zie DVD-Home

  12. #137

    Standaard

    nog 1,5 maand *sught*..... so laaaaaaaang..........

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Wat is nou de exacte release datum. De een zegt 22 september, de ander zegt 23 septemer
    21-09-2004 Star Wars Trilogy Episodes 4, 5 en 6 (4 disc's)
    Zie DVD-Home
    Maar volgens dvd.nl is het dus de 22ste.

  14. #139

    Standaard

    Misschien komt hij wel weer een paar dagen eerder ergens te liggen bij Blokker, Frs of bv MM. Met zo'n grote release heeft men al eerder bewezen dat ze zich niet aan de datum houden vanwege de big bucks!! :wink: Maar ja, 20, 21, 22 of 23 september is nog erg lang wachten helaas...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #140

    Standaard

    morgenavond IV op tv.

    Om de kopers zoet te houden (met sluikreclame van de MM of FRS )

  16. #141

    Standaard

    Met hel veel reclame tussendoor , nee dank u!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  17. #142

    Standaard

    Ik ga zeker kijken vanavond. Ik heb de films namelijk nog nooit compleet gezien . Mooie gelegenheid om te kijken of ik het wat vindt .

  18. #143

    Standaard

    Wie kan mij vertellen of de R2 UK NL subs bevat? Alvast bedankt.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Wie kan mij vertellen of de R2 UK NL subs bevat? Alvast bedankt.
    De definitieve specificaties zijn nog niet bekend, maar gezien de vorige twee releases en de reeds gepubliceerde menushots van de originele trilogie heeft de Engelse versie GEEN Nederlandse ondertiteling. De master van de Nederlandse release zal hetzelfde zijn als die in Frankrijk, terwijl de Engelse master gelijk is aan die in Scandinavië en Australië.

  20. #145

    Standaard

    Okee thanx. Ik twijfelde omdat de Indiana Jones Box R2 UK van vorig jaar wel 2 discs had met NL ondertiteling.
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Ik heb uiteraard de Special Editions op video en daarnaast de originele uitgave van de drie films, verder het pronkstuk uit m'n (video)collectie; een prachtige boxset in blik, zie onderstaande omschrijving:

    • COMMENTS: The Executor Box Set: a limited numbered edition tin box set (20,000) released in the UK.
    Ziet er prachtig uit, die zal je wel zeker nooit weg doen ? :wink:

    Ik heb zelf alleen de orginele trilogie op VHS, en daar ben ik al erg blij mee. Want het ziet er niet naar uit dat de orginele op DVD gaat komen.
    Sorry misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik een foto bekijken die aan een bericht "attached" is? Kennelijk zat hier een foto bij maar ik zie nergens de mogelijkheid om die te bekijken.

    In een andere thread over foto's van de DVD verzameling zag ik ook niets...


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoosG
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bous
    Ik heb uiteraard de Special Editions op video en daarnaast de originele uitgave van de drie films, verder het pronkstuk uit m'n (video)collectie; een prachtige boxset in blik, zie onderstaande omschrijving:

    • COMMENTS: The Executor Box Set: a limited numbered edition tin box set (20,000) released in the UK.
    Ziet er prachtig uit, die zal je wel zeker nooit weg doen ? :wink:

    Ik heb zelf alleen de orginele trilogie op VHS, en daar ben ik al erg blij mee. Want het ziet er niet naar uit dat de orginele op DVD gaat komen.
    Sorry misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik een foto bekijken die aan een bericht "attached" is? Kennelijk zat hier een foto bij maar ik zie nergens de mogelijkheid om die te bekijken.
    Volgens mij zat er geen foto bij, attachen kan sowieso niet meer op dit forum, alleen hotlinken van een andere site.

    Maar inmiddels ben ik toch in het bezit gekomen van een exemplaar.
    Ziet er zo uit:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #148

    Standaard

    ook uit 'betrouwbare' bron (een flinke jongen in 'de handel'):
    de trilogie wordt niet gelimiteerd, maar 'beheerst' uitgebracht. dwz: op 22-9 zullen alle winkels slechts een gedeelte van de door hen daadwerkelijk bestelde aantallen ontvangen. Resterende gedeeltes van bestellingen door winkeliers worden medio november pas uitgeleverd door de ditributeur - hoeveel er dan wordt geleverd is afhankelijk van de markt op dat moment.
    Fox (de distributeur) heeft hiervoor (waarschijnlijk in opdracht van Lucas himself) bewust een verdeelsleutel in het leven geroepen, om zo schaarste te creeren.

    Verder worden de prijsstunters absoluut vermeden. 'slands drogisten en huishoudelijke-artikelen-winkels zullen de box geheel niet krijgen. (of dat in de praktijk ook zo is valt natuurlijk te bezien). Ook prijsstunters hebben het moeilijk, een niet-bij-name-genoemde winkel in Rotterdam, die enkele weken geleden een prijs van 39.99 in haar nieuwsbrief noemde, krijgt (hierdoor?) helemaal NIET geleverd. (box staat zelfs niet meer op hun website).

    Mijn idee is gewoon je boxje voornoteren bij je favoriete/meest betrouwbare (lees grote) website, eentje die ook daadwerkelijk dvds verkoopt. Als ie dan niet een paar dagen na de 22e binnen is, ff bellen.. geen duidelijkheid -> annuleren en naar de plaatselijke winkel wandelen.
    Ik denk niet dat lang wachten erg slim is.. tenzij je geen haast hebt, en je hem aan je ouders/vriend/vriendin voor kerst vraagt ofzow

    Of het waar is? Tsja.. Lucas staat wel bekend als een control-freak, maar hoe ver kan 'ie daarin gaan??

    Just my 2 cents..

  24. #149

    Standaard

    Ach, ik merk het wel. Genoeg FRS en Mediamarkten in de buurt.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  25. #150

    Standaard

    Ik neem de dag wel vrij als het waar is kan ik altijd leiden, alphen zoetermeer den haag etc in om hem te halen :P

Pagina 6 van 36 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •