Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 169 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Zojuist de trailer in de bios gezien. Wordt volgens mij een toppertje
    Moet nog effe kijken of ik 'em in de bios ga bekijken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #27

    Standaard

    Net Potter 3 gezien:
    ik ben vaak kritisch, maar dit is voor mij de beste Potter totnutoe EN de beste van 2004 totnutoe!

    3 jaar terug t boek gelezen, vond ik toen al de beste uit de reeks, en de film nu dus ook.

    Absolute sterren van de film: David Thewlis (Remus Lupin)....wat een acteur!
    en uiteraard BuckBeak!

    de kids zijn ook beter als de voorgaande delen, alles is eropvooruitgegaan.

    Chapeau voor Cuarón!

  3. #28

    Standaard

    Heb hem gisteren mogen zien bij de galapremiere en vond het inderdaad ook de beste Harry Potter film tot nu toe. Er gebeurt meer en de sfeer is een stuk grimmiger. En het is natuurlijk een hele vooruitgang, zonder die irritante Dobby

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    zonder die irritante Dobby
    Dobby is a f*cking f*g
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    goed nieuws dan ga ik die binnekort is zien tijdens de examen periode want ga mijn jaar toch moeten overdoen, hoewel ik al ouder ben dan de gewone potter fan heb ik alle boeken al gelezen en de films al reeds gezien, vindt het wel de moeite.
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  6. #31

    Standaard

    zonder die irritante Dobby
    In deel 4 komtie weer terug! 8)

  7. #32
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik kom net uit de bios en heb Harry 3 gezien, erg leuke film!

    Alleen hou ik niet zo van stampvolle bioscoopzalen, maar zeker een aanrader als je de boeken hebt gelezen of de 1e 2 films hebt gezien

  8. #33

    Standaard

    Ik ben net thuis, hij was stukken beter dan deel 1 en 2 (deze keer ben ik es niet in slaap gevallen...); betere regisseur (wat creatiever...) en beter acteerwerk!

  9. #34

    Standaard

    even mijn reactie van een ander forum
    ===========

    Zojuist terug van de film.
    Ge-wel-dig.

    Heerlijke film, al zijn er wel een paar kleine opmerkingen over te maken.
    Het geheel komt op sommige momenten nogal gehaast op mij over, en wat dingen uit het boek die ze gewoon weg gelaten hebben.

    [spoiler:ddbe1e7379]
    De reactie van het ministerie op de ontsnapping van Sirius?
    Hoe wist Sirius waar hij Pettigrew kon vinden? (krant met foto van de Weasley's op de voorpagina als ik me niet vergis).
    [/spoiler:ddbe1e7379]
    Dat soort dingetjes hadden er van mij wel bij gemogen. Maar ik zal niet klagen, al hoop ik dat ze voor deel4 wat meer de tijd nemen, dat krijg je echt niet in 2:15 gepropt +)
    Pride only hurts, it never helps.
    Mijn Collectie

  10. #35
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Vond hem helemaal top!!!!!!! Vooruitgang hoor

  11. #36

    Standaard

    Vond de film ook goed. Mijn zuster die mee was naar de film lachte zich bij de eerste scenes suf. De film heeft qua uitstraling maar ook qua beeld een donkere uitstraling. Wel had de film op momenten een 'gehaast' karakter. Zou wel leuk zijn als er hier een extended versie van komt die de film minder gehaast maakt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    hmmmm de stukken die ik gezien heb vond ik wel leuk ;P

    Maar vooral veel geslapen ;o|

  13. #38

    Standaard

    Ik vond er niets aan. Ieder x lees je dat deze HP beter is dan de vorige en ga ik er toch weer heen. En iedere x vind ik het erg slaap verwekkend.
    Deze x denk je steeds nu gaat het spannend worden maar dat valt steeds tegen. HP is niets voor mij. Geef mij maar LOTR

  14. #39

    Standaard

    Ik heb het boek inmiddels bijna uit. Ik had trouwens wel wat meer discussie over deze film verwacht... Hij draait toch al weer een dag?!?

  15. #40

    Standaard

    ja maar mensen moeten gaan werken en kinderen hebben examens, het enige waar ik voor begin te vrezen is dat ze de films te hard beginnen in te korten wantde volgende boeken zijn nog een pak dikker
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reginald
    het enige waar ik voor begin te vrezen is dat ze de films te hard beginnen in te korten wantde volgende boeken zijn nog een pak dikker
    Men moet inderdaad gaan uitkijken dat men niet teveel uit de films weg zal laten en dus de lijn van de boeken zullen volgen.
    De films zullen dus kwa tijdsduur langer moeten gaan worden.

  17. #42

    Standaard

    Vond het een geweldige film. Heb hem gister gezien, en heb er van genoten 8)
    Moest alleen even hard gaan nadenken aan het einde van de film.
    [spoiler:0adba9b386]toen de leraar, de gevangene, en een nader te bepalen beestje de moordenaar bleek te zijn moest ik alleen eens even hard gaan nadenken hoe het nou opeens allemaal in elkaar stak.[/spoiler:0adba9b386]
    [spoiler:0adba9b386]De enige reden dat we zien hoe ze terug in de tijd gaan is toch alleen maar om te laten zien hoe onze vrolijke vriend weg weet te komen? En om te laten zien hoe dat grote diertje weet te ontsnappen?[/spoiler:0adba9b386]
    Dementors waren trouwens erg 8) 8) om te zien. Mooi gemaakt. Zal er waarschijnlijk nog wel eens heen gaan in de bios.

  18. #43

    Standaard

    De film had inderdaad een veel volwassener uitstraling dan de vorige twee. Ik heb de boeken (nog steeds, foei) niet gelezen, maar ik had toch al redelijk snel door dat [spoiler:2fccb3e0bc]professor Lupos een weerwolf moest zijn, zeker nadat Sneep die opmerking over het maanlicht maakte[/spoiler:2fccb3e0bc]. Wat me erg goed meeviel was dat [spoiler:2fccb3e0bc]alle niet verder verklaarde losse gebeurtenissen, die het gevolg bleken te zijn van het feit dat Harry en Hermoine drie uur terug in de tijd zijn gereisd, op het einde zo netjes op zijn plaats vielen. Ik vraag me alleen af of Hermoine niet tweemaal zo snel oud zou moeten worden omdat ze alle lessen parallel volgt.[/spoiler:2fccb3e0bc]
    De acteurs zijn wel goed in hun rol gegroeid, maar figuren als Alan Rickman en Robbie Coltrane blijven toch de voornaamste redenen voor mij om de film te zien. Ik vond ook dat de nieuwe acteur die Dumbledore speelt een beetje een minder "dragende" stem heeft en wat minder imponenende uitstraling heeft.

    Maar Alfonso Curaon heeft er een mooi werkstukje van gemaakt, echt waar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Klinkt goed allemaal! Ik ben zeer benieuwd. Ik heb het boek waarsch net uit voordat ik naar de film ga!

  20. #45

    Standaard

    Heb hem gisteren gezien, heel goed gemaakt, maar vind dat het bij lange na niet haalt bij het boek. Vind dat je het boek zeker eerst moet lezen om van de film volop te kunnen genieten. Dementors waren heel goed gemaakt en gaven inderdaad dat enge en afschuwelijke indruk.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb er wel een inhoudelijke vraag aan over gehouden:

    [spoiler:65e37c94cc]Waarom wordt precies de hulp van de Dementors ingeroepen om Sirius Black terug te vangen? Als die dan toch zo gevaarlijk zijn, dan lijkt dit een typisch geval waarin de remedie erger is dan de kwaal.[/spoiler:65e37c94cc]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    Ik ga er morgenochtend in m'n eentje heen 8) en ik ben echt superbenieuwd!!!
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  23. #48

    Standaard

    Antwoord op vraag:
    [spoiler:a5dddd723a]Ik heb de film nog niet gezien, dus ik weet niet het uitgelegd is in de film. Maar de Dementors zijn de bewakers van Azkaban. Ze zijn door het Ministerie van Toverkunst naar Hogwarts en Hogsmeade gestuurd. Als ze Sirius zouden vinden mogen ze hem 'de kus' geven.[/spoiler:a5dddd723a]

  24. #49

    Standaard

    heb hem gisteravond in de bios gezien het was de 1e van de 3 films die ik in de bios had gezien (de andere 2 alleen op DVD) en ik moet zeggen dat het een heel goede film is! vind deze zeker weten de beste van de 3 alleen moet ik me aansluiten bij het feit dat de "nieuwe" acteur die dumbledore speelt iets minder uitstraling heeft als in de vorige 2 films.

    verder prima film. kan nu al niet wachten op de dvd!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  25. #50

    Standaard

    Ik heb het boek al meerdere keren gelezen en blijf daarbij: het boek is het beste uit de serie tot nu toe.. De film daarentegen niet.

    Heel veel delen uit het boek zijn weggeknipt [spoiler:3d22e2eb41] De dag dat Harry wegloopt bij de Duffelingen is in de film gelijk zijn laatste dag vakantie... in het boek leeft hij nog een weekje op de wegisweg..[/spoiler:3d22e2eb41] [spoiler:3d22e2eb41]Ook was ik best wel blij dat de Zwerkbal wedstrijd lekker kort duurde.. Na de eerste film had ik het al wel gezien.. in de tweede film duurde het me al te lang eigenlijk[/spoiler:3d22e2eb41]

    De film is zeker wel vermakelijk, en de DVD staat al echt op mijn verlanglijstje.. Maar ergens mis ik een beetje de vinger van columbus (ben ik de enige?)
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •