Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122
De resultaten 526 tot 529 van 529 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Bij de term "vetste" gaat mijn haar overeind staan(wat knap is, want veel is het niet), zal de leeftijd zijn
    Maar de beste/mooiste die ik in huis heb is toch wel P.U.L.S.E. van Pink Floyd, daarnaast vind ik Hell Freezes over van The Eagles ook geweldig, snel weer eens opzetten

    -edit- verder trouwens nog Rush in Rio en Star One/Ayreon, die laatste is redelijk uniek en wat ben ik blij dat ik daar live bij heb mogen zijn, zal niet snel nog eens gebeuren, waarschijnlijk nooit meer.
    gewoon ff laten weten, nieuw Star One stuff coming up
    http://www.roadrunnerrecords.com/bla...sitemID=138279

  2. #527

    Standaard

    Dat zijn nog eens goed tips !!
    Van harte bedankt, ik had hier nog nergens iets over gelezen, gaaf dat er nieuw materiaal aan komt, Star One is toch net wat steviger als Ayreon, daar hou ik wel meer van, en van wat je kon horen op de die demo clip klonk het allemaal weer erg lekker, van mij mag de de hele line-up van de eerdere Star One zo weer aantreden trouwens, niks mis mee en doe dan ook nog maar een concert als we toch bezig zijn.
    Nogmaals bedankt !

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Bij de term "vetste" gaat mijn haar overeind staan(wat knap is, want veel is het niet), zal de leeftijd zijn
    Maar de beste/mooiste die ik in huis heb is toch wel P.U.L.S.E. van Pink Floyd, daarnaast vind ik Hell Freezes over van The Eagles ook geweldig, snel weer eens opzetten

    -edit- verder trouwens nog Rush in Rio en Star One/Ayreon, die laatste is redelijk uniek en wat ben ik blij dat ik daar live bij heb mogen zijn, zal niet snel nog eens gebeuren, waarschijnlijk nooit meer.
    Ik kende op dat moment Arjen/Ayreon/Star One nog niet jammer genoeg, moet het dus maar met de filmpjes doen, maar wat is The Eye of Ra geweldig (live helemaal kippenvel).
    Ik sta op youtube geabonneerd op Arjen, dus toen dat filmpje (met die demos) geupload was heb ik het gezien, echt vet!
    Kan niet wachten tot het nieuwe album, dat het naar het schijnt best zwaar gaat klinken maakt bij niet zoveel uit, can't wait!
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  4. #529

    Standaard

    Misschien best een aparte Ayreon/Star One topic starten, zie dat onze berichten gewist worden

    Graag gedaan Ed Lewis

Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 121819202122

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •