Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 123 worden weergegeven.

Discussie: Fight Club [DVD]

  1. #51

    Standaard

    Geweldige film! Ik moet hem nog steeds kopen, maar dat gaat binnenkort gebeuren (nou ja, binnenkort, heel snel dan).
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #52

    Standaard

    Meesterlijke film.
    Vooral het begin is fantastisch snel en bizar,
    dan een interessante en verrassende wending.
    Tenslotte een fataal einde.

    Het kopen meer dan waard.
    Per Undas Adversas

  3. #53

    Standaard

    Dit is één van de beste films die ik ooit heb gezien.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #54

    Standaard

    Laatst nog een keer gezien. echt schitterend. Af en toe zie je het beeld even wegvallen. Net of er een ander beeldje tussen door komt. Ook aan het einde. Ik heb de film er toen iets voor gezet en ben toen frame voor frame gaan kijken. Nu weet ik ook wat er afentoe door heen komt. Echt schitterend gemaakt. Toen de dvd speler stond op het frame wat ze er tussen door hebben gegooid heb ik echt in een deuk gelegen.

    Kortom super film met zeer leuke elementen.
    Rutger .:: Alles te koop ::.
    ====================
    "Trachten leven toe te voegen aan de dagen,
    waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven"
    ====================

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rutger
    Laatst nog een keer gezien. echt schitterend. Af en toe zie je het beeld even wegvallen. Net of er een ander beeldje tussen door komt. Ook aan het einde. Ik heb de film er toen iets voor gezet en ben toen frame voor frame gaan kijken. Nu weet ik ook wat er afentoe door heen komt. Echt schitterend gemaakt. Toen de dvd speler stond op het frame wat ze er tussen door hebben gegooid heb ik echt in een deuk gelegen.
    In het begin bij die praatgroep zit er ook zoiets. ik dacht eerst dat ik het aan mijn dvd lag, maar na de film wist ik dat dat niet zo was
    Ik moet die frames ook nog maar eens nakijken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    De film heb ik afgelopen weken gezien op tv voor de eerste keer. De film is anders dan ik verwachtte, in positieve zin. Het leek me aan de titel te beoordelen en een scene gezien te hebben uit de film nogal een ***film. Tijdens de film bleek dat het helemaal niet zozeer om die 'fightclub' ging (gelukkig). Dat was maar een kort gedeelte.

    Ik kan nu zeggen dat ik het dan toch een geweldige film vond. Een goede negatieve film in positieve zin . En deze waarschijnlijk wel op dvd zal kopen.

    (ook de beelden tussendoor om bepaalde dingen te verduidelijken vond ik prachtig)
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  7. #57

    Standaard

    Briljante film, Fincher weet visuele effecten op een prachtige manier te verwerken in het intelligente script.

    Even over die 'beeldjes tussendoor': Tyler Durden zit 5 keer in de film voordat hij daadwerkelijk geintroduceerd wordt. hij is steeds voor de duur van 1 frame in een scene gemonteerd. Soortgelijk is zijn verschijning in de welkomstvideo van het hotel waar Norton verblijft (tijdens zijn singleserving speech...). Hij staat rechts in beeld tussen de hotelmedewerkers die allemaal 'Welcome' zeggen...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Briljante film, Fincher weet visuele effecten op een prachtige manier te verwerken in het intelligente script.

    Even over die 'beeldjes tussendoor': Tyler Durden zit 5 keer in de film voordat hij daadwerkelijk geintroduceerd wordt. hij is steeds voor de duur van 1 frame in een scene gemonteerd. Soortgelijk is zijn verschijning in de welkomstvideo van het hotel waar Norton verblijft (tijdens zijn singleserving speech...). Hij staat rechts in beeld tussen de hotelmedewerkers die allemaal 'Welcome' zeggen...
    Oh ja? Ik wist niet dat hij in die welkomsvideo zat? Die andere frames waren me al wel opgevallen (bij het kopieermachine enz.) je moet ook eens opletten als Tyler bij het vliegveld in z'n auto (ik dacht een rode) wegrijdt, dan hoor je iemand "Hey! That's my car!" roepen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #59

    Standaard

    Inderdaad, dat klopt natuurlijk ook niet helemaal, maar het is wel grappig...

    Nog een feitje: in de UK cinemarelease werd er om precies te zijn 1 seconde uit de film geknipt, omdat die te geweldadig zou zijn. Het gaat hier om het shot van Angel Face nadat ie is verrot geslagen door Norton in de Fight Club...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Briljante film, Fincher weet visuele effecten op een prachtige manier te verwerken in het intelligente script.

    Even over die 'beeldjes tussendoor': Tyler Durden zit 5 keer in de film voordat hij daadwerkelijk geintroduceerd wordt. hij is steeds voor de duur van 1 frame in een scene gemonteerd. Soortgelijk is zijn verschijning in de welkomstvideo van het hotel waar Norton verblijft (tijdens zijn singleserving speech...). Hij staat rechts in beeld tussen de hotelmedewerkers die allemaal 'Welcome' zeggen...
    Is mij ook niet opgevallen. Het mooie is natuurlijk dat Tyler in de film in een bioscoop werkt en spoelen aan elkaar moet monteren en dan frames van "heel" andere films in Sneeuwitje oid monteert.
    En ik dacht in de aftiteling zie je ook een dergelijk van die frames
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Is mij ook niet opgevallen.
    Ben hem net weer 'ns gaan kijken naar aanleiding hiervan, maar het was me eigenlijk wél opgevallen. Nu zie ik alleen dat dit dus Tyler is.
    Een ding, wie is Jack eigenlijk, waarover steeds gesproken wordt....denk dat ik ff ergens niet heb opgelet.


    I'm fucking Lou. Who the fuck are you?

  12. #62

    Standaard

    er zit geen Jack in Fight Club, of je moet het hier over het feit hebben dan Edward Norton, die in weze naamloos door de film gaat in het script aangeduid stond met de naam Jack, om verwarring te voorkomen tussen Pitt's Durden en die van Norton. Het is natuurlijk erg lastig wanneer je als acteur een script leest en je weet niet of het nu over 'jouw' Tyler Durden gaat of over die van de ander.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    er zit geen Jack in Fight Club, of je moet het hier over het feit hebben dan Edward Norton, die in weze naamloos door de film gaat in het script aangeduid stond met de naam Jack, om verwarring te voorkomen tussen Pitt's Durden en die van Norton. Het is natuurlijk erg lastig wanneer je als acteur een script leest en je weet niet of het nu over 'jouw' Tyler Durden gaat of over die van de ander.
    In de voice overs van Norton heeft ie het over Jack. Dacht zelf dat hij er iets algemeens mee bedoelde, het leven. Maar ik weet het dus niet zeker.

  14. #64

    Standaard

    Owwwww die stukjes, Nee je hebt helemaal gelijk. Hij heeft het hier over medische folders die Pitt's Durden gevonden heeft in dat leegstaande huis. Een van de titels van deze folders is bijvoorbeeld: "I am Jack's Medula Oblongata". Het zijn medische folders geschreven voor de 'gewone man' alles wordt er kinderlijk in uitgelegd door middel van Jack en Jill (de Engelse Jut en Juul). Norton refereert hier een aantal keren aan. Best wel grappig...

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Owwwww die stukjes, Nee je hebt helemaal gelijk. Hij heeft het hier over medische folders die Pitt's Durden gevonden heeft in dat leegstaande huis.
    Inderdaad ja, nu je het zegt! Thanks Jack
    Heb ik dus ff zitten slapen...

  16. #66

    Standaard

    Echt een extreem goede film Een film die je meerdere keren kunt kijken en dan steeds meer gaat ontdekken. Dit is een film die wat mij betreft als een moderne klassieker mag bestempeld worden. Klasse! Dit is een must voor elke cinefiel. Het predikaat topper komt zeker tot zijn recht op de zeer goede dvd-release van deze film. Petje af
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  17. #67

    Standaard

    En ik las wat geruchten in eerdere posts over een Fight Club 2. Dat zou echt zonde zijn Verder zijn ze druk bezig om de film Survivor, naar het boek van Chuck Palahniuk, van de grond te krijgen. Maar deze productie, waarvoor Kevin Spacey, Jim Carrey, Nicole Kidman, Marilyn Manson en Trent Reznor hun intresse hadden getoond, wordt verboden wegens de gebeurtenissen omtrent 9/11. Er is al een ongelooflijk goed script klaar, dat wordt beweerd, en er is enorm veel belangstelling voor het project uit de film- en muziekwereld. Het verhaal gaat over een vliegtuigkaping maar verder heb ik nog weinig andere informatie over het boek kunnen vinden. Tot zover dit bericht
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  18. #68

    Standaard

    Fightclub is een film die een diepe impact op me heeft gehad.
    De film is geen film maar een spiegel.... Dat was schrikken

  19. #69

    Standaard

    Tijdens het kijken van de flm had ik het gevoel dat er wat 'flitsen' van korte shots (miliseconden) in sommige scenes verstopt zaten...

    Gezien de film begrijpelijk... maar hoort het zo, of was het een flashback van 1 van mijn lsd-trips?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Tijdens het kijken van de flm had ik het gevoel dat er wat 'flitsen' van korte shots (miliseconden) in sommige scenes verstopt zaten...

    Gezien de film begrijpelijk... maar hoort het zo, of was het een flashback van 1 van mijn lsd-trips?
    Nee, die heb ik ook gezien. En ik was broodnuchter Allemaal van Tyler Durden.
    Behalve dan in de aftiteling, maar dat was het werk van Tyler
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Het verhaal gaat over een vliegtuigkaping maar verder heb ik nog weinig andere informatie over het boek kunnen vinden. Tot zover dit bericht
    Even een engels recensietje..

    A morbidly fascinating black fantasy about a young cult members rise to fame and his fall from grace, written by West Coast novelist Palahniuk (Fight Club, 1996). When an airliner goes down, the first thing the authorities look for amid the wreckage is the black box that contains a recording of the pilots last words, which are usually grim but fairly restrainedalmost always because the pilot doesnt expect (almost always) to die. Tender Bransons situation is unusual: the last survivor of an obscure American religion known as the Creedish Death Cult, he is dictating his confession into the black box of a 747 that he knows will soon crash somewhere over the Australian outback. What youve found, he declares, is the story of what went wrong. Thats putting it softly. Like all Creedalists, Branson, raised for a life of obscure service to strangers, chose to hire himself out as an unpaid domestic while still in his teens. Probably he would have spent his life keeping house for the yuppie vulgarians who took him in, but an FBI raid on the Creedish Church compound in Nebraska resulted in a mass suicide within the cult. Since then, surviving Creedalists living in the field have been killing themselves on a regular basis, so that Branson is soon the only Creedalist left. As such, he becomes a genuine celebrity, complete with an agent who gets him book contracts, movie dealsand with a good lawyer intent on winning him uncontested title to all Creedish Church properties. A marriage is arranged for him . . . and televised live from the Super Bowl during halftime. But things turn sour when evidence mounts that many of the suicides were, in fact, murdersand that Bransons brother Adam may still be alive. Is Branson a serial killer? Or Adam? Can they ever lead a normal life again? Brilliant, engrossing, substantial, and fun: Palahniuk carves out credible, moving dramas from situations that seemed simply outlandish and sad on the evening news.

    Sounds very...VERY interesting!

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Wat een meesterlijke film!!!
    Sensationeel goed zeg.. DAMN
    Verhaal roelt gewoon.
    Acteurs Norton, Pitt, echt de BOMB!!!
    Alleen vind ik nog wat duur om op dvd te kopen.
    Heb wel de offciele 3-video-cd (import)
    voor 7,50 gulden ofzo
    Yesterday is history. Tomorrow is the future. Today is a gift, that's why we call it the present.

  24. #74
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2002
    Woonplaats
    Zuid Holland is niet groot genoeg

    Standaard

    Wat een gave film zeg. Norton is echt helemaal top. Ga mij maar fan noemen!!!!!
    Hele goede aanwinst voor mijn collectie.

  25. #75

    Standaard

    Een klassieker !
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •