Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 529 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weet iemand of Pulse van Pink Floyd ook nog op DVD komt?? Da's wel een van de mooiste concerten ooit....

  2. #27

    Standaard

    Metallica S&M is inderdaad een hele goede muziek dvd. Verder heb ik ook nog U2 Rattle and Hum. Vooral het nummer "Bad".

  3. #28

    Standaard

    The Eagles, Hell freezes over.

    Hotel california met sub aan, dat zijn de betere geluiden
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  4. #29

    Standaard Muziek dvd's

    Depeche Mode the Singles collection
    Ramstein live aus berlin
    Talking Heads - Stop making sense
    Steve Hackett - The Tokyo Tapes

    En nog te verwachten, Roger Waters Live in the Flesh

  5. #30

    Standaard

    Ik verwacht veel van de DVD van Bruce Springsteen, Live In New York. Maar Dream Theater, Metropolis 2000, is voor mij toch de muziek DVD van het jaar.

  6. #31

    Standaard

    Ik wilde laatst de Rammstein DVD scoren, maar helaas staan er geen nummers van "Mutter" op. Wel van de eerste 2 platen. Ik twijfel dus nog.
    Eagles leek me aanvankelijk wel aardig, maar die heb ik vorig jaar in een kroeg in Eilat iedere avond (2 weken lang!) 3x achtereen op een projectiescherm gezien. Ik heb mijn portie voorlopig wel gehad. Mooie DVD, maar wat zijn die gasten eng lelijk trouwens!
    Wou dat ik toen me Metallica/Michael Kamen bij me had...

  7. #32

    Standaard

    Is op zich heel veel voor te zeggen. Het is dat ik een Bon Jovi fan ben, anders was ik het zeker met je eens geweest (hoewel Queenryche ook een aardige zet gedaan heeft nu).

    Weet iemand of 'A show of Hands' van Rush (of misschien wel een nieuwere, van de allerlaatste tour die we in Nederland nooit gezien hebben) op DVD gaat komen, of al is?

    Greetz,

    Marco

  8. #33

    Standaard

    Voor Rush op DVD moet je het volgende maar eens bekijken :
    http://www.rushweb.net/latest.htm

  9. #34

    Standaard

    Ik heb in mijn bezit;
    1. Tina Turner ...Celebrate!
    2. James Brown...from the house of blues(DTS)
    en mijn absolute favoriet is:
    3. Kool & the Gang... from the house of blues(DTS).
    Later,

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Ik wilde laatst de Rammstein DVD scoren, maar helaas staan er geen nummers van "Mutter" op. Wel van de eerste 2 platen. Ik twijfel dus nog.
    Is nics mis met de eerste twee van Rammstein. Lijkt best op Mutter, alleen klinken de hitjes die ervan getrokken zijn iets gepolijster. De eerste 2 zijn meer de bekende 'marsmuziek' dus veel gekledder op de gitaren/drums/bass en gaan mit die Banane! Heerlijk voor op de Autobahn...
    Een jaar of wat geleden heb ik ze gezien bij Rock am Ring (had 'n VIP pas) en de heren waren aardig op dreef! Hele spectaculaire show ondanks de stromende regen - het leek wel me moesson. Alsof de zon vollop scheen bleven ze doorgaan. Hülde!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willem-Alexander
    2. James Brown...from the house of blues(DTS)
    3. Kool & the Gang... from the house of blues(DTS).
    Hoe is James? Beetje funky show of is ie inmiddels te oud? En K&G ? Ze staan hoog op mijn lijst, maar ik wil graag eerst weten of het wel de moeite waard is. Nu heb ik James ooit wel eens gezien in Den Haag en dat was erg goed. Maar ook James wordt oud en ik ben een beetje bang dat het een zielige vertoning wordt. Kun jij mijn twijfel wegnemen?
    Groetjes aan Maxima! (die had je vast nog nooit gehoord...)
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  12. #37

    Standaard

    Jeff Buckley, absoluut.
    Ik hoor jullie hier nooit zo over, maar dit is/was een legende hij is namelijk erg vroeg gestorven. Hij had de zuiverste stem van de planeet. Ik heb de dvd nog niet maar ik ga hem zeker halen, want ik heb net eenlaat Sinterklaas kadoo'tje van mijn baas gehad, een VVV-bon van 50 guldens

  13. #38

    Standaard Madonna ?

    Weet iemand hoe de laatste Madonna DvD klinkt ?
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  14. #39

    Standaard

    Ik denk dat ik wel een vermoeden heb .... ik vrees dat ze net als normaal live vals zingt .... niets ten nadele van je muzieksmaak, maar ze zingt live echt slecht.

  15. #40

    Standaard Re: Madonna ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny
    Weet iemand hoe de laatste Madonna DvD klinkt ?

    Danny, ik heb vanmiddag Madonna (Drowned worldtour 2001)
    gekocht en ik vind 'm echt heel erg goed!!!
    Het viel me vooral op dat al die "vreemde" geluidjes, die je ook op de cd's "Ray of light" en "Music" hoort, ook echt live hoort!!
    Het is een DTSdvd en 't geluid vind ik SUPER!!
    (En wat betreft meneer/mevrouw(?) Adriaans: ze zingt NIET vals!)
    De show valt ook niet tegen en ze is gewoon lekker op dreef!!
    Bij MM voor fl. 45,-, ben benieuwd of je 'm gaat kopen....

  16. #41

    Standaard

    Meneer Adriaans zat maar een beetje te dollen. Ik had een beetje een melige bui .... nog steeds trouwens .... solly

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Meneer Adriaans zat maar een beetje te dollen. Ik had een beetje een melige bui .... nog steeds trouwens .... solly
    Nou, vooruit dan maar!!!!
    Succes met je melige bui en idd: smaken verschillen!

  18. #43

    Standaard

    Isis bedankt voor je review zover
    We gaan hem kopen dus, volgende week !
    Je hoort nog van me als we hem hebben gezien ok, groetjes Danny
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  19. #44

    Standaard Muziek dvd's

    Moest nog een DVD scoren, Black Sabbath - The Last Supper wereldse dvd, ben ook bij het concert geweest. Voor de liefhebbers een topper

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Michael Jackson - HIStory on film volume II

    Is ook tevens de enige muziek DVD die ik heb...

  22. #47

    Standaard

    ik vind andre hazes jubileum concert '94 echt super maarja ik ben dan ook een groot fan en het is de enige muziek dvd die ik heb

  23. #48

    Standaard

    The Eagles -Hell freezes over- (DTS)
    Phil Collins -Live and loose in paris-
    Beegees -One night only- (DTS)

    probeer ook eens:
    B.B. King -Jazzchannel- (DTS)
    Ben E. King -Jazzchannel- (DTS)

    en goed vind ik ook Shania Twain Live maar de geluids en beeldkwaliteit zijn niet echt super

  24. #49

    Standaard

    Verder wacht ik op de regio2 release van
    "JOE SATRIANI" - "LIVE IN SAN FRANCISCO" (DD 5.1)
    __________________________________________________ ___
    Hij komt eraan bij ezydvd kan je hem bestellen.
    De Dream theater DVD is ook super net zoals die 2 van Queensryche. Maar de topper vind ik "Live at the House of Blues" van Yes hier kan ik geen genoeg van krijgen. O.K. ik ben dan ook wel een Yes fan in hart en nieren maar deze is echt top.

    Iedereen die een beetje diepgang in de muziek wil moet deze zeker in zijn collectie hebben.

    Danny,

    Heb je die DVD van Madonna al?? Ik ben een beetje verbaasd dat jij deze aanschaft. Is de prog tijd voorbij??

  25. #50

    Standaard

    hehehe....nou eerlijk gezegd is m'n vrouwtje daar helemaal weg van...maar ik moet absoluut toegeven dat Madonna met de laatste paar Cd's echt een veel betere weg is in geslagen.
    Toch een eigen stijl en allemaal van die vreemde geluidjes en soundjes....ja dus als de DvD goed van kwaliteit is (geluid en beeld) dan kopen we hem een deze dagen.
    Ik zelf zit te wachten op een muziek DvD van de band IQ maar dat zal niemand wat zeggen ben ik bang ?
    Deze komt in december uit namelijk.
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

Pagina 2 van 22 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •