Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 208 van 208 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Ik heb van de Blue Havens afgezien. Ik vind het verschil tussen de Canare en de Blue haven niet dusdanig groot. Daarnaast met een huis in het verschiet kan ik het niet naar mezelf veroorloven zulke dure kabels te nemen. De Blue Haven van mijn centre gaat in de verkoop.
    Turn around and feel the vibe.....

  2. #202

    Standaard

    Ik zit eraan te denken om W&M uit te gaan proberen. De eigenschappen zoals gelezen lijken goed op mijn wensen aan te sluiten. Ik heb ook gezien dat de Marantz gebruikers erg tevreden zijn met de match in hun set. Daarnaast zijn de kabels niet zo duur. Het gaat dan om de LS-01, hier heb je de mogelijkheid om te wisselen tussen connectoren. Daarnaast zien ze er optisch iets beter uit. Ze moeten wel behoorlijk stug en dik zijn, eerlijk gezegd vind ik dat wat minder.

    Vandaag werd mijn aandacht ook door nog een andere kabel getrokken, het gaat om de volgende: AudioAdvies ls-1 HE http://www.audioadvies.nl/LS-type%201.html
    Ik moet nog wat leeswerk gaan doen, maar dit lijkt me ook een goede kabel.

    Nordost staat ook zeker nog op mijn lijst, maar dan wel de Wyrewizard. Ik vind ze echter wel wat duur, vooral geconfectioneerd. Maar Nordosr spreekt me zeker aan, en deze kabel is ook lekker flexibel en dun.

    En ondanks dat de LAT van Rody nu te koop staan, gaan die het zeker niet worden. De kabels zijn boven budget, zeker als ik ook mijn rears met dezelfde kabel wil afwerken. Ze hebben ook geen goedkopere versie in hun gamma omdat te doen.
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #203

    Standaard

    De Wyrewizzard Spellbinder en Dreamcaster vind ik nou niet echt een erg flexibele kabel, afgemonteerd met de Nordost connecteren zijn ze wel erg duur.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #204

    Standaard

    Pakketje W&M besteld, ga het van de week ophalen.
    Ik heb luidspreker kabel, een analoog een digitaal en een powercable besteld. Ik ben benieuwd, kan weer lekker spelen en vergelijken met mijn Canare's en audioquest kabels.
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #205

    Standaard

    Gisteren mijn W&M kabels opgehaald. De eerste indruk zijn die van het uiterlijk.
    De kabel is verpakt in een prachtige doos, netjes met klittebandjes liggen de kabels opgerold, en het doosje bedient zich van een klein magneetje volgens mij. De kabel presenteerd zich in ieder geval erg mooi.
    De kabel zelf. In een woord geweldig, de afwerking is erg goed. Het ziet er prachtig uit. Het zijn flinke tuinslangen, en de kabels zijn erg stug. Ik heb dus de LS-01, erg fijn dat je van connector kan veranderen. Ik heb aan de speakerzijde de spade aangesloten, en de bananen aan de versterker zijn. De hele plug is er ook makkelijk af te draaien.
    De AC-01 en DC-01 bedienen zich beiden met een draaisysteem, ik wist dat niet, ik heb nog nooit zulke kabels gehad . Ik kreeg ze in hte begin dan ook niet aangesloten. Na een belletje met de verkoper was ik erachter hoe ze werken . Op zich een mooi systeem, de kabels zitten door het draai systeem goed aangesloten op versterker en dvd-speler.
    De Tornado, ik kan er niet veel van zeggen, er zitten mooie (goede??) stekkers op, verguld.

    Het hele boeltje aangesloten, ik ga nog geen eerste impressie geven totdat ze goed zijn ingespeeld.
    Turn around and feel the vibe.....

  6. #206

    Standaard

    This thread is worthless without pics!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #207

    Standaard

    Gefeliciteerd met je nieuwe kabels!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    This thread is worthless without pics!
    Je wil foto's van de kabelbende?? Check voor foto's de vorige pagina en de eerste. Ik zal van de week de startpost ook weer eens updaten.
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •