Pagina 63 van 87 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 2158 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Maw:
    eerst de biosversie
    Dan de extended versie
    Dan weer een box met alle 3
    Dan weer losse limited uitgaves.
    De DVD historie herhaalt zich.
    P€t€r Jack$on strikes again

  2. #1552

    Standaard

    Tja, als Star Wars fan moet je dat ondertussen toch gewend zijn

  3. #1553

    Standaard

    Toch niet.
    Van Star Wars zijn minder DVD uitgaves en worden films niet nog eens in een extra deel opgedeeld om zodoende meer bij de box-office te vangen.

    Desondanks kijk ik wel naar The Hobbit uit overigens.

  4. #1554

    Standaard

    lotr en the hobbit zijn ook de enige films van wie ik het accepteer

  5. #1555

    Standaard

    De discussie laait nu wel op hoe lang de films zullen gaan worden. Peter Jackson heeft laatst gezegd niet goed te zijn in het maken van korte films, maar met de keuze van een trilogie voor the Hobbit is men nu afwachtend; wil Warner Bros gewoon een extra miljard cashen of is Peter Jackson dermate invloedrijk dat zijn keuze om drie films te maken vanwege de enorme hoeveelheid extra materiaal oprecht is? Worden de biosfilms een krappe 2u per film, of krijgen we net als bij LOTR 3 films van rond de 3u?

  6. #1556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maw:
    eerst de biosversie
    Dan de extended versie
    Dan weer een box met alle 3
    Dan weer losse limited uitgaves.
    De DVD historie herhaalt zich.
    P€t€r Jack$on strikes again
    Je hebt een punt, maar deze regel kun je denk ik op vele filmreeksen/franchises toepassen. Bij bv. Harry Potter is het momenteel niet anders, die rijzen qua uitgaves de pan uit en daar zit WB écht wel achter - niet zozeer de regisseurs.

    Ik heb trouwens de indruk dat zij met Harry Potter and the Deathly Hallows de trend gezet hebben om 'laatste' films in een reeks op te splitsen in twee delen. Want dat is toch wat Jackson nu wil, of heb ik het verkeerd op?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #1557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De discussie laait nu wel op hoe lang de films zullen gaan worden. Peter Jackson heeft laatst gezegd niet goed te zijn in het maken van korte films, maar met de keuze van een trilogie voor the Hobbit is men nu afwachtend; wil Warner Bros gewoon een extra miljard cashen of is Peter Jackson dermate invloedrijk dat zijn keuze om drie films te maken vanwege de enorme hoeveelheid extra materiaal oprecht is? Worden de biosfilms een krappe 2u per film, of krijgen we net als bij LOTR 3 films van rond de 3u?
    Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het films worden van elk rond de 3 uur. Als de totale speelduur van de trilogie maar 6 uur wordt, dan is de keuze om 3 films te maken overduidelijk commercieel ingegeven. Bij sommige van de grootste kassuccessen ooit (LOTR, Titanic, Avatar) waren mensen bereid 3 uur in de bios te zitten voor één film.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1558

    Standaard

    Ik geloof daar niks van dat 3 films over één niet zo heel dik boek elk 3uur gaan duren. Zelfs met extra materiaal. En dan komt er nog een excented cut... Die films gaan echt geen 3uur duren. Misschien 2uur en een kwartier ofzo maar echt geen 3 uur.

  9. #1559

    Standaard

    Het is iig al fijn dat de extended edities gelijk al worden aangekondigd zodat je zelf een keus kan maken om te wachten of om te dubbel dippen, niet dat je weer verrast wordt.
    Ik heb zelf net weer het boek uitgelezen en snap wel 2 films maar 3 niet. En dan ook nog eens extended versies. Er moet echt wel veel extra materiaal uit de appendix of Silmarillion gehaald zijn. The White Council wordt zijdelings genoemd in het boek en Galadriel komt heel niet in het boek voor.
    Anderzijds snapte ik met LOTR wel waarom een extended versie niet in de bios verscheen. Langdradige scenes in The Hobbit zullen dus voor de extended bewaard worden. Ik denk hierbij aan Frodo's bezoek aan Rivendel en het volgen van de boselfen. (is dit al te spoilerig??)
    uh, uh, It's a dinosaur

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maw:
    eerst de biosversie
    Dan de extended versie
    Dan weer een box met alle 3
    Dan weer losse limited uitgaves.
    De DVD historie herhaalt zich.
    P€t€r Jack$on strikes again
    G.Lucas heeft dat uitgevonden.

  11. #1561

    Standaard

    Ik durf er zelfs voor de wedden dat men onnodige scène express opneemt om dan een extended cut te hebben.

  12. #1562

    Standaard

    Jullie hebben duidelijk nog neit de reactie van Warner gelezen:

    "In the recently distributed calendar included in the Warner Bros. 90th Anniversary press kit, there was an erroneous mention of an Extended Edition release for The Hobbit film. This product has not been confirmed yet and we apologize for any confusion."
    Zie: http://www.blu-ray.com/news/?id=9646
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik geloof daar niks van dat 3 films over één niet zo heel dik boek elk 3uur gaan duren. Zelfs met extra materiaal. En dan komt er nog een excented cut... Die films gaan echt geen 3uur duren. Misschien 2uur en een kwartier ofzo maar echt geen 3 uur.

    Eerder is al gemeld dat de film niet alleen uitgaat van The Hobbit. Er wordt ook materiaal van andere boeken, zoals the Silmarillionverwerkt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #1564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Eerder is al gemeld dat de film niet alleen uitgaat van The Hobbit. Er wordt ook materiaal van andere boeken, zoals the Silmarillionverwerkt.
    Dan nog zal dat niet genoeg zijn. Tenzij Jackson er zelf op los begint erbij te verzinnen.

  15. #1565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dan nog zal dat niet genoeg zijn. Tenzij Jackson er zelf op los begint erbij te verzinnen.
    Dat zal hij nauwelijks gaan doen lijkt me. Bepaalde aanpassingen zullen er gemaakt worden, dat zeker, maar als je Lord of the Rings en the Hobbit qua actie elementen naast elkaar legt, zijn beide verhalen eigenlijk vergelijkbaar. The Lord of the Rings is zo'n immens boek omdat Tolkien enorm veel pagina's spendeert aan details van (natuurlijke) omgeving en het vertellen van de geschiedenis van bepaalde plekken of volkeren. In the Hobbit gebeurt dit heel weinig en dus is het een veel compacter boek dat zich focust op de reis van A naar B met daar tussenin enorm veel filmische momenten. Jackson heeft de kans nu gegrepen om het verhaal van Gandalf's afwezigheid in the Hobbit te verweven en daar tevens de opkomst van de Necromancer (Sauron) aan te hangen om straks, als alle films uit zijn, weer een geheel te kunnen vormen met the Lord of the Rings trilogie.

  16. #1566

    Standaard

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik The Hobbit een stuk minder prettig te lezen vond dan The Lord of the Rings boeken. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik de film ga ervaren. Laat in ieder geval maar snel komen!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #1567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    G.Lucas heeft dat uitgevonden.
    2 DVD uitgaves.
    1 BR uitgave.
    0 films opgesplitst.

    I rest my case.

  18. #1568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2 DVD uitgaves.
    1 BR uitgave.
    0 films opgesplitst.

    I rest my case.
    Tel ook maar even die 3D versies mee,die dan ook weer op bluray uitkomen.

  19. #1569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2 DVD uitgaves.
    1 BR uitgave.
    0 films opgesplitst.

    I rest my case.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tel ook maar even die 3D versies mee,die dan ook weer op bluray uitkomen.
    En alle animatiemeuk wat ook de naam Star Wars draagt. En het feit dat de film kort genoeg (of lang genoeg, als je wilt ) zijn zodat ze niet opgesplitst hoeven te worden. Maar voorderest heb je gelijk.

  20. #1570

    Standaard

    Begrijp niet waarom mensen zich druk maken over dit soort zaken...




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dat zal hij nauwelijks gaan doen lijkt me. Bepaalde aanpassingen zullen er gemaakt worden, dat zeker, maar als je Lord of the Rings en the Hobbit qua actie elementen naast elkaar legt, zijn beide verhalen eigenlijk vergelijkbaar. The Lord of the Rings is zo'n immens boek omdat Tolkien enorm veel pagina's spendeert aan details van (natuurlijke) omgeving en het vertellen van de geschiedenis van bepaalde plekken of volkeren. In the Hobbit gebeurt dit heel weinig en dus is het een veel compacter boek dat zich focust op de reis van A naar B met daar tussenin enorm veel filmische momenten. Jackson heeft de kans nu gegrepen om het verhaal van Gandalf's afwezigheid in the Hobbit te verweven en daar tevens de opkomst van de Necromancer (Sauron) aan te hangen om straks, als alle films uit zijn, weer een geheel te kunnen vormen met the Lord of the Rings trilogie.
    Misschien wordt er ook wat meer verteld over Hobbits en hoe ze in de Shire en zo terecht zijn gekomen. Dit wordt overigens verteld in het boek Lord of the Rings.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1571

    Standaard

    Denk ik ook Lex, tevens zal er de nodige Dwergen historie vertelt gaan worden.

  22. #1572

    Standaard

    Speculatie gaat nu de ronde dat the Hobbit: An Unexpected Journey 164 minuten gaat duren. Een opluchting voor diegene die bang waren dat Warner Bros voor 3 films van 2 uur zou gaan.

  23. #1573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Speculatie gaat nu de ronde dat the Hobbit: An Unexpected Journey 164 minuten gaat duren. Een opluchting voor diegene die bang waren dat Warner Bros voor 3 films van 2 uur zou gaan.
    Peter Jackson heeft me nog nooit teleurgesteld, en ik verwachtte ook niet dat dit nu zou gebeuren.

  24. #1574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Peter Jackson heeft me nog nooit teleurgesteld, en ik verwachtte ook niet dat dit nu zou gebeuren.
    Bij deze film zijn de verwachtingen zo hoog,je gaat het meten met Lord of the rings

  25. #1575

    Standaard

    Misschien.

    Maar ik doelde eigenlijk op het feit dat Jackson vrijwel geheel consistent is geweest in het uitbrengen van kwaliteit. Zowel in de eindproducten op het doek, als in de weg ernaartoe. Met dat laatste bedoel ik dat hij erg sympathiek overkomt richting zijn fans en ook zeer vermakelijk en interessant 'behind the scenes' beelden van (in dit geval) de Hobbit heeft laten zien. Hij is een meester in het lekker maken en enthousiasmeren van zijn publiek, en wat hij daarvoor gebruikt bestaat uit kwaliteit.

    Daarom had ik ook het idee dat de running time van de film uiteindelijk wel goed zou komen.

    Misschien heb ik wat teveel blind vertrouwen in de man, maar hij heeft dan ook nog niets gedaan (in mijn ogen) dat het vertrouwen van zijn fans heeft weten te schaden.

Pagina 63 van 87 EersteEerste ... 135359606162636465666773 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •