Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3394 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Dank je Christiaan,

    Ik zelf heb er EUR 46,- voor betaald. Kreeg gisteren een bericht dat ze deze box verstuurd hebben

    Toy Story en Wizard of oz box staan nu al 2 weken onder pending

  2. #52

    Standaard

    Sterkte ermee .
    Maar als we het over dezelfde box hebben heb je mooie prijs voor je E.T. box gekregen . Scheelt tov mij toch weer zo'n 10 euro .
    Niet gelezen waar je besteld hebt, maar had je verschepingskosten?

  3. #53

    Standaard

    Bij DVDSoon kost de box nu 66,98 CAD, oftewel een kleine 43 Euro...
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Sterkte ermee .
    Maar als we het over dezelfde box hebben heb je mooie prijs voor je E.T. box gekregen . Scheelt tov mij toch weer zo'n 10 euro .
    Niet gelezen waar je besteld hebt, maar had je verschepingskosten?
    .

    Klopt, bij dvdsoon besteld zonder verzendingskosten

    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=37958

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Vandaag The Towers Giftset binnengekregen. Prachtig, maar Gollum laat ik toch maar mooi in de box zitten
    Ik heb 'm eruit kunnen halen zonder maar ook iets te beschadigen.
    Prachtige giftset, vind 'm mooier dan FotR muv de beeldjes; ik vind de Argonath mooier.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Vandaag The Towers Giftset binnengekregen. Prachtig, maar Gollum laat ik toch maar mooi in de box zitten
    Ik heb 'm eruit kunnen halen zonder maar ook iets te beschadigen.
    Prachtige giftset, vind 'm mooier dan FotR muv de beeldjes; ik vind de Argonath mooier.
    Zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Laat ook maar, ik ga dat risico toch maar niet nemen
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #57

    Standaard

    Scarface Giftset is de mooiste die ik heb. De 2 Lord Of The Rings sets zijn ook mooi. Voor de rest heb ik de regio 1 sets van Reservoir Dogs, Pulp Fiction en Jackie Brown. Deze vind ik er ook wel stijlvol uitzien.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Vandaag The Towers Giftset binnengekregen. Prachtig, maar Gollum laat ik toch maar mooi in de box zitten
    Ik heb 'm eruit kunnen halen zonder maar ook iets te beschadigen.
    Prachtige giftset, vind 'm mooier dan FotR muv de beeldjes; ik vind de Argonath mooier.
    Zo, hoe heb je dat voor elkaar gekregen ? Laat ook maar, ik ga dat risico toch maar niet nemen
    Het lastigste is iig om de flappen aan de onderzijde zonder scheuren van elkaar te vouwen. Het is een kwestie van proberen alle vier tegelijk omhoog te liften. Als dat eenmaal gelukt is de lijm tussen de doos en het piepschuim wegsnijden met een lang mes. En dan is ie eindelijk los. :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #59

    Standaard

    Kheb vandaag The limited edition van The Hulk binnengekregen.
    Die vind ik dus echt vet!
    Wel geen giftset maar echt een mooie box.







    Als deze hier niet thuis hoort verwijder ik hem wel

  10. #60

    Standaard

    Gisteren ook heel even gezien (voordat ie alweer moest worden ingepakt) en zag er inderdaad netjes uit

    De Spirited Away Gift Set ziet er trouwens ook netjes uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wazige
    Kheb vandaag The limited edition van The Hulk binnengekregen.
    Die vind ik dus echt vet!
    Wel geen giftset maar echt een mooie box.







    Als deze hier niet thuis hoort verwijder ik hem wel
    .

    Had deze box donderdag gekocht. Moet zeggen dat ik het een beetje een speelgoed box vindt. Ook erg jammer dat er aan de zijkant geen titel staat (staat toch minder mooi in de kast

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb de Wizard of Oz Gift set gekocht, ziet er ook erg mooi uit moet ik zeggen (zie
    link).

    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.gif
    oooh...Ik ben jaloers op je. Laat me/ons vooral weten hoe alles is zodra je 'm binnen hebt.

    Heb zelf laatst de Black Hawk Down Superbit Deluxe aan m'n collectie mogen toevoegen. Da's de 3 disc versie + soundtrack, helaas zonder audiocommentaar, maar ja, je kan niet alles hebben. Een beetje zoals de R4 LE Gift set van Spider-man. Al is BHD niet officieel een Gift Set.
    .

    Heb vandaag de E.T box gekregen en hij is echt SUPER

    Echt een aanrader voor iedereen!

  13. #63

    Standaard

    Had deze box donderdag gekocht. Moet zeggen dat ik het een beetje een speelgoed box vindt. Ook erg jammer dat er aan de zijkant geen titel staat (staat toch minder mooi in de kast
    Moet je je special editions een mooi plaatje geven ergens anders, zodat je de voorkant wel ziet

    Is van plastic maar dan nog vind ik hem echt mooi. En vele extra's erbij.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Sterkte ermee .
    Maar als we het over dezelfde box hebben heb je mooie prijs voor je E.T. box gekregen . Scheelt tov mij toch weer zo'n 10 euro .
    Niet gelezen waar je besteld hebt, maar had je verschepingskosten?
    .

    Klopt, bij dvdsoon besteld zonder verzendingskosten

    http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=37958
    Het is een nieuwe foto, en het is dezelfde als ik ook heb . Daar heb je een hele mooie giftset mee binnen

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De Spirited Away Gift Set ziet er trouwens ook netjes uit.
    Heb je daar plaatje of omschrijving van? Want in dvdprofiler staat die gewoon omschreven met een keepcase?
    En op amazon.com zie ik even geen giftset staan .

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    De Spirited Away Gift Set ziet er trouwens ook netjes uit.
    Heb je daar plaatje of omschrijving van? Want in dvdprofiler staat die gewoon omschreven met een keepcase?
    En op amazon.com zie ik even geen giftset staan .
    http://hanbooks.com/spawgisetlie.html
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #67

    Standaard

    Vandaag kwam de Koreaanse Dances with Wolves binnen...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    (was er helemaal stil van... echt geweldig, als er nog meer van dat soort aanraders komen, hoor ik het graag)

  18. #68

    Standaard

    . En nog eens een hele leuke prijs ook op die site .
    Hoe is je koreaans trouwens? Of staan er veel plaatjes in dat boek :P . Aangezien dat alleen maar in het Koreaans is geschreven?


    edit:

    iemand zin om mijn nederlandse versie van Dances over te nemen zodat ik de koreaanse kan bestellen? Wow, ik ga binnenkort eens vaker op internet rondhangen wat de beste en mooiste uitgaven van een film is :P

    Heftig....

    PS: ik dacht dat region all dvd's vaak illegaal zouden zijn? Maar dan zie ik weer bij voorgenoemde titel dat deze ook region all is.

  19. #69

    Standaard

    Ik ken helaas geen Koreaans maar dat maakt me op zich niet zoveel uit. Ben al blij als er wat plaatjes in staan
    Bij Band Of Brothers zat ook een boek in het, ik dacht, Koreans. Maar zo'n box staat uiteraard altijd netjes
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #70

    Standaard

    Overigens niet een Giftset, maar de Koreaanse "Malena" is ook erg mooi. Een aanrader. De uncut versie die (buiten Italie) niemand zo op schijf heeft durven zetten (R1 en R2 zijn geknipt vanwege "seksueel getinte scenes" met minderjarigen, maar ja daar gaat de film ook voor een deel over ). Met Engelse subs (de Italiaanse versie heeft deze niet!) Alleen jammer dat bijna alle extra's Italiaans zijn met alleen Koreaanse subs.


  21. #71

    Standaard

    Hier nog een leuke Giftset van "The Dark Crystal"



    Collectible Senitype: Limited edition numbered image from the motion picture and its corresponding 35mm film frame.

    ALL New - Only on this Edition:

    • "The Mithra Treatment:" Jim Henson's Original Treatment of the Film
    • Character Illustrations
    • Storyboards


    Other Special Features :
    • Digitally Remastered Audio & Anamorphic Video
    • Deluxe WIDESCREEN presentation
    • Audio: English 5.1 (Dolby Digital) and 2-Channel (Dolby Surround), Spanish (Mono)
    • Subtitles: English, Spanish
    • The World of "The Dark Crystal" Making-of Documentary
    • Original Language: Work Print Scenes
    • Deleted Funeral Scenes
    • Character Drawings & Profiles
    • Theatrical Trailer
    • Bonus Trailers
    • Talent Files



    Dit is geen R3 maar voor de verandering eens een mooie R1. Als je puur voor de film gaat kan je waarschijnlijk beter de ("kale") Superbit kopen. Bij DVDSoon kost deze maar €25,- incl. verz.!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zelf heb ik er nog niet veel: LOTR, The LionKing giftbox, en E.T. Ultmate Giftbox.

    Wat ziet die E.T. gift set er mooi uit 8) 8) , effe Visa bovenhalen

  23. #73

    Standaard

    lol wrom staat er in hemelsnaam bij de bob tin versie, dat het een commemorative gift set is? neem aan dat ze dat allemaal zijn dan

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zelf heb ik er nog niet veel: LOTR, The LionKing giftbox, en E.T. Ultmate Giftbox.
    ...knip....
    Wat ziet die E.T. gift set er mooi uit 8) 8) , effe Visa bovenhalen
    Ik kwam hem dus ook op deze manier tegen. Gewoon puur omdat iemand een plaatje van deze box liet zien op dit forum. 2 Dagen later heb ik toch besteld ondanks dat hij eigenlijk te duur was.
    Momenteel zit ik heel erg te denken of ik mijn Dances with Wolves ga upgraden naar de Koreaanse versie. Dat is een bloed en bloedmooie box. 3 dvd's en de soundtrack erbij in een leren hoes om de hele mooie verpakking heen. Behoorlijk indianen stijl zeg maar 8).

  25. #75

    Standaard

    Vandaag LOTR Two Towers binnengekregen. Netjes
    De keepcase zit ook nog mooi in een slipcase

    En ook Spirited Away, de R3 Limited Edition. 5000 stuks van gemaakt (nummer staat in de box) met een boek (nog niet bekeken), een filmframe, de DVD (in een slipcase), en een doosje met kaarten. Heel erg mooi, alleen erg groot
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

Pagina 3 van 136 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •