Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3394 worden weergegeven.
  1. #26
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scarface2003
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Ik heb zelf de box van Pulp Fiction (Regio 1), maar het ziet er allemaal een beetje goedkoop uit, in ieder geval vind ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal correct.

    De Giftset van Scarface ziet er wel schitterend uit en is erg goed verzorgd. De 8 lobbycards ga ik waarschijnlijk in lijsten vatten en ophangen.
    mocht je de pulp fiction box kwijt willen,contact me maar
    Zover ga ik nou ook weer niet :wink: , ik ga 'm nooit verkopen. Hij is mij alleen een beetje tegengevallen, waar je bij die Scarface box echt zoiets had van.....wauw .

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die heb ik ook (sterker nog: da's de ENIGE giftset in mijn collectie). Het is een mooie set: de box zelf is misschien net een tikkeltje te opzichtig maar het boek is erg mooi en de soundtrack is natuurlijk een klassieker. Desondanks: als ik vooraf geweten had dat de originele 'cut' van de film hier in Nederland op dvd zou verschijnen dan had ik deze niet aangeschaft. Ik hou niet zo van giftsets en deze was ZEKER niet goedkoop.
    Maar deze box heeft toch ook de originele 'cut' of niet dan?
    Mocht je 'm kwijt willen tegen de Nederlandse box en wat euro's...Graag! Dan moet ik 'm eerst nog gaan kopen, maar dat heb ik er wel voor over.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  3. #28

    Standaard

    Wat ook wel een aardige giftset is, zo met de kerstdagen in zicht, is Home Alone (deel 1 t/m 4). Ik heb 'm besteld bij Play, kon het niet laten... :P

  4. #29

    Standaard

    Wat ook wel een aardige giftset is, zo met de kerstdagen in zicht, is Home Alone (deel 1 t/m 4). Ik heb 'm besteld bij Play, kon het niet laten...
    Trés Bien!!!!

  5. #30
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Deze van ET had ik nog niet eerder gezien maar die ziet er ook best leuk uit.
    Ik ben overigens wel een voorstander van die gift sets, altijd mooi om te zien.

  6. #31

    Standaard

    Binnenkort hopelijk ook in m'n bezit: Band Of Brothers Military Set. Is trouwens niet echt een gift set volgens mij, maar zitten toch mooie dingen bij
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #32

    Standaard

    Scarface gift set, duidelijk de mooiste in mijn collectie.

  8. #33

    Standaard

    Ik ben nog steeds op zoek naar de argonath beeldjes ;/ had er toen geen geld voor over, nu weet ik wel beter
    Ik vind de tin box van BoB zeer mooi en de komende LOTR TTT : EE ook erg strak ( ik vind het gollum beeldje WEL mooi )


  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    knipperdeknip
    Deze van ET had ik nog niet eerder gezien maar die ziet er ook best leuk uit.
    Ik ben overigens wel een voorstander van die gift sets, altijd mooi om te zien.
    Ben je op vakantie geweest oid? Heb je al een tijdje niet online gezien .
    Maar goed, dit is inderdaad een hele mooie box . Ben er zelf ook heerlijk blij mee.
    En Michelle: deze heeft inderdaad wel degelijk zowel de originele als de nieuwe versie van de film. 4 Discs: 1 = nieuw 2 = 1982 3 = extra's 4 = soundtrack .

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik ben nog steeds op zoek naar de argonath beeldjes ;/ had er toen geen geld voor over, nu weet ik wel beter
    Ik vind de tin box van BoB zeer mooi en de komende LOTR TTT : EE ook erg strak ( ik vind het gollum beeldje WEL mooi )
    De FRS heeft 'em nog te koop. Of ben je alleen op zoek naar de beeldjes (lijkt me niet) ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer

    Ben je op vakantie geweest oid? Heb je al een tijdje niet online gezien .
    Was het maar waar, heb het heel erg druk gehad en ook nog wat andere mindere dingen aan mijn hoofd gehad, vandaar.

    Maar hoe zit het met de NL ondertitels bij zulke gift sets ??
    Volgens mij zijn die meestal ver te zoeken

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Moest ik deze thread nou echt ontdekken? Goddank staan er nog geen foto's van boxen die ik echt wil hebben. Gelukkig heeft nog niemand foto's neergezet van bv Ful Metal Jacket.
    Ik ben dus namelijk zo'n persoon welke rustig een dvd de deur uitdoet om meteen te vervangen door een giftset, mits deze maar mooi genoeg is . En dat kan (te)veel geld kosten .
    Zelf heb ik er nog niet veel: LOTR, The LionKing giftbox, en E.T. Ultmate Giftbox.


    Ohja, als we die ook meetellen: Snow White and the Seven Dwarfs: Collector's Edition bookversion ook nog .
    .

    Christiaan, ET box ziet er zeer mooi uit. Bij Playusa.com kun je ook een box bestellen maar deze ziet er anders uit. Weet jij of het hierbij om dezelfde versie gaat (zie link)?.

    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=104542

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Christiaan, ET box ziet er zeer mooi uit. Bij Playusa.com kun je ook een box bestellen maar deze ziet er anders uit. Weet jij of het hierbij om dezelfde versie gaat (zie link)?.

    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=104542
    Ik heb de Giftset ook en die bij Play ziet er in ieder geval heel anders uit. Ook bevat de bovenstaande giftset meer dan er bij Play omschreven staat (bv. CD met filmmuziek zou ik bij de extra's zeker vermeld hebben). Het zou best dezelfde set kunnen zijn (omdat zover ik weet er geen andere R1 Giftsets zijn dan deze), maar ik zou voor de zekerheid even bovenstaand plaatje aan Play mailen met de vraag of het dezelfde set is. Volgens mij is de Giftset ook Limited en daarmee zeker OOP. Vele online winkels verkopen de set al niet meer of hebben er slechts 1 of 2 op voorraad. Als je deze set wilt hebben zou ik niet te lang wachten.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Christiaan, ET box ziet er zeer mooi uit. Bij Playusa.com kun je ook een box bestellen maar deze ziet er anders uit. Weet jij of het hierbij om dezelfde versie gaat (zie link)?.

    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=104542
    Ik heb de Giftset ook en die bij Play ziet er in ieder geval heel anders uit. Ook bevat de bovenstaande giftset meer dan er bij Play omschreven staat (bv. CD met filmmuziek zou ik bij de extra's zeker vermeld hebben). Het zou best dezelfde set kunnen zijn (omdat zover ik weet er geen andere R1 Giftsets zijn dan deze), maar ik zou voor de zekerheid even bovenstaand plaatje aan Play mailen met de vraag of het dezelfde set is. Volgens mij is de Giftset ook Limited en daarmee zeker OOP. Vele online winkels verkopen de set al niet meer of hebben er slechts 1 of 2 op voorraad. Als je deze set wilt hebben zou ik niet te lang wachten.
    .

    Dank je, heb de set bij dvdsoon besteld voor EUR 46,- (hoop dat dit een goede prijs is) en hierbij gaat het zeker om de goeie set

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Dank je, heb de set bij dvdsoon besteld voor EUR 46,- (hoop dat dit een goede prijs is) en hierbij gaat het zeker om de goeie set
    Dat is een redelijk goede prijs! Ik heb er ook zoiets voor betaald en ik vond hem dat meer dan waard voor een set met 3 DVD's, 1 CD, een filmframe, certificaat en een mooi (hardcover) boek van wel 200 blz. of zo! Het is tot heden nog mijn mooiste set (Dances with Wolves: Limited Edition komt van de week binnen en zal waarschijnlijk een goede 2e plaats innemen. ).

  16. #41

    Standaard

    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif

  17. #42

    Standaard

    fotr,two towers,bob military pack, lion king.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #43

    Standaard

    Inderdaad, de Band Of Brothers Military Set hoort er zeker bij. Vorige week binnengekregen: wat een prachtding
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif
    oooh...Ik ben jaloers op je. Laat me/ons vooral weten hoe alles is zodra je 'm binnen hebt.

    Heb zelf laatst de Black Hawk Down Superbit Deluxe aan m'n collectie mogen toevoegen. Da's de 3 disc versie + soundtrack, helaas zonder audiocommentaar, maar ja, je kan niet alles hebben. Een beetje zoals de R4 LE Gift set van Spider-man. Al is BHD niet officieel een Gift Set.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif
    oooh...Ik ben jaloers op je. Laat me/ons vooral weten hoe alles is zodra je 'm binnen hebt.

    Heb zelf laatst de Black Hawk Down Superbit Deluxe aan m'n collectie mogen toevoegen. Da's de 3 disc versie + soundtrack, helaas zonder audiocommentaar, maar ja, je kan niet alles hebben. Een beetje zoals de R4 LE Gift set van Spider-man. Al is BHD niet officieel een Gift Set.
    Ik hou je op de hoogte Michelle, Heb nu E.T, Wizard of Oz en Toy Story in bestelling staan. Helaas duurt dit wel lang voordat ze binnen zijn

  21. #46

    Standaard

    E.T. is een erg mooie box . Maarja, ik heb hem dan ook zelf . Dan zou het wat gek zijn als ik de box niet mooi vond

  22. #47

    Standaard

    heb vandaag de Lion King giftset ontvangen,
    Echt prachtig vooral die schetsen die erbij zitten
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scarface2003
    heb vandaag de Lion King giftset ontvangen,
    Echt prachtig vooral die schetsen die erbij zitten
    ja ik heb ze ingelijst...ziet er pas helemaal


  24. #49

    Standaard

    Vandaag The Towers Giftset binnengekregen. Prachtig, maar Gollum laat ik toch maar mooi in de box zitten
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Moest ik deze thread nou echt ontdekken? Goddank staan er nog geen foto's van boxen die ik echt wil hebben. Gelukkig heeft nog niemand foto's neergezet van bv Ful Metal Jacket.
    Ik ben dus namelijk zo'n persoon welke rustig een dvd de deur uitdoet om meteen te vervangen door een giftset, mits deze maar mooi genoeg is . En dat kan (te)veel geld kosten .
    Zelf heb ik er nog niet veel: LOTR, The LionKing giftbox, en E.T. Ultmate Giftbox.


    Ohja, als we die ook meetellen: Snow White and the Seven Dwarfs: Collector's Edition bookversion ook nog .
    .

    Christiaan, ET box ziet er zeer mooi uit. Bij Playusa.com kun je ook een box bestellen maar deze ziet er anders uit. Weet jij of het hierbij om dezelfde versie gaat (zie link)?.

    http://www.playusa.com/playusa.asp?p...1&title=104542
    Sorry, lees het nu pas. Of het dezelfde box is? Dat kan ik je zo niet vertellen
    Toen ik mijn box bestelde wist ik niet eens zeker of ik de goede versie had tot ik de verpakking openmaakte. Puur omdat er een wazige foto op dvdsoon.com staat (verkeerde frontje).
    Beste dat je kan doen is even in mijn profiler kijken en het isbn nummer noteren. En dat vergelijken met die van playusa .
    Maar, het is een hele mooie box, en zijn geld wel waard.
    (PS: hoeveel is 38 pond ongeveer in euro's? Was zelf namelijk 55/60 euro kwijt).

Pagina 2 van 136 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •