De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke videogame zou verfilmd moeten worden,en wie zit er in?

    Welke video game zou eens verfilmd moeten worden,en wie zie jij die rol of rollen spelen.
    Hello! My name is Jack Carter,and you don't want to know me! "Stallone in Get Carter"

  2. #2
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen

  3. #3

    Standaard

    AVP (ALIEN VERSUS PREDATOR).
    o nee , komt al een film van hahahahahah
    Jasper en dennis geven weer eens commentaar

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen
    Woody Allen lijkt me hier perfect voor !

  5. #5

    Standaard

    als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er al zo'n draad bestond.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=game+verfilmd
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  6. #6

    Standaard

    Metal Gear Solid 1 & 2
    Laten we David Hayter maar gewoon als Solid Snake houden, dan hebben we tenminste de goeie stem.



    Splinter Cell

    Wie moet Sam Fisher spelen. Michael Ironside heeft wel een goeie stem, maar als hij die rol wil zal hij eerst een mooie pruik (Sean Connery kwaliteit) moeten nemen.

    Meer Resident Evil.
    En doe ook maar Gabriel Knight, Grand Theft Auto, Driver, Castlevania enz. Wie daarin moeten spelen weet ik niet. Tim Curry doet de stem van Gabriel Knight (delen 1 & 3) erg goed maar hij heeft er niet echt het uiterlijk voor. Dan maar die gozer uit deel 2, Dean Erickson... :wink:

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er al zo'n draad bestond.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=game+verfilmd
    Ja ja, maar je kan wel voor elk onderwerp gaan zoeken en als je niet de juiste trefwoorden (i.p.v. game bv. spel) gebruikt vind je het nog niet. :wink: Als de mods zich eraan storen kunnen ze de threads toch samenvoegen?

  8. #8
    Member
    Registratie datum
    Sep 2002
    Woonplaats
    Maastricht [in de buurt van]

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen
    Woody Allen lijkt me hier perfect voor !
    Precies Prekip, Woody is eigenlijk perfect hiervoor. Je moet film caster worden

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen
    Woody Allen lijkt me hier perfect voor !
    Precies Prekip, Woody is eigenlijk perfect hiervoor. Je moet film caster worden
    Nee. Ik vind Woody Allen een te nerveus figuur. Larry is niet zo zenuwachtig. Hij denkt juist dat ie hartstikke cool is.

  10. #10

    Standaard

    Indiana Jones and the Fate of Atlantis (Een Indy verhaal dat het potentieel heeft om een betere film te zijn dan de originele films.)

    Day of the Tentacle (uitstekende humor, maar leent zich misschien beter voor een tekenfilm)

    Monkey Island (Humor, en het verhaal leent zich eigenlijk wel voor een film (ik heb het dan vooral over het eerste spel))

    Grim Fandango (uitstekende mix van humor en film noir.)

    The Dig (Goed sciencefictionverhaal dat eerst bedoeld was om een film te zijn)

    Gabriel Knight (als je spellen wilt met een schitterend uitgedacht en goed geresearched verhaal, kan je met de Gabriël Knight reeks niet mis lopen.)

    Broken Sword (ook een zeer goed verhaal, maar het kan toch niet tippen aan Gabriel Knight. (BTW, deel 3 komt op 14 nov uit) )

    The Last Express (Moord en intrige op de Orient Express gedurende de 3 dagen vlak voordat WO1 uitbreekt. Goed geresearched verhaal waarin de politieke spanningen van die tijd heel duidelijk naar voor komen. En tegelijkertijk ook al heel cinematisch in beeld gebracht. Een spel dat volledig onterecht geen hit geworden is.)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen
    Wat dachten jullie van Joe Pesci? Met een fout wit Italiaans maatpak aan, denk ik dat hij Larry erg goed na zou kunnen doen.


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Felix
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rha
    Leisure Suit Larry, maar ja vindt maar eens een acteur die hem goed kan spelen
    Wat dachten jullie van Joe Pesci? Met een fout wit Italiaans maatpak aan, denk ik dat hij Larry erg goed na zou kunnen doen.

    Nu je het zegt, hij lijkt wel een beetje op Larry.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er al zo'n draad bestond.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=game+verfilmd
    Ja ja, maar je kan wel voor elk onderwerp gaan zoeken en als je niet de juiste trefwoorden (i.p.v. game bv. spel) gebruikt vind je het nog niet. :wink: Als de mods zich eraan storen kunnen ze de threads toch samenvoegen?
    Dichtgooien zal je bedoelen. Samenvoegen is namelijk niet moglijk met deze forumsoftware. Een beetje zoeken kan trouwens nooit kwaad.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  14. #14

    Standaard

    De game: Max Payne. DE acteur: KIEFER SUTHERLAND! yeah!!

    hij had ook in de nieuwe Punisher film moeten spelen ipv Thomas Jane vind ik dan...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Metal Gear Solid 1 & 2
    Laten we David Hayter maar gewoon als Solid Snake houden, dan hebben we tenminste de goeie stem.
    Helemaal mee eens . Ik heb trouwens nooit geweten hoe die David er echt uit zag.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    De game: Max Payne. DE acteur: KIEFER SUTHERLAND! yeah!!
    Max Payne sluit ik me bij aan...

    Maar dan liever Colin Farrel of euh Russel Crowe

  17. #17

    Standaard

    Russel Crowe is idd ook wel een goeie!

  18. #18

    Standaard

    Een Doom film is ook wel gruwelijk!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Een Doom film is ook wel gruwelijk!
    Zat ik ook aan te denken :wink: Schwarzenegger of Stallone

    Might and Magic, met Lucy Lawless en Kevin Sorbo.

    Pacman met Pikachu :wink:

    A2 racer met Vin Diesel of Marco Bakker. :P
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #20

    Standaard

    Worms als animatiefilm (lijkt me wel humor)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    als je de zoekfunctie had gebruikt, had je gezien dat er al zo'n draad bestond.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...=game+verfilmd
    Ja ja, maar je kan wel voor elk onderwerp gaan zoeken en als je niet de juiste trefwoorden (i.p.v. game bv. spel) gebruikt vind je het nog niet. :wink: Als de mods zich eraan storen kunnen ze de threads toch samenvoegen?
    Dichtgooien zal je bedoelen. Samenvoegen is namelijk niet moglijk met deze forumsoftware. Een beetje zoeken kan trouwens nooit kwaad.
    Precies!!

    Ik zou trouwens wel een verfilming van Pong meets Pacman willen zien...

    Shit... zelfs ik begin te ouwehoeren...

    Slotje!! Verder in bovengenoemde link!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •