Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 123 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club [DVD]

  1. #26

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mag ik uw attentie AUB

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Die trailer had ik idd gezien ja, afgelopen zondag. Daardoor ben ik ook benieuwd geworden... Ik ga maar eens wat op 't net snuffelen naar meer info.
    Als je iets vindt, zou je dan ff de links hier willen plaatse, of anders in een aparte "Panic Room" thread? Thanx

  2. #27

    Standaard

    Je kunt de trailer vinden op http://www.sony.com/panicroom
    Het verhaal: Een moeder en een dochter gaan in een groot en vervallen huis wonen. Er is ook een geheime kamer. Vanuit deze Panic Room is het gehele huis in de gaten te houden etc. Dan komen er paar dieven en is er een achtervolging enzo. Ik kijk er naar uit!

  3. #28

    Standaard

    ..........en sluiten Jodie Foster en haar zoon zichzelf in deze high security kamer in, terwijl de inbrekers zich nog in het huis bevinden. (Zag ook "Ghost Dog" Forest Withaker nog even voorbij komen.

  4. #29

    Standaard

    Klinkt wel keispannend, dat Panic Room, maar zit er ook 'n beetje toegevoegde waarde aan? Ik bedoel, is ie net zo diepgaand als Fight Club? Of net zo'n mindbender als The Game? Ik verwacht toch niet dat Fincher nu plotseling een 13-in-een-dozijn-thriller gaat maken.

  5. #30

    Standaard

    Wat een masterlijke film, fight club, en de dvd uitvoering is echt supermooi! Ik ben erg blij!!!!!!

    Dikke 9 voor deze dvd van mij

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frollo
    Klinkt wel keispannend, dat Panic Room, maar zit er ook 'n beetje toegevoegde waarde aan? Ik bedoel, is ie net zo diepgaand als Fight Club? Of net zo'n mindbender als The Game? Ik verwacht toch niet dat Fincher nu plotseling een 13-in-een-dozijn-thriller gaat maken.
    Volgens de kritieken die ik erover gelezen heb, schijnt het dus een ijzingwekkende beklemmende en visueel weer erg goed verzorgde thriller te zijn. Alleen alle "kenners" zijn het er wel over eens dat wanneer je de bioscoop uit komt, niet de behoefte hebt om er nog lang over na te praten.

  7. #32

    Standaard

    Veel vergelijken het met Home Alone. Een volwassen Home Alone.

  8. #33

    Standaard Panic Room

    Mensen Mensen

    Panic Room is gewoon vanaf 11 april in de Roulatie in de NL bioscopen. Komende week is Panic Room één van de sneaks.
    AS woensdag is het in Heerhugowaard.

    Je kan gewoon de release dates van films gewoon vinden op IMDB.

  9. #34

    Standaard Re: Panic Room

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Mensen Mensen

    Panic Room is gewoon vanaf 11 april in de Roulatie in de NL bioscopen. Komende week is Panic Room één van de sneaks.
    AS woensdag is het in Heerhugowaard.

    Je kan gewoon de release dates van films gewoon vinden op IMDB.
    Ja, dus??
    Mogen we het er nou niet meer over hebben dan?? Bedankt voor de tip maar dat wist ik ook al. Maar er word hier over 'The Panic Room' gesproken om te kijken of de film de moeite waard is. De een weet dit en de ander weet dat en jij weet dat de release dates op IMDB staan!

  10. #35

    Standaard

    Leuk weetje gelezen vandaag over Panic Room:

    De filmstudio wilde dat Fincher een nieuw einde ging opnemen omdat ze niet tevreden waren met het huidige einde. Toen Fincher hen echter vertelde dat het 3.5 miljoen dollar zou kosten om de set van het huis opnieuw te bouwen, besloten ze dat het huidige einde ook wel "goed genoeg was" en veranderden ze miraculeus snel van gedachten... haha.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reinschaap
    Wat een masterlijke film, fight club, en de dvd uitvoering is echt supermooi! Ik ben erg blij!!!!!!

    Dikke 9 voor deze dvd van mij
    Same for me en nog een toevoeging briljante film
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  12. #37

    Standaard

    Door al die goede reacties maar eens gehuurd

    nou wat vond ik dit een slechte film zeg
    echt een tegenvaller

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage
    Door al die goede reacties maar eens gehuurd

    nou wat vond ik dit een slechte film zeg
    echt een tegenvaller
    Jahahahahaa, ik zat ook al een leuke 1 april grap te bedenken!

  14. #39

    Standaard

    is David Fincher met nog meer films bezig??en is er ook een box van de goede man
    Yesterday i woke up sucking on a lemon

  15. #40

    Standaard

    11 april komt de nieuwste film van Fincher uit; the Panic Room....

    Aangezien hij nog maar 5 films heeft "gemaakt" (klik hier maar eens), zit een box er niet snel aan te komen, lijkt me.
    "Time for power draw near."

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bilbo baggins21
    is David Fincher met nog meer films bezig??
    Fincher is op dit moment met de volgende 4 films bezig:

    - Rendezvous With Rama
    - Seared
    - Hard Boiled (Nee, niet dié film...)
    - Squids

    Genoeg te kijken dus de komende jaren...
    De eerste (Rendesvous With Rama) wordt oktober volgend jaar al verwacht. Fincher-fans hoeven dit keer gelukkig dus niet zolang te wachten...

    Voor meer info: www.upcomingmovies.com

  17. #42

    Standaard

    Heb de film eindelijk gezien en moet zeggen dat ik hem wel aardig vind. Voor mij is het zeker geen topper want je weet al zo snel hoe het in elkaar zit en dat is toch wel jammer. Voor de niet oplettende kijker die er pas achter komt wanneer de personage in de film het ook begint te begrijpen zal het wel een stuk spannender zijn.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Fincher is op dit moment met de volgende 4 films bezig:

    - Rendezvous With Rama
    - Seared
    - Hard Boiled (Nee, niet dié film...)
    - Squids

    Genoeg te kijken dus de komende jaren...
    De eerste (Rendesvous With Rama) wordt oktober volgend jaar al verwacht. Fincher-fans hoeven dit keer gelukkig dus niet zolang te wachten...

    Voor meer info: www.upcomingmovies.com
    Nathan deze had je er volgens mij niet bij staan. Zie onderstaande bericht;

    -David Fincher gaat waarschijnlijk Mission Impossible 3 regisseren, meldt Variety. De regisseur, die doorbrak met het gewaardeerde Fight Club, is momenteel in onderhandeling met producent Tom Cruise over salariëring en arbeidsvoorwaarden. Cruise zal overigens ook de hoofdrol spelen in M.I. 3, waarvan nog geen releasedatum bekend is. Fincher's nieuwste film, Panic Room, is op dit moment in de Nederlandse bioscopen te zien.
    cool:
    Bron ifilm.com
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #44

    Standaard

    Briljante film. Ik schaam me dan ook dat ik deze nog niet heb aangeschaft, maar dat zal zeker nog gebeuren. Ik vindt alleen de prijs nog wat aan de hogen kant. Maar hij komt zeker in mn collectie dat is een feit.

  20. #45

    Standaard

    Top fillem!!!
    Ik heb hem van het weekend gekocht op de platenbeurs in Utrecht (ja ja, dus ook dvd's ) voor 18 euro. Het is een Franse versie met dezelfde specificaties, en het beeld+geluid is om te jum jumm'en

  21. #46

    Standaard echt super de puuper

    dit is nog steeds voor mij de film der filmen !!!!!!!!!!!!!!
    ....

  22. #47

    Standaard

    Heb hem net dan eindelijk binnen via Sky Radio.nl besteld en op het eerste gezicht echt geweldig gemaakt allen die hoes al morgen de film maar eens op mijn (eindelijk) eigen DVDtje kijken en de extra's naar die ben ik het benieuwst op het moment!
    Kan niet wachten



    In Tyler We Trust!
    StarTrader

  23. #48

    Standaard

    Excellent movie; I just loved it. Ik ontmoette mijn huidige echtgenoot in de bioscoop tijdens Fight Club; It was love at first sight Sindsdien is het onze favo-dvd

  24. #49

    Standaard

    OFF-TOPIC WEGGEHAALD DOOR OFFIE.... <BURP>

  25. #50

    Standaard

    Het lijkt me duidelijk wat ik van deze film vind....

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •