Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 529 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Vetste muziek DVD? Wel, bijvoorbeeld:

    - The Corrs (Unplugged).
    Goede muziek. Ook heel mooi geschakeld voor TV opnamen.

    - Robbie Williams At The Albert.
    Coole en goede sfeer. Helaas geen DTS mix.

    - Timeless - Barbra Streisand.
    Je moet van deze muziek houden, maar de mix is echt héél goed. Heeft Emmy Award gewonnen. Ook hier helaas geen DTS.

  2. #102

    Standaard

    Ik heb nu twee muziek DVD's, "hell freezes over" van de Eagles en "one night only" van de BeeGees, beide DTS.
    Ik had de Eagles het eerste gekocht en was onder de indruk van de geluidskwaliteit, toen ik de BeeGees luisterde was ik toch wat teleurgesteld, het is hele goede muziek alleen geen uitzonderlijke kwaliteit, mijn meeste CD'd klinken net zo goed, of zelfs beter.
    Ik heb nu Santana besteld "super natural live" , ook in DTS en ben benieuwd naar de geluidskwaliteit.
    Ben wel benieuwd of de Eagles nu een positieve uitzondering is of dat de Beegees een negatieve uitzondering is of misschien is de kwaliteit van de BeeGees wel de "standaard".

  3. #103

    Standaard

    Vergeten jullie onze kleine vriend Prince niet? De Rave Un2 the Year 2000 is super. Al z'n grote hits komen langs op deze DTS DVD. Bovendien wordt de kijker ook nog eens verrast met een gastoptreden van Lenny Kravitz.

    Underworld is ook erg okay. Zeker aan te raden om tijdens een eigen huis-feestje te draaien.

    Tina Turner (one last time...) vind ik erg tegenvallen. Het geluid is magertjes. Het lukt Tina niet om boven het gejuich van het publiek uit te komen...

    Manic Street Preachers live in Cuba is ook wel aardig. Ben er alleen nog niet uit waar de verborgen bonussen te vinden zijn. Grootste nadeel is dat deze DVD slechts gedeeltelijk in DD 5.1. Had beter ingedeeld kunnen worden.

    Madonna's Drowned World Tour is ook erg goed. De show en de kwaliteit maakt deze muziek DVD tot mijn favouriet naast Rave van Prince.

    Ennuh, het is inderdaad te hopen dat de kwaliteit die DVD kan bieden ervoor zorgt dat meer artiesten concerten op deze manier uitbrengen. En laat ze alsjeblieft gebruik maken van alle mogelijkheden!!

    Ciao!

  4. #104

    Standaard

    Twee van mijn favorieten die niet of nauwelijks genoemd zijn:

    James Taylor - Live at the beacon theater
    John Fogerty - Premonition(DTS)

  5. #105

    Standaard

    Absoluut Madonna's Drowned World Tour. Ik ben als fan en als bezoeker van het concert in Parijs wel erg bevooroordeeld, maar het was de eerste show waar ze en een prachtperformance gaf en zuiver zong. (meestal is het maar een van die twee).
    Beeld en geluid is super!
    Mrs. Peel, we're needed!

    My precious

  6. #106

    Standaard

    Phil Collins - Live And Loose In Paris. Ik ben naar het concert geweest in de Ahoy. Dus als ik deze DVD zie, dan moet ik daar weer aan terug denken. Dus met stip op 1.

  7. #107

    Standaard

    Mijn beste:

    - The Corrs live from London (GEWELDIG!!!!!! ook leuk om tijdens sommige liedjes van camerahoek te wisselen, je kan kiezen welke bandlid je wilt zien tijdens het liedje)
    - Bon Jovi - Crush (gewoon goede show, en het geluid is ook uitstekend)
    - Rolling Stones - Bridges to Babylon tour (commentaar overbodig)

    Bee Gees was ook wel aardig maar niet bijzonder, ik heb van Dire Straits ook een dvd, maar daar stonden alleen videoclips op (nu is er natuurlijk bij een concert van hen ook weinig show te beleven).

  8. #108

    Standaard Muziek-DVD

    Heb nu allen nog Montage (Nightlife tour) van de Pet Shop Boys. Wel gaaf, alleen is het met multi-angle-beeld en mijn PHILIPS-speler laat dan zo'n irritant symbooltj in beeld zien dat je niet kunt uitzetten.

    Ben erg benieuwd naar New Order - 316. Heeft iemand die? (moet heel goed zijn). Ben ook wel benieuwd naar PF's The Wall op DVD.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #109

    Standaard Re: Muziek-DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    mijn PHILIPS-speler laat dan zo'n irritant symbooltj in beeld zien dat je niet kunt uitzetten.
    Kan je dit niet uitzetten in het set-up menu van je speler? Dat kan bij namelijk wel (Pioneer).
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #110

    Standaard Muziek-DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Kan je dit niet uitzetten in het set-up menu van je speler? Dat kan bij namelijk wel (Pioneer).
    Nee helaas, heb het hele net al afgezocht, maar niets gevonden (alleen dat het niet uitgezet kan worden dus). Als iemand een tip heeft...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #111

    Standaard

    cure - the singles. Puur alleen vanwege de muziek.
    Ik zit met smart te wachten op live at orange (als die ooit nogkomt).
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeetje18
    cure - the singles. Puur alleen vanwege de muziek.
    Ik zit met smart te wachten op live at orange (als die ooit nogkomt).
    Hm, ja daar heb ik ook al mee in mijn handen gestaan. De clips (van Tim Pope) zijn ook erg grappig In Orange zou mooi zijn, of anders Show (was toch ook een video van??)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #113

    Standaard AC/DC

    Sinds gisteren heb ik er weer absolute favo bij: AC/DC - Stiff Upperlip Live.
    Waanzinnige beelden en geluid. Voor de echte rocker een must!
    Wat specs:

    TRACKLIST:
    00. Intro
    01. Stiff Upper Lip
    02. You Shook Me All Night Long
    03. Problem Child
    04. Thunderstruck
    05. Hell Ain't A Bad Place To Be
    06. Hard As A Rock
    07. Shoot To Thrill
    08. Rock N' Roll Ain't Noise Pollution
    09. What Do You Do For Money Honey?
    10. Bad Boy Boogie
    11. Hells Bells
    12. Up To My Neck In You
    13. The Jack
    14. Back In Black
    15. Dirty Deeds Done Dirt Cheap
    16. Highway To Hell
    17. Whole Lotta Rosie
    18. Let There Be Rock
    19. T.N.T
    20. For Those About To Rock
    21. Shot Down In Flames

    Geluid: DD 2.0 - DD 5.1 en DTS 5.1
    Beeld: Widescreen 1.85:1 anamorphic
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    Hm, ja daar heb ik ook al mee in mijn handen gestaan. De clips (van Tim Pope) zijn ook erg grappig In Orange zou mooi zijn, of anders Show (was toch ook een video van??)
    klopt, uit 93.
    De greatest hits bevat origens ook hidden clips en unplugged stuff. Van je handen in je zak laten glijden en de euro's rollen dus...
    ~~
    Instant person, add coffee!
    ~~

  15. #115

    Standaard Re: Muziek-DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Heb nu allen nog Montage (Nightlife tour) van de Pet Shop Boys.
    Lijkt mij ook wel gaaf als herinnering aan het concert. Waar heb je hem gekocht? Ik wist helemaal niet dat deze DVD bestond!

  16. #116

    Standaard Pet Shop Boys Montage

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raampie
    Lijkt mij ook wel gaaf als herinnering aan het concert. Waar heb je hem gekocht? Ik wist helemaal niet dat deze DVD bestond!
    Is overal te koop, ik heb hem voor HFL 59 bij de FRS gekocht. Is nog niet zo heel lang uit (bevat concert + de 3 Nightlife clips). Met DD 5.1-mix. Bij het concert was ik ook
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #117

    Standaard Re: Pet Shop Boys Montage

    Originally posted by Oakey [B]Is overal te koop, ik heb hem voor HFL 59 bij de FRS gekocht. Is nog niet zo heel lang uit (bevat concert + de 3 Nightlife clips). Met DD 5.1-mix. Bij het concert was ik ook
    Bedankt, dan heb ik hem zeker over het hoofd gezien. Ik zal eens gaan kijken als ik weer centjes heb.

    Was wel een leuk concert trouwens (net als de keer daarvoor). Weer eens wat anders dan al die standaard pop concerten. Duurde alleen daardoor wel even voordat het publiek los kwam.

  18. #118

    Standaard

    Op dit moment zit ik te genieten van Bruce SPringsteen, Live In New York City. Al heel wat kippevel momenten gehad. Er zullen er nog vele volgen.

  19. #119

    Standaard

    Ik heb Bruce Springsteen recentelijk ook aangeschaft. Over geluid niet te klagen (behalve de buren dan).
    Eindelijk ook Acoustica van de Scorpions op de kop getikt. Da's dus even een prima geluidskwaliteit. Ook de beelden zijn uitermate helder. Een prima te volgen concert.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Eindelijk ook Acoustica van de Scorpions op de kop getikt. Da's dus even een prima geluidskwaliteit. Ook de beelden zijn uitermate helder. Een prima te volgen concert.
    Ben ik het mee eens, ik heb 'm nu ook enkele dagen.
    Maar de zanger zingt af en toe wel verschrikkelijk vals, of ligt dat aan mij??

  21. #121

    Standaard

    Voor de liefhebbers van gitaaaaarmuziehiek (klonk door de Mexicaanse nahacht) kan ik Joe Satriani - Live in San Francisco aanbevelen. Joe is natuurlijk één van de grote Gitaargoden en als je ervan houdt is dit puur genieten. Wat kan die man spelen... En maar één keer van gitaar wisselen een alleen een paar pedaaltjes op de grond. Dus geen eindeloze rij effectgeneratoren (ook niet backstage) of 10-tallen setups. Gewoon spelen en niet zeiken. Gelukkig zingt ie maar één nummer...
    Aanrader!
    BTW: Lekker multi-region, dus gewoon bij Ezy bestellen!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  22. #122

    Standaard U2 Boston Elevation

    Absoluut U2, Alle drie de keren in Arnhem geweest..waanzinnig!!
    En nu de DVD erin en alles nog een keer dik (niet dunnetjes dus) overdoen.
    Volume knop op 15 Dolby digital 5.1 gewoon fantastisch .
    Een aanrader.

    Groeten,
    Eric
    Who`s to know when your time has come around.
    Who`s to know, wich way the wind will blow?
    (U2)

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ben ik het mee eens, ik heb 'm nu ook enkele dagen.
    Maar de zanger zingt af en toe wel verschrikkelijk vals, of ligt dat aan mij??
    Heel goed gehoord, hij zit er af en toe echt naast.

  24. #124

    Standaard SILVER Cheap Trick

    De DVD van Cheap Trick `Silver`is een aanrader!!!!!!!!!

  25. #125

    Standaard

    Mike, klopt het dat het geluid en beeld bij Joe Satriani op de tweede disc niet helemaal synchroon lopen
    Juist bij Big Bad Moon moet dit te zien zijn.

Pagina 5 van 22 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •