Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 123 van 123 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club [DVD]

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Dit is tot nu toe mijn enige blinde aanschaf. En het is een van mijn favo's! Maar ik ken geen enkele vrouw die de film mooi vindt...
    Dat komt me bekend voor.
    Ik kan me nog herinneren, dat mijn vrouw deze op TV ging kijken. Ik had toen niet zo'n zin om te kijken. Na ongeveer een half uur heeft ze de film uitgezet, omdat ze er inderdaad niets aan vond (wel 4 of 5 sterren in de TV-gids).

    Nu na al de reacties hier heb ik deze film toch ook maar aangeschaft. Misschien ga ik em vanavond kijken. Ik ben erg benieuwd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #102

    Standaard

    Ik vond het altijd al een superfilm, en toen ik hem gisteren bij de freerecordshop zag liggen heb ik hem meteen meegenomen. 3 voor 33 euro is tenslotte een koopje voor dit soort films toch?!

  3. #103

    Standaard

    Superfilm. Elke keer dat je hem bekijkt blijf je nieuwe dingen ontdekken!

    Overigens is het ook een van de mooiste digipacks van mijn collectie ... :wink:

  4. #104

    Standaard

    Ik heb de film nu 1 keer gezien en mede door de verrassing aan het einde vind ik deze ook wel bijzonder. Ik moet em denk ik nog een keer kijken om alles laten bezinken. Hoe het in de rest van de film nu allemaal zit weet ik nog niet helemaal, zoals [spoiler:620e72f073]het ritje in de auto op de verkeerde weghelft bijvoorbeeld. Is dat nu een droom ofzo?[/spoiler:620e72f073]
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik heb de film nu 1 keer gezien en mede door de verrassing aan het einde vind ik deze ook wel bijzonder. Ik moet em denk ik nog een keer kijken om alles laten bezinken. Hoe het in de rest van de film nu allemaal zit weet ik nog niet helemaal, zoals [spoiler:9817e6eff5]het ritje in de auto op de verkeerde weghelft bijvoorbeeld. Is dat nu een droom ofzo?[/spoiler:9817e6eff5]
    je moet hem zeker nog een keer kijken meschien wel daarna nog een keer want in deze film zie zoveel dingen om over na te denken
    bij de scene in die auto moet je goed luisteren (of lezen :wink: ) wat brad pitt zegt.

    de film is egt een wereld film en ik dank als je de films snapt dat je dat ook gaat vinden
    everybody got isseus........do you?

    http://www.intervocative.com/dvdcoll...spx/erwinpayne

  6. #106

    Standaard

    Blijft een geweldige film in een super mooie verpakking. Ik ken een vrouw die de film leuk vond, vooral door de symboliek van de film.
    Het zit uiterst sterk in elkaar, geweldige film!

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin payne
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik heb de film nu 1 keer gezien en mede door de verrassing aan het einde vind ik deze ook wel bijzonder. Ik moet em denk ik nog een keer kijken om alles laten bezinken. Hoe het in de rest van de film nu allemaal zit weet ik nog niet helemaal, zoals [spoiler:56e8ec2305]het ritje in de auto op de verkeerde weghelft bijvoorbeeld. Is dat nu een droom ofzo?[/spoiler:56e8ec2305]
    je moet hem zeker nog een keer kijken meschien wel daarna nog een keer want in deze film zie zoveel dingen om over na te denken
    bij de scene in die auto moet je goed luisteren (of lezen :wink: ) wat brad pitt zegt.

    de film is egt een wereld film en ik dank als je de films snapt dat je dat ook gaat vinden
    Dan moet ik dat één deze dagen maar eens gaan doen. Bedankt voor de reactie.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #108

    Standaard

    Van het weekend weer eens gezien, met m'n vriendin...ze wou persé die film zien 8) ! Had ik dus echt niet verwacht. Jammer dat de extra's niet NL zijn ondertiteld.

  9. #109

    Standaard

    waarom staat er dat het geluidsspoor DD EX is? klopt niet! is gewoon 5.1 geluid, zonder extra spoor voor achter....

  10. #110

    Standaard

    Dit is echt een super-film!
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albie
    Jammer dat de extra's niet NL zijn ondertiteld.
    Ik vind de extra's sowieso beetje irritant, eerst heel veel selecteren voordat je eindelijk een extra kan zien waarvan je het geluid slecht hoord en nog eens zonder NLO. (ben misschien beetje kritisch, maar ach)
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albie
    Jammer dat de extra's niet NL zijn ondertiteld.
    Ik vind de extra's sowieso beetje irritant, eerst heel veel selecteren voordat je eindelijk een extra kan zien waarvan je het geluid slecht hoord en nog eens zonder NLO. (ben misschien beetje kritisch, maar ach)
    Je kunt toch wel Engels ?
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  13. #113

    Standaard

    Ja, maar dan moet ik het wel goed kunnen verstaan. Als ik het gewoon niet goed kan horen door slechte opname dan kan ik het ook niet helpen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Ja, maar dan moet ik het wel goed kunnen verstaan. Als ik het gewoon niet goed kan horen door slechte opname dan kan ik het ook niet helpen.
    Ja uhmm....
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  15. #115

    Standaard

    Blijft een geweldige film. Zo'n film die je meerdere malen moet zien.

    Ben er zo gek op dat ik maar me 1-disc ingeruild heb voor de 2-disc, die nog moet binnenkomen .

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albie
    Van het weekend weer eens gezien, met m'n vriendin...ze wou persé die film zien 8) ! Had ik dus echt niet verwacht. Jammer dat de extra's niet NL zijn ondertiteld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Blijft een geweldige film in een super mooie verpakking. Ik ken een vrouw die de film leuk vond, vooral door de symboliek van de film.
    Het zit uiterst sterk in elkaar, geweldige film!
    Herkenbaar! Van alle films die ik met mijn vriendin kan zien had ik nog het minst verwacht dat ze deze wel wou kijken (en zelfs leuk vond!), wel eventjes vooruit gespoeld wanneer Angel's Face zijn bekkie aan gort wordt gemept

    Ik denk ook dat het kwam door de symboliek.Het vechten is eigenlijks het minst belangrijke van de hele film. Het verhaal en de boodschap zelf vind ik persoonlijk het mooiste aan deze film. Ik raad ook echt iedereen aan die deze film echt goed vindt om ook het boek te gaan lezen.
    "City of light, city of magic!"

  17. #117

    Standaard

    Echt een superfilm. Zag het einde niet aankomen. Ga deze zeker nog een keertje aanschaffen, dan wel de 2disc natuurlijk.

  18. #118

    Standaard

    Moet je snel zijn, want volgens mij raakt ie beetje OOP.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  19. #119

    Standaard

    Eindelijk gekocht. Stond al lange tijd in twijfel, maar heb m toch gekocht. (zeker omdat ie OOP is). Blijft een hele goeie film.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Moet je snel zijn, want volgens mij raakt ie beetje OOP.
    Ik kom em toch nog geregeld tegen en nu helemaal, nu Fox alle 2-disc Special Editions voor +/- 12,50 in de uitverkoop gooit.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  21. #121

    Standaard

    Wat een dijk van een film blijft dit toch,elke keer als je hem opnieuw ziet blijf je dingen ondekken wat de film hiermee ook een grootere herkijkwaarde geeft. Dit is ook echt z,on film die dagen in je hoofd blijft spoken en vragen oproepen. Prachtige rollen van Pitt en Norton in een film van Fincher die nu al een classic genoemd kan worden. 9/10
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Wat een dijk van een film blijft dit toch,elke keer als je hem opnieuw ziet blijf je dingen ondekken wat de film hiermee ook een grootere herkijkwaarde geeft. Dit is ook echt z,on film die dagen in je hoofd blijft spoken en vragen oproepen. Prachtige rollen van Pitt en Norton in een film van Fincher die nu al een classic genoemd kan worden. 9/10
    Zo is het, en niet anders. :wink: Helemaal mee eens. Een van mijn favorieten. Als ik nog eens een YMDB Top 20 maak, dan staat deze zeker in het lijstje.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  23. #123

    Standaard

    Lees het boek ook eens

    (moet weer even Chuck Palahniuk pluggen )
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •