Pagina 42 van 87 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Laat ze ze nu die Extended versie van LotR op BD maar een jaar vervroegen dan als compensatie

  2. #1027

    Standaard

    Ik ben ook bang dat er niet veel kans is dat de camera's nog dit jaar gaan draaien. Pre-productie is weliswaar ver gevorderd, maar het zal lastig zijn acteurs en een regisseur vast te leggen zonder dat duidelijk is voor welke periode ze hun agenda moeten vrijhouden.

    Over het vertrek van Del Toro ben ik minder rouwig. Dit is niet iets wat de vertraging veroorzaakt en er is in principe genoeg tijd om een vervanger te vinden. Laten we eerlijk zijn: Dit is toch grotendeels een project dat op de visie en creatieve input van Peter Jackson leunt (Del Toro zal zich toch grotendeels hebben aangepast aan de visie van Jackson).

    Del Toro daarentegen heeft nog een heleboel projecten in de steigers waar ik hem liever aan zie werken dan dat hij nog zo'n drie jaar aan deze twee films werkt. Op z'n IMDB-pagina staan alleen al 10 projecten onder de noemer in development. En daar zitten een eventueel derde Hellboy-film en z'n droomproject At the Mountains of Madness nog niets tussen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Laten we eerlijk zijn: Dit is toch grotendeels een project dat op de visie en creatieve input van Peter Jackson leunt (Del Toro zal zich toch grotendeels hebben aangepast aan de visie van Jackson).
    Daar ben ik niet zo zeker van. Del Toro werd juist aangetrokken om zijn visie op Tolkien's wereld te verwezenlijken en kreeg daar in het creatieve proces ook alle vrijheid in volgens mij. Hij heeft ook al meerdere keren benadrukt dat zijn Midden-Aarde er anders maar wel vertrouwd uit zou gaan zien.

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Daar ben ik niet zo zeker van. Del Toro werd juist aangetrokken om zijn visie op Tolkien's wereld te verwezenlijken en kreeg daar in het creatieve proces ook alle vrijheid in volgens mij. Hij heeft ook al meerdere keren benadrukt dat zijn Midden-Aarde er anders maar wel vertrouwd uit zou gaan zien.
    De ontwerpen zijn al grotendeels klaar. Ik kan me voorstellen dat Del Toro daar een heleboel praktische inbreng in heeft gehad (gezien z'n ervaring op dat gebied), maar de stijl zal toch moeten aansluiten bij wat in de Lord of the Rings-trilogie als standaard is neergezet. Del Toro zal zich hebben kunnen uitleven in de nieuwe omgevingen, volkeren en wezens, maar hij zal zich ook daarbij moeten conformeren aan de stijl die Jackson heeft bepaald. Er zal niet ineens een comic-stijl a la Hellboy te zien zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Er zal niet ineens een comic-stijl a la Hellboy te zien zijn.
    Nee, maar wel meer in de richting van zijn creaties uit Pan's Labyrinth bijvoorbeeld. Die mix tussen fantasie en horror. Verder zou hij weer gebruik gaan maken van poppen ipv CG. Maargoed, we kunnen het beter hebben misschien over wie nu director moet worden?? Misschien toch Sam Raimi of Alfonso Cuaron?

  6. #1031

    Standaard

    Ik hoop dat ze er niet zo'n CGI-happig regisseurtje op gaan zetten. Misschien neemt PJ wel zelf het roer over. Spijtig dat Del Toro er niet meer bij is, ik denk dat hij wel wat leuke creatieve input had kunnen geven.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #1032

    Standaard

    Dit is wel een heel erg lastige situatie geworden. Welke regisseur zal er nog zin in hebben om een film te regisseren die voor zo'n groot percentage het creatieve product is van 2 andere regisseurs? Ik denk dat zo'n project voor echt goeie regisseurs niet zo interessant meer is.

  8. #1033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dit is wel een heel erg lastige situatie geworden. Welke regisseur zal er nog zin in hebben om een film te regisseren die voor zo'n groot percentage het creatieve product is van 2 andere regisseurs? Ik denk dat zo'n project voor echt goeie regisseurs niet zo interessant meer is.
    Was de pre-productie al afgerond, dan? De nieuwe regisseur kan echt wel aanpassingen doen. Ook ligt het voor een groot gedeelte al vast, aangezien het aan moet sluiten met de LOTR films. Verder moeten de acteurs geregisseerd worden, de camerastijl bedacht worden, de montage, de muziek, de SFX, enz. Het is niet ongebruikelijk dat een nieuwe regisseur pas aan het eind van de pre-productie komt kijken. En The Hobbit is natuurlijk een geweldige titel om de mogen regisseren.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #1034

    Standaard

    Laat ons hopen dat Uwe Boll het niet ter ore komt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #1035

  11. #1036

    Standaard

    Mijn zegen heeft hij alvast
    Knap stukje afgevallen die jackson als je die foto zo ziet zeg.

  12. #1037

    Standaard

    Dat was ie al tijdens zijn King Kong periode, volgens mij was ie nu juist weer iets aangekomen.

    Maar zou fantastisch zijn als hij het zelf ging doen, al had ik ook goed vertrouwen in Del Toro.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1038

    Standaard

    Hij heeft (volgens IMDB) geen regie-projecten op stapel staan, dus het lijkt me heel reëel dat ie het gaat doen. En in dit stadium zou ik (los van Jackson's LOTR-geschiedenis) ook eigenlijk geen andere regisseur kunnen bedenken die het zou kunnen oppakken. Elke andere regisseur zal de productie alleen maar moeilijker en duurder maken. En aan vooral dat laatste hebben ze bij MGM geen enkele behoefte.

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat was ie al tijdens zijn King Kong periode, volgens mij was ie nu juist weer iets aangekomen.

    Maar zou fantastisch zijn als hij het zelf ging doen, al had ik ook goed vertrouwen in Del Toro.
    Ah, dat heb ik even gemist dan
    Als ze er nou ook eens voor kiezen om er gewoon 1 film van te maken, uurtje of 4, moet wel lukken toch

  15. #1040

    Standaard

    Ik zou het helemaal verdiend en top vinden als Peter t zelf gaat doen!

    Ik begrijp dat MGM financiele problemen heeft, maar films als James Bond en The Hobbit, gaan gegarandeerd heeeeel veel geld in het laatje brengen!

    PS: Heden stond ook artikel op nu.nl

  16. #1041

    Standaard

    Balen dat Del Toro er mee kapt, maar nu blijf ik wel hoop houden dat PJ zelf op 't stoeltje gaat zitten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat was ie al tijdens zijn King Kong periode, volgens mij was ie nu juist weer iets aangekomen.

    Maar zou fantastisch zijn als hij het zelf ging doen, al had ik ook goed vertrouwen in Del Toro.
    Met zijn huidige lopende contracten lijkt het me niet dat hij het zelf zal gaan doen. Zijn uitspraak was zoals je in de eigenlijke persberichtgeving kunt zien héél voorzichtig ("indien er niemand anders gevonden wordt, wil ik eventueel erover denken die piste in te slaan"), waarmee hij duidelijk bedoelt dat hij er zelf allesbehalve zin in heeft. De eerste ietwat deftige naam die toehapt, zullen ze waarschijnlijk wel binnenhalen, de kansen dat PJ het zelf zal gaan doen schat ik niet bijster hoog in.

    Hij ziet er trouwens nu een stuk beter uit dan in de King Kong-tijd. Hij zag er lijkbleek uit door die maagoperatie en het afvallen, en al dat overtollig vel rond zijn nek, bah.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #1043

    Standaard

    "Hobbit" sets are ready, script ready and movie is casting this month. Fans are not to worry.
    Aldus Ian McKellen ongeveer 4 uur geleden via Twitter.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Aldus Ian McKellen ongeveer 4 uur geleden via Twitter.
    Hij heeft eerder al eens beweerd dat de opnames in maart zouden beginnen. En daarna nog eens dat ze in juni voor de camera's zouden staan.
    Er is nog geen regisseur, Del Toro en Jackson hebben allebei aangegeven dat ze nog samen verder schrijven aan de films (hetgeen volgens mij alleen maar kan betekenen dat het script niet klaar is) en de onzekere financiële situatie bij MGM zorgt ervoor dat budget en daarmee de startdatum nog steeds in het ongewisse blijven. En dat maakt het weer moeilijk om medewerkers (met name regisseur en acteurs) vast te leggen voor een bepaalde periode.

    Dat de voorbereidingen toch verdergaan is een andere zaak, dus de sets zullen best grotendeels klaar zijn, en er zal best een ongepolijste versie van het script rondslingeren, en er zal ook best gekeken worden naar casting (waarbij dan wel contracten met de nodige clausules moeten worden opgesteld omdat de startdatum onzeker is), maar de stelligheid van McKellen lijkt me niet meer dan een bevestiging dat het project niet stilgelegd is. Wat eigenlijk niets nieuws is. Enige zekerheid over mogelijke startdata levert het helaas niet op.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #1045

    Standaard

    Misschien zijn ze wel bezig met een mooie documentaire over het maken van the Hobbit getiteld Lost in the Shire of zoiets .

  21. #1046

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Peter Jackson The Hobbit zelf gaat regisseren. Volgens het Amerikaanse filmvakblad The Hollywood Reporter onderhandelt hij momenteel met de filmstudio, met als doel de regie op zich te nemen.

    © Getty Images

    The Hobbit zit sinds eind mei zonder regisseur. Toen liet de beoogde regisseur Guillermo del Toro weten het filmproject van het gelijknamige boek van Tolkien te verlaten.
    De Mexicaan had genoeg van de vele vertragingen van het project, veroorzaakt door de financiële problemen bij mede-producent MGM.

    Sindsdien wordt er hevig gespeculeerd over wie de twee Hobbit-films nu op het witte doek gaat brengen. Jackson trad oorspronkelijk alleen op als producent van de films en zou het overnemen van de regie niet zien zitten vanwege zijn overvolle werkschema.

    Ruimte


    Volgens ingewijden heeft The Lord of the Rings-regisseur inmiddels toch ruimte weten te maken in zijn agenda voor het project.
    Het enige obstakel is de financiële situatie bij MGM. Als verdere vertragingen niet kunnen worden uitgesloten, ziet ook Jackson af van het regisseren van The Hobbit. De films moeten in 2012 en 2013 in de bioscopen verschijnen.
    It,s Only A Bloody Record (Mercury).

  23. #1048

    Standaard

    Never ending story..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #1049

  25. #1050

    Standaard

    Naast 'Bond 23' zou ook de productie van The Hobbit, het vervolg op de drie Lord of the Rings-films, zijn afgeblazen wegens de financiële problemen.

    bron: nos

    desnoods leg ik geld bij!!

Pagina 42 van 87 EersteEerste ... 3238394041424344454652 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •