Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.

Discussie: gollum beeldje

  1. #1

    Standaard gollum beeldje

    Ik weet niet of het wel of niet mag.

    Ik probeer alleen maar mede dvd-liefhebbers te helpen!

    ik heb een 5 disc collectors set. hier zit dus een formulier bij met een bestelcode voor het extra gollum beeldje!

    voor degene die wel graag dat beeldje wil hebben en niet over de bestelcode beschikt, kun je hem hier vinden:

    betselcode gollumbeeldje:

    NLHE2

    met vriendelijke groet,
    harry.

  2. #2

    Standaard

    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???

  3. #3

    Standaard

    mensen die dat beeldje zouden willen hebben
    zullen ook wel de giftset gekocht hebben lijkt me

  4. #4

    Standaard

    Die code is op elk bonnetje overigens hetzelfde...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twc02
    mensen die dat beeldje zouden willen hebben
    zullen ook wel de giftset gekocht hebben lijkt me
    dit hoeft natuurlijk niet.
    het kan goed zijn dat iemand de limited edition of gollum mooier vindt dan die in de doos zit!

    tja, alles kost geld. gezien de sterke euro vindt ik het nog niet eens zo duur. zeker niet wanneer je de 5e disc hebt gezien over het maken van de beeldjes. zeker zijn geld waard. en in tegenstelling tot het beeldje van de collectors-set, is dit beeldje WEL strikt gelimiteerd tot 7500!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    waar is het beeldje te bestellen dan?

    rein, (mede noorderling), hier is hij te bestellen:

    http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/c...egory=lotrhome

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???
    waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.

    zo stel je andere mensen in iedergeval in staat om eventueel zo'n beeldje te bemachtigen! :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???
    waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
    Hoe zou dat toch komen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???
    waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
    Hoe zou dat toch komen
    betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:

  11. #11

    Standaard

    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    Ik heb hem vandaag besteld! hopen dat ik bij de 7500 gelukkigen ben!
    de beeldjes worden volgens de site pas in december verstuurd! In amerika zijn ze nu al bezig.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???
    waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
    Hoe zou dat toch komen
    betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:
    Ik vermoed dat er straks een hoop op ebay terug te vinden zijn

  14. #14

    Standaard

    Nou ja ik wacht mijn box nog even af,hij is verzonden en dan zie ik wel hoe het beeldje van Gollum is en of het de moeite is om ook dat andere beeldje te bestellen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    vindt dit alleen wel oneerlijk tegenover de mensen die wel de giftset hebben gekocht.

    Straks zijn de beeldjes allemaal uitverkocht(kan het me niet voorstellen voor die prijs).

    Ik neem aan dat het allemaal afzonderlijke bestelcodes zijn???
    waarom???"?? er zijn veel mensen die een collectors giftset kopen en die NIET het extra te bestellen beeldje willen hebben.
    Hoe zou dat toch komen
    betekend wel het beeldje zeldzaam gaat worden als er niet veel rondzwerven :wink:
    Ik vermoed dat er straks een hoop op ebay terug te vinden zijn
    vast wel........., echter vast NIET voor de prijs van 80 dollar! :wink:

  16. #16

    Standaard

    Gisteren heb ik de Gift-set ontvangen en deze is heel mooi, moet ik zeggen. Nu zou ik daarbij ook graag het 2e beeldje willen bestellen.

    Daar ik geen creditcard heb, lukt het mij niet om een online order te plaatsen.

    Weet iemand een ander manier van betalen? Op het bestelformulier dat bij de gift-set zit, kun je ook Check/Money-order aankruisen.

    Heeft iemand enig idee hoe dat dan in z'n werk gaat? Krijg je dan een rekening van Sideshow om het geld van mijn girorekening over te maken?
    Lijkt mij niet dat je geld moet meesturen En een check om mee te sturen heb ik ook niet.

    Thx

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb
    Gisteren heb ik de Gift-set ontvangen en deze is heel mooi, moet ik zeggen. Nu zou ik daarbij ook graag het 2e beeldje willen bestellen.

    Daar ik geen creditcard heb, lukt het mij niet om een online order te plaatsen.

    Weet iemand een ander manier van betalen? Op het bestelformulier dat bij de gift-set zit, kun je ook Check/Money-order aankruisen.

    Heeft iemand enig idee hoe dat dan in z'n werk gaat? Krijg je dan een rekening van Sideshow om het geld van mijn girorekening over te maken?
    Lijkt mij niet dat je geld moet meesturen En een check om mee te sturen heb ik ook niet.
    Thx
    je zou eventueel american express traveler cheques kunnen kopen ter waarde van 80 dollar + shipping en die met de bestelbon meesturen.
    als je deze volledig invult en opstuurt, kan iedereen ze inleveren voor contant geld.zijn nog verzekerd ook, dus mocht er wat gebeuren, krijg je het geld ook vergoed!
    Of je moet iemand met een creditcard heeeeeeeeel erg lief aankijken. :wink:

    je zou ook het internationale bestelnummer kunnen bellen en vragen wat het handigst is! dit nummer staat boven aan de pagina van het gollum beeldje!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    Ik heb hem vandaag besteld! hopen dat ik bij de 7500 gelukkigen ben!
    de beeldjes worden volgens de site pas in december verstuurd! In amerika zijn ze nu al bezig.
    Ik had ze gebeld om het een en ander te vragen de man wist mij te vertellen dat de beeldjes 1 december verstuurd gaan worden.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:
    Laat maar...

    Ik heb hem besteld!!! (kon het toch echt niet laten...ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin zei: Ik wil hem eigenlijk toch wel hebben...dat hoefde ze dus maar 1 keer te zeggen..)

    Naar Nederland zijn er geen verzendkosten volgens het formulier en het beeldje wordt vanuit Europa verstuurd.
    De 79,95 Dollar (67 euro, vandaag volgens de currency converter) wordt pas afgeschreven als het beeldje verstuurd wordt.

    Hopelijk komt hij heel aan....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    waar is het beeldje te bestellen dan?

    rein, (mede noorderling), hier is hij te bestellen:

    http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/c...egory=lotrhome
    Ze hebben hier ook dit beeld voor maar $5.995,- Leuk voor als je niet weet wat je voor Kerst moet vragen.


  22. #22

    Standaard

    Daar heb ik 1 woord voor:

    BELACHELIJK . 6000 dollar voor een beeld/beeldje? Als je niet meer weet wat je met je geld aanmoet :S

  23. #23

    Standaard

    voor die 6000 dollar heb ik toch liever een bronzen beeld van een hele mooie vrouw!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ik heb hem in ieder geval van de week gelijk besteld
    ik wil hem ook gaan bestellen,maar wil eigenlijk weten wat de precieze kosten zijn (incl. verzendkosten) en of het bedrag meteen van je CC wordt afgeschreven,want dat komt eerlijk gezegd deze maand niet meer zo goed uit :wink:
    Laat maar...

    Ik heb hem besteld!!! (kon het toch echt niet laten...ik kwam thuis van mijn werk en mijn vriendin zei: Ik wil hem eigenlijk toch wel hebben...dat hoefde ze dus maar 1 keer te zeggen..)

    Naar Nederland zijn er geen verzendkosten volgens het formulier en het beeldje wordt vanuit Europa verstuurd.
    De 79,95 Dollar (67 euro, vandaag volgens de currency converter) wordt pas afgeschreven als het beeldje verstuurd wordt.

    Hopelijk komt hij heel aan....
    dit verwonderde mij ook al!
    ik dacht dat er 15 dollar verzendkosten overheen zouden komen (staat op de bestelformulier) maar de online bestelformulier berekend niet 15 dollar extra voor verzendkosten.

    vind ook belachelijk dat de amerikanen wel gratis thuis bezorgd krijgen en wij europeanen weer niet!

    de beeldjes worden vanuit hun eigen opslagplaats in europa verstuurd.
    volgens de site worden begin december de europese beeldjes verzonden. In amerika zijn ze nu al bezig met verzenden!
    nu maar hopen dat er niet teveel import belasting op het beeldje zit. (dacht dat er binnen europa geen import kosten werden berekend).

    ze zullen er echt wel voor zorgen dat we het beeldje heel thuisgestuurd krijgen!

    67 euro is niet duur voor het beeldje! gezien de prijzen die je op de site moet betalen voor andere beeldjes die te koop zijn!(125 dollar of meer!) :wink:

  25. #25

    Standaard

    ikheb vandaag bericht gekregen dat ik in ieder geval verzekerd ben van een beeldje!!
    Ze worden binnen enkele weken zonder verzendkosten vanuit engeland verstuurd.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •