Pagina 51 van 87 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    (enkel Gloin zou wat op Gimli moeten lijken).
    Gloin was al te zien in LotR (council of Elrond)




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Volgens mij was het zo dat de Dwergen ten tijde van de 'War of the Ring' hun eigen slag aan het vechten waren in het Noorden.
    Klopt, ze werden zelf door ook aangevallen: http://www.glyphweb.com/arda/b/battleofdale.html
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1252

    Standaard

    Oin en Gloin, dit ziet er echt zeer gaaf uit. Gloin, vader van Gimli, is echt geweldig!



    link voor high-res

  3. #1253

  4. #1254

    Standaard

    Krijg gelijk weer zin om nog weer eens naar Nieuw Zeeland te gaan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1255

    Standaard

    Die rechtse dwerg (Gloin?) lijkt (hi-res versie) als twee druppels water op Gérard Depardieu. veelbelovende make-up, dat wel.

  6. #1256

    Standaard

    ik wil NU naar nieuw zeeland!!
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  7. #1257

    Standaard

    Er komen weer enkele fantastische foto's langs. Dit begint er echt goed uit te zien!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #1258

    Standaard

    In het begin had ik een beetje mijn twijfels over het uiterlijk van de dwergen: ik kreeg een beetje een nare smaak ala Narnia. ( Weta heeft daar ook de costuums en effecten voor gemaakt natuurlijk ) Zo vind ik de neuzen erg aan de grote kant. Ik weet niet of dat echt iets typisch dwerg is, maar als ik de Gloin zie uit de Fellowship vind ik die beter gelukt dan die nieuwe Gloin. De oude Gloin ziet er echt bezorgd uit en heel wijs, de nieuwe ziet er eigenlijk alleen maar bazig uit

    Wapens zien er trouwens wel heel gaaf uit en de kleuren van de kleding zijn natuurlijk.

  9. #1259

    Standaard

    Hij lijkt wel meer op Gimli op deze manier.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1260

    Standaard

    Dat is wel waar natuurlijk. En zo stelt iedereen zich in deze tijd ook wel een dwerg voor.

    Ik moet gewoon de film kijken, wie weet valt het allemaal mee met die vooroordelen, een fan heeft altijd wat te zeuren

  11. #1261

    Standaard

    Dit moet gewoon goed komen. De foto's die tot nu toe zijn vrij gegeven zien er stuk voor stuk interessant uit. Het roept meteen weer de oude Lord of the Rings sfeer op. En ik kan niet wachten tot de film uit is. Ik ben ook erg benieuwd naar de cameo's van de oorspronkelijke cast.

  12. #1262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Productieblog 2

    Dit wordt zo fantastisch!
    +1

    Ben ik het nu of is Jackson weer wat bijgekomen?


  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    +1

    Ben ik het nu of is Jackson weer wat bijgekomen?
    Het viel me ook meteen op.

    Het ziet er allemaal weer zo goed uit! De locaties worden super in de film. Kan al niet wachten!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #1264

    Standaard



    Fili en Kili

    Vind ze persoonlijk teveel afwijken van de andere personages, weinig dwerg-achtigs aan om eerlijk te zijn.

  15. #1265

    Standaard

    ze zijn jong en hebben nog geen drankneus en het zijn geen lilliputters

  16. #1266

    Standaard

    Ja ze zijn het jongste van het stel dwergen, maar dan nog vind ik het jammer dat het niet meer overeen komt met dit:

    Fíli and Kíli are Thorin's nephews (he was the elder brother of their mother Dís), and are identified by their blue cloaks and yellow beards. Fíli's most distinguishing feature is his long nose, the longest of any of the Dwarves on the Quest of Erebor.

  17. #1267

    Standaard

    Het komt heel anders over dan in LOTR maar misschien is dat de bedoeling wel..
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  18. #1268

    Standaard

    De rechter doet me een beetje denken aan een elf Alleen dan met zwart haar, maakt hem een beetje duister. Plus een boog op de rug................. waar doet me dat toch aan denken??


    Legolas???

  19. #1269

    Standaard

    Ik vind het juist een goede zet om niet alle dwergen te vormen volgens het cliché beeld van hoe dwergen eruit zouden moeten zien. Zo zijn ze ook beter uit elkaar te houden.

    Wat mij betreft gewoon lekker divers. Het enige wat ze gemeen hebben is hun geringe lengte.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #1270

    Standaard

    Vind het ook wel wat hebben en heb er ook geen probleem mee als het boek 100% gevolgd wordt. In een boek vertelt de tekst als iemand een actie onderneemt of iets zegt. Op film moet de kijker dat zelf zien en dan is het wel makkelijk als je de dwergen uit elkaar kan houden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1271

    Standaard

    precies.
    alleen, die rechter lijkt idd te veel op een elf, vind ik.
    Maarja, waarom zou ik nu al oordelen? Laten we de film eerst maar eens afwachten.
    GIMLI:
    Well lad, whatever luck you live by, let’s hope it lasts the night.

    LEGOLAS:
    Your friends are with you, Aragorn.

    GIMLI:
    Let’s hope they last the night.

  22. #1272

    Standaard

    http://moviesmedia.ign.com/movies/im...3111341600.jpg

    Bifur, Bofur en Bombur.

    Op zich kan ik nu wel een beetje leven met Kili, het is gewoon allemaal erg variërend, wat nodig zal zijn om het uit elkaar te kunnen houden.

  23. #1273

    Standaard

    Er is nog een totaalplaatje vrijgegeven wie nou wie is, toch handig om bij te houden. Zie hier.
    Laatst aangepast door rogue : 14-07-2011 om 08:51

  24. #1274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is nog een totaalplaatje vrijgegeven wie nou wie is, toch handig om bij te houden. Zie hier.
    *facepalm*


  25. #1275

    Standaard

    OEI... die dwergen op de nieuwe foto vind ik dus helemaal nix. Ik denk dat ik voorlopig maar even niet meer naar de foto's moet kijken en het video materiaal moet afwachten.


Pagina 51 van 87 EersteEerste ... 4147484950515253545561 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •