Pagina 2 van 214 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 5347 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    november /december 2000 mijn dvd speler aangeschaft (Marantz DVD 890) sindsdien in totaal 50 dvd's waarvan ik er de afgelopen twee maanden een stuk of 25 heb gekocht.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  2. #27

    Standaard

    Begonnen in Augustus nu 15 DVD's
    Maar Decemver voor de deur dus verwacht er nog een aantal...

    Speel ze nu nog af via pc(Thosiba) en de speler van mijn broer Philips (712)
    Januarie gaat er een "echte" speler komen waarschijnlijk een Philips of Sony(900)
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    DVD speler sinds anderhalf jaar...daarvoor via de pc.

    Eerste dvd was Stargate, laatste nieuwe is Queen - We will rock you.... en daartussen zitten er nog een stuk of 90 inmiddels.

    Nu maar wachten op de volgende... Monty Python - Live

  4. #29

    Standaard

    3 stuks met 2 in de bestelling sinds euh een paar weekjes. Maar dat zal vast wel groeien

  5. #30

    Standaard

    Ik heb nu sinds juli 2000 een DVD-speler in m'n computer, sinds een week ook een stand-alone en inmiddels 197 DVD's.

  6. #31

    Standaard

    hehe.. ben ik als nieuweling op dit forum toch nog een beetje een diehard..

    Ben momenteel aan mijn 2e speler toe, mijn eerste speler kocht ik eind 1999...

    heb ondertussen mijn verzameling ingekort tot de echt mooie dvd's, en ik heb er momenteel 29..

    Groeten
    Edwin

    www.filmbuster.nl

  7. #32

    Standaard

    Ik heb dr nu 71, en ben rond februari dit jaar echt gaan verzamelen ervan!!

    Heb 3 DVD spelers in huis...

    Beetje overdreven, maja... niks aan te doen
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  8. #33

    Standaard aantal dvd's...

    39 dvd's sinds augustus
    pioneer dv-535

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STARGATE
    Ik heb ruim 750 dvdtjes maar, ik ben al zeker zo'n 5 jaar bezig.
    Mijn eerste dvdspeler was een COMPAQ DVDEXPRESS PLAYER(PC).
    En ik heb sinds 2 jaar een PIONEER 717.
    750 DVD's .....WOW !!!!!

    Ikzelf heb nu 35 DVD's waar er binnenkort nog 5 a 6 bij komen, ik koop niet echt een aantal DVD's per maand; soms een aantal maanden niets en dan weer 4-5 tegelijk.
    "Time for power draw near."

  10. #35

    Standaard

    Ik kijk graag film... maar vind het gewoon vaak niet waard om de film werkelijk te kopen, huren is dan net zo goed... Ik heb op dit moment bijna 50 dvd's... En eerlijk is eerlijk die zou ik allemaal stuk voor stuk nog 10 keer kunnen zien..

    Groet bjorn

  11. #36

    Standaard

    Ik heb m'n dvd-speler sinds december 1999, en ik heb 120 dvd's.

  12. #37

    Standaard

    Ik ben bezig sinds 1998 en heb er nu ongeveer 400.
    Allemaal zijn Nederlandse uitgaven en/of Nederlands ondertiteld.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb mijn speler sinds october 2000 en heb nu rond de 80 dvd's en stijgt nog steeds

  14. #39

    Standaard

    Ik heb nu 105 DVD's (daarbij reken ik de X-Files boxen als 1) en heb mijn speler nu ongeveer 11 maanden.
    Dit is een gechipte Pioneer, waardoor ik (buiten uiteraard alle regio's afspelen) ook DVD's kan copiëren.
    Op deze manier kan ik de films die niet echt iets extra bieden gewoon op video zetten.
    Ik ga namelijk voornamelijk voor het (DD5.1/DTS) geluid van de DVD's

    Ik koop tegenwoordig ongeveer zo'n 5 DVD's per maand, dus volgend jaar zal ik er in verhouding een stuk meer hebben

    Bite

  15. #40

    Standaard

    Mensen ik kan ook wel meer dvd's kopen, maar dan krijg ik wil alleen films hebben die ook echt vet zijn en niet films die ik niet echt vet vind. Ik kan ook allemaal films van 25-30 piek kopen op dvd, terwijl ze helemaal niet zo vet zijn. Iemand met 300 dvd's heeft nooit allemaal vette films.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    Hmmm, ik heb er nu 42, in 2 jaar. Koop alleen maar echte goeie films, en mijn beste vriend koop er ook een hoop, dus soms koop ik ze dan nie omdat hij ze al heeft. kan ze toch altijd lenen.
    Ja, en jij hebt natuurlijk in je wazigste periode als pater ook nog de gelofte van armoede afgelegd, dus dan wordt het al helaaaml moeilijk om veel DVD's aan te schaffen.
    Ik kom zelf ook uit het katholieke zuiden, maar bezondig mij toch wel iets vaker aan een DVD'tje, zoalng "moeder Overste" het niet merkt bij mij thuis.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    maar dan krijg ik wil alleen films hebben die ook echt vet zijn en niet films die ik niet echt vet vind. Ik kan ook allemaal films van 25-30 piek kopen op dvd, terwijl ze helemaal niet zo vet zijn. Iemand met 300 dvd's heeft nooit allemaal vette films.
    Iedereen heeft zo zijn verzamelthema, Ik spaar films. Die wil ik graag op de beste beelddrager, dat is nu dvd.

    Tuurlijk heb ik "vette" films en minder "vette" films, maar ik zie ze als verzamelobject. Zo staat "escape to Athena" ( gratis bij dvdmagazine) trots naast "saving private ryan" en ben met alletwee blij.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door W@z!g3 P@t3r
    Mensen ik kan ook wel meer dvd's kopen, maar dan krijg ik wil alleen films hebben die ook echt vet zijn en niet films die ik niet echt vet vind. Ik kan ook allemaal films van 25-30 piek kopen op dvd, terwijl ze helemaal niet zo vet zijn. Iemand met 300 dvd's heeft nooit allemaal vette films.
    Juuuust, ja, het gaat erbij mij niet om hoeveel ik er heb, dat bepaalt mijn verzamelwaarde niet. Een zorgvuldig samengestelde collectie staat bij mij voorop. Ik verzamel War-Movies, maar alleen de "echte blijvers", de "echte goeie".

  19. #44

    Standaard

    Mensen ik kan ook wel meer dvd's kopen, maar dan krijg ik wil alleen films hebben die ook echt vet zijn en niet films die ik niet echt vet vind. Ik kan ook allemaal films van 25-30 piek kopen op dvd, terwijl ze helemaal niet zo vet zijn. Iemand met 300 dvd's heeft nooit allemaal vette films.


    Iedereen koopt DVD's die voor hem/haar een waarde heeft.
    Er is nu eenmaal niets zo persoonlijk als smaak.
    Daardoor is voor de één een DVD "supervet" terwijl de ander er totaal niets om geeft.
    Verder hoeft de prijs niet altijd een indicatie van kwaliteit of kwantiteit (qua extra's) van de DVD te zijn.
    Ikzelf reken elke film af op zijn eigen soort/genre en aan de hand daarvan zeg ik voor mijzelf of ie de moeite waard is om aan te schaffen.
    In mijn geval gaat het hierbij voornamelijk om de kwaliteit van het geluid (maar uiteraard ook het beeld) en hoe dat op de DD/DTS installatie naar voren komt.
    In geval van "klassiekers" vind ik dat meestal nogal tegenvallen.
    Soms is zo'n film dan opnieuw DD 5.1 gemixt, maar hoor ik daarvan (op een enkele keer na) helemaal niets terug.
    In dat geval zal ik niet ook nog de DVD kopen als ik em al op een videoband heb (ja, ik heb ook een video collectie (die 5 keer zo groot is ) ik ben nu eenmaal een filmfreak) want dan heeft het wat mij betreft geen meerwaarde en besteed ik dat geld liever aan een nieuw uitgekomen DVD.
    Als dat wel het geval is (zoals met T2 en Akira (regio 1)) dan noem ik zo'n DVD "supervet" Maar iemand die niets om S-F geeft zal er niet om malen.

    Daarbij is het behalve de verzamelwaarde (als hobby) ook een kwestie van prioriteiten stellen in je maandelijkse budget. Maar zeg nou zelf een droog stuk brood en een glas water smaken lekkerder terwijl je je nieuwste DVD bekijkt

    Ik ga lekker door met sparen zolang ik dat kan en wil. En wat de "kwaliteit" van mijn verzameling is mag ieder voor zich weten, zolang ik maar geniet van elke film die ik in de kast heb staan.

    Bite

    PS Check anders zelf maar wat je ervan vind op:
    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...?alias=DJ Bite

  20. #45

    Standaard

    Ik zit nu tegen de 225 aan .... over een uit de hand gelopen hobby gesproken .... veel nieuwe, maar ook een groot deel van mijn videocollectie opnieuw aangeschaft en die is nog steeds niet klaar.

    Marco

  21. #46

    Standaard

    Ja...ook een vervelend punt: je video collectie omzetten naar DVD.
    Ik koop ook zo nu en dan een DVD die ik al op videoband heb om zo na verloop van tijd al mijn goede videofilms op DVD te hebben, maar het blijft vreemd om een film te kopen die je eigenlijk al hebt, alsof je je geld verspilt...of ben ik de enige met dit gevoel hierover?
    "Time for power draw near."

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gabriel de rop
    Ja...ook een vervelend punt: je video collectie omzetten naar DVD.
    Ik koop ook zo nu en dan een DVD die ik al op videoband heb om zo na verloop van tijd al mijn goede videofilms op DVD te hebben, maar het blijft vreemd om een film te kopen die je eigenlijk al hebt, alsof je je geld verspilt...of ben ik de enige met dit gevoel hierover?
    Ja ,een bekend gevoel

    Verzamel zelf al films sinds 84 (mijn eerste videorecorder)
    Langzanmerhand gaat je smaak een andere kant uit maar toch die eerste films die je bewaard hebt ???

    Heb nu een paar Clint Eastwoods en wat Charles Bronsons in m'n verzameling en OK het is geen Dolby 5.1 en maar 4:3 maar .......
    Het is jeugdsentiment en een stuk mooier als die ouwe videoband !

    mijn collectie



  23. #48

    Standaard

    Eerst had ik zoiets van 'eerst alle SF filsm op DVD', zeker vanwege de special effects. Nu koop ik eigenlijk gewoon de films die ik gewoon erg goed vind en vaak kijk. Soms heb ik het idee dat die regel ook niet helemaal geldt meer hehehe. maar de special effects films staan voorop. Nu staan bijvoorbeeld op de lijst:

    teminator 1 en 2, nu toch maar doen, ondanks de hoge prijg. Hoewel, T2 is bij FRS nu 66 piek en T1 bij mediamarkt A'Dam 60 piek .... I zit te twijfelen over de Rocky Collection. Ik vind op zich de eerste de beste, maar als ik 1 heb op DVD, dan maar allemaal. Rambo collectie en Predator zitten ook op die lijst, dan heb ik denk ik wel dat type films compleet, ik ben niet zo'n actie man. Ik weet elke maand wel iets te vinden, geen probleem, en je moet iets met je geld toch.

    Over Rambo gesproken, kokt die collectie ook in Nederland uit? En Superman, komen al 4 de delen uit, ik zie alleen imports van 1&2?

    Greetz,

    Marco

  24. #49

    Standaard

    52 DVD's ( 2 seizoen boxen van The X - Files erbij gerekend )

    Mijn eerste DVD had ik in December 1999

  25. #50

    Standaard

    31 DVD's en m'n speler heb ik sinds juni 2001

Pagina 2 van 214 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •