Pagina 3 van 214 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 5347 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hoe komen jullie allemaal aan het geld, doen jullie niks anders dan dvd's kopen. Ik heb er nu zelf 21 en het is een grote hobby van me, maar meer dan 2 dvd's per maand (van 60 piek ofzo) moeten het niet worden. Dan ga ik me dingen afvragen: waar leven jullie van? hebben jullie een woning om dvd's in te bekijken? heb je een gezin? studeer je?

  2. #52

    Standaard

    Ik heb vandaag m'n 72ste gekocht, ik moet er wel bij zeggen dat er ook een paar behoorlijke butt-movies tussen zitten. Maar ja, als je alles van tevoren weet....

  3. #53

    Standaard

    Hoe komen jullie allemaal aan het geld, doen jullie niks anders dan dvd's kopen. Ik heb er nu zelf 21 en het is een grote hobby van me, maar meer dan 2 dvd's per maand (van 60 piek ofzo) moeten het niet worden. Dan ga ik me dingen afvragen: waar leven jullie van? hebben jullie een woning om dvd's in te bekijken? heb je een gezin? studeer je?


    Ik begin het best wel grappig te vinden dat ik schijnbaar nu al moet "verantwoorden" hoe ik aan mijn DVD's kom.
    Maar goed dat ik niet ook nog vertel hoe ik de rest van mijn hobbies (zoals platen verzamelen en DVD's huren en uitgaan e.d) specificeer in aantallen per maand
    Daarentegen probeer ik wel altijd om zo goedkoop mogelijk aan de DVD te komen door in verschillende winkels te informeren (ik houd er nu eenmaal niet van om iets te bestellen, want dan duurt het te lang ) dus op die manier druk ik de prijs nog enigzins.

    Even wat info voor AoG:
    Ik leef van mijn inkomen als IT er.
    Ik woon in een huurhuis.
    Ik ben alleenstaand.
    En studeer nog steeds nu en dan (maar dat is voor een carrièreverbetering)

    Zoals ik al zei, het ligt aan je totale budget en de prioriteiten die je daaraan stelt.

  4. #54

    Standaard

    Ok het is me helmaal duidelijk en ik doe de goeie opleoding blijkbaar

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AoG
    Dan ga ik me dingen afvragen: waar leven jullie van? hebben jullie een woning om dvd's in te bekijken? heb je een gezin? studeer je?
    Hehehehe... Vijftien jaar hard werken, veel te veel verdienen, (bijna) geen vrije tijd, geen vaste relatie, geen kinderen, geen auto, geen vakantie, geen koophuis...

    DVD's: Ergens tussen de 290 en 300
    CD's: Ruim over de 800...

  6. #56

    Standaard

    Ik wwon nu al 2 jaar op mezelf, een koophuis. Daarvoor woonde ik dus tot mijn 25e thuis, omdat ik nog op de TH zat. Ik heb in die tijd veel CDs gekocht, muziek is mijn leven (ik speel ook gitaar). Dat wil niet zeggen dat je alleen maar voor die CDs leeft of zo. Ik was gewoon iemand die niet ieder weekend 200 piek aan drank uitgaf zoals de meesten, het ging mij om de gezelligheid. In ieder geval, dat scheelt geld. Nu werk ik in de IT, ik moet nu een keuze gaan maken. Ik werk namelijk in ploegen, dat werk is niet breinbrekend, maar de vrije tijd en geld zijn goed. Als ik doorgroei is dat voorbij, vooral de vrije tijd. Ik koop inderdaad veel DVDs, je moet iets met je geld doen. Wil niet zeggen dat al mijn salaris hierin gaat zitten (wel veel). Het is maar wat je belangrijk vindt toch? Ik spaar ook al een tijd voor een piano, die krengen kosten ook een aardig centje. Het liefst zit ik in een band, maar waar vind je muzikanten? (Ik speel redelijk, maar nog niet perfect, zoek dus een beginnend bandje) Als ik dat eenmaal zou hebben, zou ik denk ik veel meer tijd daarin stoppen. Ook door een nogal moeilijke periode is het zo gekomen, als het niet zo lekker gaat, is iets wat ik doe gewoon veel kopen, waarom .... geen idee? In ieder geval, ik bedoel te zeggen, DVD is niet mijn leven, maar ik vind het wel erg leuk.

    Marco

  7. #57

    Standaard

    In principe zou ik in de categorie arme student vallen. Die vergelijking gaat echter niet helemaal op. Hoewel ik gemiddeld twee of drie keer per week uitga kan ik mij toch 1 of 2 dvd's per week veroorloven. Handig is hierbij wel dat ik nog thuis woon (dat spaart in de huurkosten). Hoe ik dit financier? Nou ja het is al gezegd, kwestie van prioriteiten stellen en flink veel werken.
    The world is changed. I feel it in the water. I feel it in the earth. I smell it in the air. Much that once was is lost, for none now live who remember it.

  8. #58

    Standaard

    Ik hoor zeker tot de categorie arme student. Ik werk op dinsdag en donderdag, maar 3 uurtjes per dag. Ik verdien dan in de maand ook maar 300 piek. En ik heb een vriendin dus ik hou minder tijd over om dvd's te kijken en hou minder geld over omdat dat toch best wel geld kost zo'n vriendin. Ik ga ook regelmatig uit en dt kost ook weer knaken, ik kan me niet meer dan 2 tot 5 dvd's per maand veroorloven. Ligt er net aan hoeveel ik uitga. Gelukkig woon ik nog wel thuis, dus spaar ik wel wat kosten.

  9. #59

    Standaard

    Ik heb een goed betaalde baan dus kan ik me wel wat DVD's veroorloven. Ik kan ook nog andere dingen doen en zelfs sparen!

  10. #60

    Standaard

    Nou ja, ik hoor het wel weer. Ik ben zelf ook nog student, ik verdien best wel goed, maar ik probeer elke maand de helft van mijn inkomen op te sparen. Voor de rest gaat mijn geld op aan dvd's, cd's en uitgaan. Ik hoef trouwens geen vaste vriendin, dat kost alleen maar gld, tranen en wazige pater zijn spreekwoordelijke zweet

  11. #61

    Standaard

    welgeteld 5 dvd's

    enemy of the states
    ransom
    devil's advocate
    k-otic
    eagles==>hell freezes over
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bite


    Ik begin het best wel grappig te vinden dat ik schijnbaar nu al moet "verantwoorden" hoe ik aan mijn DVD's kom.
    Nee, jongen dat zie je helemaal verkeerd. Dit is preventieve verlavingszorg van DVD.NL. Wij herkennen onze patienten al in de beginfase van deze hobby.

  13. #63

    Standaard

    Enemy of the states? die ken ik niet

  14. #64

    Standaard

    Hehe , ik krijg wel een DVD van haar voor Sinterklaas
    dus heeft ook zijn voordelen

  15. #65

    Standaard

    He, Wazige Pater.
    Da's ook het enige waarvoor jij een vriendin MAG hebben. Denk aan je celibaat(=zie R.K. kerkwoordenboek).

  16. #66

    Standaard

    Uiteraard weet ik wat een celibaat is, maar das waar ja. hmm, zal es een keer een ethernet verbinding maken met God, want ik moet nodig zelf even biechten
    Doe namelijk wel meer dingen met mijn vriendin
    Trouwens dat is best irritant, huur laatste tijd allemaal films voor 8 piek om samen te kijken en dan gaan we gewoon keihard .....
    iets anders doen
    (sorry God)

  17. #67

    Standaard

    Wil je de naam van God niet zo vaak gebruiken er zijn mensen die zich hieraan storen (ikkuh).

  18. #68

    Standaard

    Enemy of the states? die ken ik niet
    ken je die niet????
    Met Will Smith en Gene Hackman, hele goede film!!!

    was 1 van mijn eerste dvd's

  19. #69

    Standaard

    Ik bedoel het is Enemy of the state en niet de vijand van meerdere staten, snappie?

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Ik heb 32 DVD's en mijn speler heb ik sins 12-10-2000

  22. #72

    Standaard

    ik denk dat veel mensen hier binnenkort opnieuw gaan posten, want met die feestdagen groeit de collectie altijd heel erg snel! ten minste dat is bij mij zo.

  23. #73

    Standaard

    Speler sinds eind '98 en sta nu op 415
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  24. #74

    Standaard

    Hoi de teller staat nu op 287, maar ik hoop aan het einde van het jaar op 300 tekomen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Hoi de teller staat nu op 287, maar ik hoop aan het einde van het jaar op 300 tekomen.

    Kom op, Mart!
    Je kan 't!!!


    O ja, hoeveel films van die 287 heb je nog niet gezien?!
    (eerlijk antwoorden!! )

Pagina 3 van 214 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •