De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'No Disc' foutmelding bij cd's

    Ik heb de Philips MX1060 receiver/dvd speler en de laatste tijd speelt hij de cd's pas af als je hem heel vaak aan en uit hebt gezet. Hij geeft steeds de foutmelding No Valid Disc

    Maar als ik een DVD erin duw, die werkt dan weer wel, daarna de gewone cd, dan werkt die CD ook weer direct. Heel wazig allemaal.

    En de laatste tijd heb ik problemen dat als de DVD over de helft is, dat hij soms sommige stukken overslaat, alsof er een kras op DVD is, maar de DVD was helemaal nieuw, en hij doet dat bij heel veel DVD's!

    Waar kan dat aan liggen?

  2. #2

    Standaard Re: 'No Disc' foutmelding bij cd's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YouriClaessens
    Ik heb de Philips MX1060 receiver/dvd speler en de laatste tijd speelt hij de cd's pas af als je hem heel vaak aan en uit hebt gezet. Hij geeft steeds de foutmelding No Valid Disc

    Maar als ik een DVD erin duw, die werkt dan weer wel, daarna de gewone cd, dan werkt die CD ook weer direct. Heel wazig allemaal.

    En de laatste tijd heb ik problemen dat als de DVD over de helft is, dat hij soms sommige stukken overslaat, alsof er een kras op DVD is, maar de DVD was helemaal nieuw, en hij doet dat bij heel veel DVD's!

    Waar kan dat aan liggen?
    Lijkt me dat er toch iets niet met de speler in orde is. Ziet er nog garantie op?

    Op de volgende link kan je misschien ook nog wat info vinden.
    Het zijn gebruikers ervaringen op de site van kieskeurig.nl:
    http://www.kieskeurig.nl/nl/review.n...E100249806.htm


    Alvast succes!

    Arno
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •