Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 123 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club [DVD]

  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Hall, heeft niemand hier ooit iets over gezegd hier? Dit is een wereldfilm eerste klas! Deze film moet in de top 10, samen met se7en vind ik deze DVD's het mooist vormgegeven. Daarnaast is het een topfilm, met een geweldig verhaal

  3. #3

    Standaard

    Luther,
    Initieel was deze recensie al eens geplaatst op DVDZONE.NL. In tegenstelling tot de recensies is het forum destijds niet mee verhuisd naar DVD.NL. Maar er is heel wat over deze DVD gezegd en geschreven

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Ranft
    Luther,
    Initieel was deze recensie al eens geplaatst op DVDZONE.NL. In tegenstelling tot de recensies is het forum destijds niet mee verhuisd naar DVD.NL. Maar er is heel wat over deze DVD gezegd en geschreven
    Okeej, bedankt..dat was nog voor mijn tijd

  5. #5

    Standaard

    Dit is een kei van een film. Een sterk verhaal, een perfecte cast en extra´s om je vingers bij af te likken...

  6. #6

    Standaard

    Echt een van de meest geslaagde films die ik ooit heb gezien en inderdaad ook een extreem uitgebreide DVD.

    Er gaan trouwens geruchten dat David Fincher al geinformeerd heeft naar het nieuwste boek van Chuck Palahniuk. (De schrijver van Fight Club) Fight Club II?!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Er gaan trouwens geruchten dat David Fincher al geinformeerd heeft naar het nieuwste boek van Chuck Palahniuk. (De schrijver van Fight Club) Fight Ckub II?!
    Das goed nieuws, heb je hier ook een URL van?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Das goed nieuws, heb je hier ook een URL van?
    Pfffff...... volgens mij heb ik het een keer op IGN voorbij zien komen. Maar kweenie zeker meer. Er zijn namelijk nogal wat internetpagina's

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Er gaan trouwens geruchten dat David Fincher al geinformeerd heeft naar het nieuwste boek van Chuck Palahniuk. (De schrijver van Fight Club) Fight Club II?!
    Je hebt het toch niet hier vandaan gehaald hé Fight Club 2: Tyler's Revenge

    Zonder te dollen. Ik vond die beschrijving van Nathan kort, maar krachtig. Ik wil me dus hier mee gaan aansluiten met deze mening. Deze film heeft prachtige dialogen/teksten zoals You're not your job en Sticking feathers up your butt does not make you a chicken

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco

    Je hebt het toch niet hier vandaan gehaald hé Fight Club 2: Tyler's Revenge
    Nee,het was een echt boek van Chuch Palahniuk, dat voor de rest los stond van Fight Club....

  11. #11

    Standaard

    Trouwens, de zin "sticking feathers up your butt does not make you a chicken" is een vrij gewoon Amerikaans spreekwoord en heeft dus eigenlijk niet zoveel te maken met Fight Club.
    Kijken jullie trouwens wel eens op www.davidfincher.net ?!? Daar staat vaak errug goede info over Fincher en zijn films... onder andere dat er rond april een S.E. gepland staat van The Game en nog veel meer nuttige info...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Nee,het was een echt boek van Chuch Palahniuk, dat voor de rest los stond van Fight Club....
    Ik denk ook niet dat Fincher ooit een sequel zal maken van zijn eigen films... en zeker niet van Fight Club, dat zou heiligschennis zijn...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Trouwens, de zin "sticking feathers up your butt does not make you a chicken" is een vrij gewoon Amerikaans spreekwoord en heeft dus eigenlijk niet zoveel te maken met Fight Club.
    Kijken jullie trouwens wel eens op www.davidfincher.net ?!? Daar staat vaak errug goede info over Fincher en zijn films... onder andere dat er rond april een S.E. gepland staat van The Game en nog veel meer nuttige info...
    Das goed nieuws, ik ben benieuwd of die SE van The Game ook hier uitkomt.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Ik denk ook niet dat Fincher ooit een sequel zal maken van zijn eigen films... en zeker niet van Fight Club, dat zou heiligschennis zijn...
    Inderdaad, en dat idee heb ik eigenlijk ook een beetje met 'The Matrix Reloaded' maar ja, we blijven duimen....kijken wat die Warchowski Brothers ervan gaan bakken

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Inderdaad, en dat idee heb ik eigenlijk ook een beetje met 'The Matrix Reloaded' maar ja, we blijven duimen....kijken wat die Warchowski Brothers ervan gaan bakken
    Maar de Matrix, dat is 1 verhaal en dat is geen sequel. Net als LOTR 1 verhaal is

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Maar de Matrix, dat is 1 verhaal en dat is geen sequel. Net als LOTR 1 verhaal is
    Ja dat is wel zo, ik zeg ook niet bij voorbaad (of is het voorbaat) dat het niks wordt, ik hoop dat ze me net zo versteld doen staan als de eerste keer. Maar wat ik allemaal op het net heb gelezen, lijkt me soms een beetje "over de top". Ik weet dat dat natuurlijk geen officiele berichten zijn maar toch.... De toekomst zal het leren

    Maar we kunnen beter weer on-topic gaan anders worden er een heleboel mensen weer sjaggo

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Maar de Matrix, dat is 1 verhaal en dat is geen sequel. Net als LOTR 1 verhaal is
    Inderdaad, bij The Matrix stond al vanaf het begin vast dat er 3 films zouden komen...
    Je hebt wel gelijk als je zegt dat The Matrix moeilijk te overtreffen is... want dat zal zeker nog een hele klus zijn...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Je hebt wel gelijk als je zegt dat The Matrix moeilijk te overtreffen is... want dat zal zeker nog een hele klus zijn...
    Ze hoeven het ook niet te overtreffen, als het maar van hetzelfde niveau is, dan vind ik het prima

  19. #19

    Standaard Mag ik uw attentie AUB

    David Fincher gaat aan een nieuwe film beginnen (eindelijk!!!)
    (Een beetje) meer info vind je
    HIER
    Lijkt me wel een interessant concept. Het is trouwens wel een twee jaar oud nieuws feitje dus ik vroeg me af of iemand hier al meer over gehoord heeft??

  20. #20

    Standaard Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    David Fincher gaat aan een nieuwe film beginnen (eindelijk!!!)
    (Een beetje) meer info vind je
    HIER
    Lijkt me wel een interessant concept. Het is trouwens wel een twee jaar oud nieuws feitje dus ik vroeg me af of iemand hier al meer over gehoord heeft??
    JA! Zag hier zondag de trailer van (The Panic Room). Dit is de nieuwste film van Jodi Foster. Verhaal is geloof ik dat zij met 2 kinderen een oude gevangenis gaat bewonen. Dan gebeuren er ineens allemaal vreemde dingen. Zag er op zich wel strak uit. Ik weet alleen niet wanneer die nu uit zou komen, maar ik denk wel dat ik hem ga kijken. Jodi Foster is over het algemeen niet verkeerd.

  21. #21

    Standaard Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik weet alleen niet wanneer die nu uit zou komen
    In Amerika komt ie in Maart uit en in Europa rond Juni, maarruh was dit niet allang bekend dat die film er aan kwam, ik dacht toen ik las: "David Fincher begint aan nieuwe film" heej cool, welke nu weer, maar het bleek dus over Panic Room te gaan.

  22. #22

    Standaard Re: Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    In Amerika komt ie in Maart uit en in Europa rond Juni, maarruh was dit niet allang bekend dat die film er aan kwam, ik dacht toen ik las: "David Fincher begint aan nieuwe film" heej cool, welke nu weer, maar het bleek dus over Panic Room te gaan.
    Ja, maar ik las dit twee jaar oude berichtje, en ik kan me niet herinneren dat ik hier meer over gehoord heb. Ik heb inderdaad de titel wel 's een paar keer voorbij horen komen, maar daar bleef het vaak bij. Dus ik denk: "Vraag het 's ff op het DVD-Forum."

  23. #23

    Standaard Re: Re: Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Ja, maar ik las dit twee jaar oude berichtje, en ik kan me niet herinneren dat ik hier meer over gehoord heb. Ik heb inderdaad de titel wel 's een paar keer voorbij horen komen, maar daar bleef het vaak bij. Dus ik denk: "Vraag het 's ff op het DVD-Forum."
    Ik kende hem ook nog niet. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Is dit net zo'n aparte film als FC?

  24. #24

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Ik kende hem ook nog niet. Ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Is dit net zo'n aparte film als FC?
    Zeker weten, als je naar de bios gaat, heb je kans dat je al een trailer ziet, maar op internet zijn er ook al trailers hoor.

  25. #25

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Zeker weten, als je naar de bios gaat, heb je kans dat je al een trailer ziet, maar op internet zijn er ook al trailers hoor.
    Die trailer had ik idd gezien ja, afgelopen zondag. Daardoor ben ik ook benieuwd geworden... Ik ga maar eens wat op 't net snuffelen naar meer info.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •