Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 249 van 249 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Vanavond op Web TV van 3 voor 12 (20.00 uur):

    The Polyphonic Spree (Live in De Melkweg)

  2. #227

    Standaard

    Ik moest erg lachen om een reactie van iemand bij het nieuwe album van U2, ik citeer:

    SLOOT 29-11-2004 7:57:21

    Ruud, jij bent ongetwijfeld zo'n fan die alles kritiekloos slikt van zijn idool.
    Je zegt dat ik eerlijk moet zijn, dat het zo slecht niet is wat U2 ervan bakt op het laatste album.
    Nou, ik ben eerlijk, en ik vind er gewoon geen reet aan.
    Zelfde riedels als voorheen. Ja, dat heet dan "back to their roots", maar dat zijn allemaal stoplappen om te verhullen dat de inspiratie op is, dat U2 is uitgeluld en dat ze zich amechtig voortslepen, terend op oude roem en gesteund door een kritiekloze alles vretende fanbase, die hoe zout- en bloedeloos het allemaal ook in elkaar geknutseld is, toch altijd weer hosanna roepen. En als ik dan in jouw stukje lees: Kuip of Arena? dan illustreer jij ongewild de teloorgang van jouw "helden": van een jonge Ierse band die muzikaal en maatschappelijk urgent was is U2 verworden tot een radeloze stadionact, een demente moloch die van commercie en bureaucratische perikelen aan elkaar hangt en die tandenloos mummelend hoereert met Tony Blair en George W. Bush (Nelson Mandela was kennelijk verhinderd). Ik walg daarvan. Dat hele opgeklopte circus heeft voor mij niets meer met muziek te maken. Wellicht zijn OBJECTIEF gezien heus niet alle nummers zo slecht op hun nieuwe cd, maar hetgeen ik net beschreef bezorgd me gewoon een ongelofelijk gore smaak in mijn bek. Alsof er een hond in heeft liggen jongen.
    Maar misschien ben ik gewoon een domme romanticus, die niet van deze tijd is zeg het maar.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Vanavond op Web TV van 3 voor 12 (20.00 uur):

    The Polyphonic Spree (Live in De Melkweg)
    Mooi is dat he 3voor12tv! Ik krijg deze week zo'n tv-home abonnement waarmee ik het ook gewoon op televisie kan ontvangen. Komen regelmatig leuke clips langs!

    Over leuke clips gesproken, ik vond dit wel een hele leuke:

    Kings Of Convenience - I'd Rather Dance With You

    Bonnie 'Prince' Billy - Agnes, Queen Of Sorrow

    Een andere clip die (heel terecht) vaak langs komt op 3voor12 is die van Bloc Party. Ben benieuwd of hun hele album het niveau van Helicopter kan halen.

    Bloc Party - Helicopter

  4. #229

    Standaard

    Hm, direct linken naar de BPB video mag blijkbaar niet, dan maar zo:

    http://www.dominorecordco.com/videolist.php?artist=39

  5. #230

    Standaard

    Hmmm, die clip van Bonnie Prince Billy is zoals de muziek...eerlijk

    En de clip van Kings of Convenience is heel erg leuk...en lief, Wist je dat ik leer voor leraar? Nou, dan raakt dit me natuurlijk wel een beetje.

  6. #231

    Standaard

    Ja 3voor12 Web TV is erg fijn. Ze draaien lekker gevarieerd in de breedte van mijn muzieksmaak. Dit is echt een gouden greep. Laten we hopen dat het gratis blijft.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik moest erg lachen om een reactie van iemand bij het nieuwe album van U2, ik citeer:

    SLOOT 29-11-2004 7:57:21

    Ruud, jij bent ongetwijfeld zo'n fan die alles kritiekloos slikt van zijn idool.
    Je zegt dat ik eerlijk moet zijn, dat het zo slecht niet is wat U2 ervan bakt op het laatste album.
    Nou, ik ben eerlijk, en ik vind er gewoon geen reet aan.
    Zelfde riedels als voorheen. Ja, dat heet dan "back to their roots", maar dat zijn allemaal stoplappen om te verhullen dat de inspiratie op is, dat U2 is uitgeluld en dat ze zich amechtig voortslepen, terend op oude roem en gesteund door een kritiekloze alles vretende fanbase, die hoe zout- en bloedeloos het allemaal ook in elkaar geknutseld is, toch altijd weer hosanna roepen. En als ik dan in jouw stukje lees: Kuip of Arena? dan illustreer jij ongewild de teloorgang van jouw "helden": van een jonge Ierse band die muzikaal en maatschappelijk urgent was is U2 verworden tot een radeloze stadionact, een demente moloch die van commercie en bureaucratische perikelen aan elkaar hangt en die tandenloos mummelend hoereert met Tony Blair en George W. Bush (Nelson Mandela was kennelijk verhinderd). Ik walg daarvan. Dat hele opgeklopte circus heeft voor mij niets meer met muziek te maken. Wellicht zijn OBJECTIEF gezien heus niet alle nummers zo slecht op hun nieuwe cd, maar hetgeen ik net beschreef bezorgd me gewoon een ongelofelijk gore smaak in mijn bek. Alsof er een hond in heeft liggen jongen.
    Maar misschien ben ik gewoon een domme romanticus, die niet van deze tijd is zeg het maar.
    Moet ik inderdaad ook om lachen, wat een enorme bullshit. Wat deze schrijver zegt over het 'hoereren' met Blair en Bush, dat vind ik pas echt grote bullshit. Die bono zet zich juist in tegen het aidsprobleem en kwijtschelding van de schulden van Afrika, en daarvoor ontmoet hij deze mensen. Wie hiervan walgt die is pas gestoord. Natuurlijk heeft dit niks met hun muziek te maken, ik zie het verband er niet tussen.

  8. #233

    Standaard

    Vrijdag 2 nieuwe albums gekocht

    Soulfly - 3
    Arch Enemy - Anthems of Rebellion

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door __Tim__
    Moet ik inderdaad ook om lachen, wat een enorme bullshit.
    Nou, dat ben ik ook weer niet helemaal met jou eens. Ik vind U2 veel te publieksgericht (=geldgericht). Dat hij voor goede doelen staat is prima, maar loop er dan niet mee te koop. Daarnaast vind ik de muziek van U2 de laatste 10 jaar erg beroerd. Maar hoe deze persoon het verwoorde vond ik ook niet nodig hoor

  10. #235

    Standaard

    Haha, leuk stukje Luther van U2 Die vent heeft idd wel een beetje gelijk.


    Ik heb zelf net Matthew Good - Avalanche aangeschaft. Prachtige plaat! Een beetje de O.K. Computer van Matthew Good (Band). Krijgt veel positieve recensies en volledig terecht naar mijn mening. Met nummers als The Pledge of Allegiance, Weapon, 21st Century Living, While We Were Hunting Rabbits en House of Smoke & Mirrors staat dit album als een huis! Ik doe de andere nummers nu te kort, het is gewoon een hele sterke plaat. Check it out als je van dit soort muziek houdt.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik moest erg lachen om een reactie van iemand bij het nieuwe album van U2, ik citeer:

    SLOOT 29-11-2004 7:57:21

    Ruud, jij bent ongetwijfeld zo'n fan die alles kritiekloos slikt van zijn idool.
    Je zegt dat ik eerlijk moet zijn, dat het zo slecht niet is wat U2 ervan bakt op het laatste album.
    Nou, ik ben eerlijk, en ik vind er gewoon geen reet aan.
    Zelfde riedels als voorheen. Ja, dat heet dan "back to their roots", maar dat zijn allemaal stoplappen om te verhullen dat de inspiratie op is, dat U2 is uitgeluld en dat ze zich amechtig voortslepen, terend op oude roem en gesteund door een kritiekloze alles vretende fanbase, die hoe zout- en bloedeloos het allemaal ook in elkaar geknutseld is, toch altijd weer hosanna roepen. En als ik dan in jouw stukje lees: Kuip of Arena? dan illustreer jij ongewild de teloorgang van jouw "helden": van een jonge Ierse band die muzikaal en maatschappelijk urgent was is U2 verworden tot een radeloze stadionact, een demente moloch die van commercie en bureaucratische perikelen aan elkaar hangt en die tandenloos mummelend hoereert met Tony Blair en George W. Bush (Nelson Mandela was kennelijk verhinderd). Ik walg daarvan. Dat hele opgeklopte circus heeft voor mij niets meer met muziek te maken. Wellicht zijn OBJECTIEF gezien heus niet alle nummers zo slecht op hun nieuwe cd, maar hetgeen ik net beschreef bezorgd me gewoon een ongelofelijk gore smaak in mijn bek. Alsof er een hond in heeft liggen jongen.
    Maar misschien ben ik gewoon een domme romanticus, die niet van deze tijd is zeg het maar.
    Hmm....ik ben t hier 100% mee eens.....

  12. #237

    Standaard

    En hij schrijft wonderschoon, die vent verdiend een baan bij OOR, dan wordt het blad misschien wat minder kleurloos.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik heb zelf net Matthew Good - Avalanche aangeschaft. Prachtige plaat! Een beetje de O.K. Computer van Matthew Good (Band). Krijgt veel positieve recensies en volledig terecht naar mijn mening. Met nummers als The Pledge of Allegiance, Weapon, 21st Century Living, While We Were Hunting Rabbits en House of Smoke & Mirrors staat dit album als een huis! Ik doe de andere nummers nu te kort, het is gewoon een hele sterke plaat. Check it out als je van dit soort muziek houdt.
    Hmmm, die moet ik dan toch maar eens beluisteren. Ik ken het eigenlijk helemaal niet, moet ik me schamen? Ik zit de laatste tijd meer in de Americana/ Singer-songwriterhoek

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik heb zelf net Matthew Good - Avalanche aangeschaft. Prachtige plaat! Een beetje de O.K. Computer van Matthew Good (Band). Krijgt veel positieve recensies en volledig terecht naar mijn mening. Met nummers als The Pledge of Allegiance, Weapon, 21st Century Living, While We Were Hunting Rabbits en House of Smoke & Mirrors staat dit album als een huis! Ik doe de andere nummers nu te kort, het is gewoon een hele sterke plaat. Check it out als je van dit soort muziek houdt.
    Hmmm, die moet ik dan toch maar eens beluisteren. Ik ken het eigenlijk helemaal niet, moet ik me schamen? Ik zit de laatste tijd meer in de Americana/ Singer-songwriterhoek
    Schamen? Nee.. Matthew Good is alleen erg bekend in Canada. In Amerika komt hij niet zo ver, zeker niet met zijn vaak anti-Amerikaanse teksten.

    Avalanche is echt een hele goeie plaat. De nieuwe.. White Light Rock and Roll is meer naar de rock 'n roll kant, ook heel erg prima. Zelfs zijn eerdere albums als Matthew Good Band zijn de moeite waard, maar Avalanche is toch zeker wel het hoogtepunt naar mijn mening.

    Dit is een lekker nummer van zijn nieuwste album:

    http://umusic.ca/site/media/matthewg...tusred_320.php
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  15. #240

    Standaard

    Ik ben nog niet helemaal overtuigd, sorry. Ik vind het iets te 'Amerikaans' klinken. En dat is bij mij geen positief punt. Maar ik beoordeel ze nu op 1 liedje en dat is niet goed Misschien komt het nog goed met ze.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ben nog niet helemaal overtuigd, sorry. Ik vind het iets te 'Amerikaans' klinken. En dat is bij mij geen positief punt. Maar ik beoordeel ze nu op 1 liedje en dat is niet goed Misschien komt het nog goed met ze.
    Haha, je hoeft geen excuses aan te bieden hoor. Als het voor jou niets is, dan blijft het voor mij nog steeds goed. Ik gaf alleen aan dat ik die plaat heel erg goed vind. :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    En hij schrijft wonderschoon, die vent verdiend een baan bij OOR, dan wordt het blad misschien wat minder kleurloos.
    Misschien een leuke brug naar wat reacties van dvd.nl-members op de "vernieuwde" OOR.

    Mijn mening: Het aantal nummers per jaar halveren voor het zelfde abonnementsgeld is natuurlijk snel geld verdienen. En dan de inhoud: tja, ik zie nauwelijks verschil met een willekeurig nummer van de laatste 2 jaar De Classic OOR is wel aardig bedacht, maar de stukken die erin staan gaan dan weer over zulke obscure bands uit de oude (jaren 70) doos dat het gewoon niet leuk is om te lezen. Het is dat er geen beter muziekblad bestaat in NL, anders had ik mijn abonnement allang opgezegd (of je moet van ouwelullenmuziek houden als de Stones, dan kun je bij MOJO enzo nog wel wat van je gading vinden).

    Muziektip: The Killers - Hot Fuss

    Laatstgekocht: Depeche Mode - Remixes 81...04 (3-cd-box)

    Eerstkomende concert: 13-4-05, Duran Duran - Madison Square Garden (NY)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #243

    Standaard

    Laatste tijd weer bandjes uit Nederland zelf aan het ontdekken:

    The Voicst
    GEM
    The Skidmarks
    Face Tomorrow

    en ook nog eens niet duur om een keer een optreden van mee te pikken.

  19. #244

    Standaard

    Tja...OOR is en blijft jammer. Ik vind zelf de MOJO eigenlijk het enige fatsoenlijke blad (en nee, ik houd niet van de stenen :wink: ).

    Wat de Nederlandse bands betreft; Coparck kende je al? En luister ook eens naar This Beautiful Mess.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Tja...OOR is en blijft jammer. Ik vind zelf de MOJO eigenlijk het enige fatsoenlijke blad (en nee, ik houd niet van de stenen :wink: ).
    Hm, ik zal er eens 1 kopen. Dacht dat het alleen maar over < 1975 muziek ging.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Tja...OOR is en blijft jammer. Ik vind zelf de MOJO eigenlijk het enige fatsoenlijke blad (en nee, ik houd niet van de stenen :wink: ).
    Hm, ik zal er eens 1 kopen. Dacht dat het alleen maar over < 1975 muziek ging.
    Ze hebben vaak 1 band die ze eruit pikken. Dat zijn vaak de wat oudere bands. Laatst een geweldig stuk over de Ramones. Ik ben 23 en kende die band helemaal niet, ik ben blij dat je zo dus nieuwe, oude bands leert kennen. Maar ze hebben ook allemaal stukken over muziek van nu hoor. En de reviews vind ik de beste van alle muziekbladen. Hun rating klopt vaak als een bus. Als een CD daar 4 sterren heeft, dan is het vaak een CD die ik echt ongelovelijk goed vind.

    Dus...koop er idd maar eens en keer 1, of lees er 1 door, maar geef Mojo een kans (je zou haast denken dat ik een recensent ben :P ).

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Tja...OOR is en blijft jammer. Ik vind zelf de MOJO eigenlijk het enige fatsoenlijke blad (en nee, ik houd niet van de stenen :wink: ).

    Wat de Nederlandse bands betreft; Coparck kende je al? En luister ook eens naar This Beautiful Mess.
    Thx voor de info altijd leuk om nieuwe bands te zoeken, beetje in de Indie-hoek wat leuke bands opgedaan. Op oor.nl staan soms leuke bandjes met een nieuw album.

    Audioslave komt eindelijk ook weer met een nieuw album ergens in mei... kan niet wachten in ieder geval.

  23. #248

    Standaard

    Over Audioslave gesproken!

    Fields of Rock in Juni.
    Ik ga voornamelijk om Audioslave te zien(ok ze komen ook in HMH maar had al kaartjes voor Fields of Rock gehaald).
    Ook leuk dat bands als Slayer komen.
    Minpuntje is toch wel Rammstein. Ik denk dat er veel mensen alleen voor Rammstein komen en dat die een beetje ongeinteresseerd bij de andere acts staan te kijken.

  24. #249

    Standaard

    Als fan was ik wel weer blij met onderstaand nieuwtje:

    COLUMBIA RECORDS TO RELEASE DEVILS & DUST ON APRIL 26

    Columbia Records will release Bruce Springsteen's nineteenth album, 'Devils & Dust,' on April 26. 'Devils & Dust' features twelve new Springsteen songs.

    'Devils & Dust' Track List

    1. Devils & Dust
    2. All The Way Home
    3. Reno
    4. Long Time Comin'
    5. Black Cowboys
    6. Maria's Bed
    7. Silver Palomino
    8. Jesus Was an Only Son
    9. Leah
    10. The Hitter
    11. All I'm Thinkin' About
    12. Matamoras Banks

    'Devils & Dust' was produced by Brendan O'Brien, who first worked with Springsteen on the acclaimed CD, 'The Rising.' The new album was recorded at Thrill Hill Recording Studios in Los Angeles and New Jersey with additional engineering at Southern Tracks Recording in Atlanta.

    Springsteen is planning a tour to accompany the release of the album. Details will be announced shortly.
    Bruce Springsteens nieuwe (semi-akoestische) album eind april en dan een concert aan het eind van de zomer ofzo: dat lijkt me geweldig.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •