Pagina 40 van 87 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 2158 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Het blijft een zwaar proces, opnieuw meldingen van een mogelijk uitstel naar 2012:

    In an article at Variety talking about New Line Cinema, which two years ago became a unit under Warner Bros. Pictures, studio executive Alan Horn reveals that the first of the two Hobbit films may not hit theaters until late 2012, a full year after the previously-announced December 2011 release:

    Once the script for the second film is in -- Jackson and his longtime collaborators Fran Walsh and Philippa Boyens are working on it with Del Toro -- New Line will work up a budget for both films and start casting. New Line exec Michael Disco, who was once Emmerich's assistant, will oversee for the studio.

    Horn won't predict when the first of the two "Hobbit" films will be out, but says the most probable scenario would be a release in the fourth quarter of 2012.

    "It's a big bet for us. But it's one we think will pay off given the success of 'Lord of the Rings,'" says Emmerich. "This is one of the few movies it feels like people are waiting for."

    New Line's original plan was to release the first film in December 2011, followed by the second one in December 2012. One reason for the delay may be the restructuring of MGM, which shares the financing rights with New Line for the "Hobbit" films. MGM is currently accepting bids for the studio and those rights may go to another studio (Warner Bros. is said to be one of the bidders).

  2. #977

    Standaard

    Ik gok nog steeds op Q1 2012, eventueel laat-Q2.

    Hoewel het leuk zou zijn dat hij in december al zou uitkomen, lijkt een release op amper 2-3 maanden na post-production me net iets te ambitieus, zeker met alle rompslomp die deze film al heeft moeten doorstaan.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Vansant Bekijk bericht
    Ik gok nog steeds op Q1 2012, eventueel laat-Q2.

    Hoewel het leuk zou zijn dat hij in december al zou uitkomen, lijkt een release op amper 2-3 maanden na post-production me net iets te ambitieus, zeker met alle rompslomp die deze film al heeft moeten doorstaan.
    Hopelijk hebben de maya's niet gelijk hé
    BD (1243) What i Watch

  4. #979

    Standaard

    Een update vanaf de daadwerkelijk filmlocatie van Hobbiton in Matamata op het noordereiland van Nieuw-Zeeland.
    Ik heb vandaag de set tour gedaan en ze zijn nog maar in de eerste fase van herbouwen. Op dit moment zijn ze al blij als ze nog voor de winter kunnen starten met filmen. Er hebben alleen nog maar wat grondwerkzaamheden plaatsgevonden, hier en daar wordt wat gesproeid, er staan een paar appelbomen en sommige heggen zijn weer aangepland. Werk aan de daadwerkelijk hobbithollen moet nog beginnen en de set wordt ditmaal nog een stuk groter.
    Als men het niet voor de winter afkrijgt wordt de vertraging enorm, want het er is dan teveel kans op slecht weer en sommige acteurs weigeren in de winter over te komen vanwege de kou.
    Daarnaast nog heel actueel nieuws: vorige week is er een gigantisch stuk tak van de partytree op het veld afgebroken, gaat nog een flinke kluif worden om dat te repareren.

    Anyway, Peter Jackson richt officieel nog steed op dec. 2010, maar ik heb grote twijfels.

    p.s. Foto's komen waarschijnlijk morgen in het album als bijlage bij mijn reisverslag.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #980

    Standaard

    Ik kijk er nu al uit!


  6. #981

    Standaard

    Foto's zojuist online gegooid!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Foto's zojuist online gegooid!
    Pat, als ik op foto's klik, staat er: "Nog geen foto's geplaatst"

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Pat, als ik op foto's klik, staat er: "Nog geen foto's geplaatst"
    Bij mij hetzelfde


  9. #984

  10. #985

    Standaard

    Leuke foto's van Nieuw Zeeland, brengt goede herinneringen terug. Alweer 8 jaar geleden dat ik daar was.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #986

    Standaard

    Mooie foto's! Officieel staat indd nog dec 2011 als release. En rond mei juni zou productie moeten beginnen. Maar er is nog geen hoofdrolspeler gecast. Dat moet toch eerste gebeuren voordat je begint te filmen. Je zou evt. dan met filmen kunnen beginnen op de set.

    @Patrick

    Jij schreef dat ze al blij waren als ze nog voor de winter konden beginnen met filmen. Bedoel je dan hun winter (die in onze zomer begint) of bedoelde je onze winter hier (Europa dus).
    Laatst aangepast door djm008 : 26-01-2010 om 22:19

  12. #987
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  13. #988

  14. #989

    Standaard

    er gaat momenteel een poll aan de gang of orlando bloom/legolas al dan niet mag voorkomen in de hobbit.

    http://www.theonering.net/torwp/2010...in-the-hobbit/

    ik persoonlijk vind dat het wel een leuke knipoog zou zijn en een tof voorkomen op voorwaarde dat hij er wel in voor komt en iets doet maar dat hij niet zo op de voorgrond zou komen omdat het dan niet meer zou kloppen met het verhaal.

    wat vinden jullie hier van?

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tùrin Bekijk bericht

    wat vinden jullie hier van?
    Allemaal leuk en aardig maar ik heb liever dat ze zich bezig houden met de financiering van het project zodat men kan gaan casten, tot nu toe is er nog niets zeker.

  16. #991

    Standaard

    Nou, heb maar ff ja gestemd... vond het namelijk een ijzersterke rol!


  17. #992

    Standaard

    Mja, hij is de zoon van de Elfenkoning die ze daar tegenkomen, dus ondenkbaar is het niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door djm008 Bekijk bericht
    @Patrick

    Jij schreef dat ze al blij waren als ze nog voor de winter konden beginnen met filmen. Bedoel je dan hun winter (die in onze zomer begint) of bedoelde je onze winter hier (Europa dus).
    Hun winter Dus binnen enkele weken zouden ze dan al moeten starten. Het verbaas me dan ook niets dat op IMDB nu staat dat de films een jaar zijn uitgesteld. Jammer, maar helaas.

    Foto's staat idd niet op waarbenjijnu maar op Flickr, ik zal een link toevoegen aan mijn sig.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Mja, hij is de zoon van de Elfenkoning die ze daar tegenkomen, dus ondenkbaar is het niet.
    Als het zoiets wordt als het volgende, dan ben ik voor:
    "Now if it were up to me, Bloom would probably not speak a word in either of the two Hobbit films but would stand behind Doug Jones Thranduil silently supporting and honoring his father. He would definitely be present at the flicks’ biggest battle doing low-key but unmistakable Legolas moves."
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #995

    Standaard

    McKellen Says The Hobbit Starts In July


    We’ve reported before about Peter Jackson talking up this summer as the planned start date for shooting The Hobbit. Now Gandalf himself – better known as Ian McKellen – has posted on his website that he’ll start shooting the first movie in July.While New Line has yet to make any official announcement about an official greenlight, the schedule or the cast, we’re frankly inclined to believe McKellen.He goes on to relate the following: “Filming will take over a year. Casting in Los Angeles, New York City and London has started. The script too proceeds. The first draft is crammed with old and new friends, again on a quest in Middle Earth. The director Guillermo del Toro is now living in Wellington, close to the Jacksons' and the studio in Miramar. “Much of which we could have guessed, but when Gandalf tells you it’s happening, you listen.

  21. #996

    Standaard

    Ik geloof er niets van, gisteren stond er nog dat het Juni was, nu weer Juli.

  22. #997

    Standaard

    Er staat "... that he'll start shooting in July".

    Dat hoeft niet te betekenen dat het project dan begint. Soms komen acteurs enkele dagen of zelfs weken later op de set aan. Wellicht beginnen ze eerst met wat shots met figuranten of iets dergelijks, vooral als de sets nog niet klaar zouden zijn zoals Patrick eerder suggereerde.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #998

    Standaard

    Dat ze eens opschieten met dit project.
    The horror...the horror...

  24. #999

    Standaard

    Zou er dan binnenkort ook niet een Bilbo bekend gemaakt moeten gaan worden?

  25. #1000

    Standaard

    wat denken jullie eigenlijk over een 3-D versie?

    ik persoonlijk ben er sterk tegen.

Pagina 40 van 87 EersteEerste ... 3036373839404142434450 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •