De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Holiday Special

    Hallo, ik ben al tijden op zoek naar een redelijke versie van de "Star Wars Holiday Special" op mijn zoektocht ben ik al heel wat slechte (kwaliteit) specials tegen gekomen (Ja ik weet dat de hele special ook in goede kwaliteit nog steeds slecht is!!!) Maar toch zou ik dit stukje SW geschiedenis nog eens terugzien. Mijn vraag is dus aan jullie wie kan mij helpen aan een VHSje van goede kwaliteit, als dank hiervoor frommel ik dat zelfde VHSje dan op een DVD-R. Ook andere curieuze SW opnamen zijn welkom, ben eigelijk in alles wat op beeldmateriaal is verschenen wel geintresseerd.

    Alvast bedankt,

    Marco

  2. #2

    Standaard

    Aan een video van de holiday special kan ik je niet helpen maar ik zag wel dat ie via Kazaa wel downloadbaar is.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de holiday special op video en VCD...staat inderdaad op Kazaa, net als afleveringen van de cartoons Droids en Ewoks.
    Deze cartoons zijn extreem leuk voor de echte fans.
    Ik zeg je wel dit: weet je 100% ZEKER dat je de Holiday Special wilt zien??? de cartoon is erg goed, maar de rest.......

  4. #4

    Standaard

    Sterker nog ik heb um al een keer of 3 op video. Ik ben echter op zoek naar een betere kopie!!! Het is inderdaad een hele opgave om ernaar te kijken, maar het gaat mij erom mijn beeldmateriaal zo kompleet mogelijk te maken. Dus hoe zijn jullie exemplaren?

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem eens gedownload en er zojuist wat stukjes van bekeken enne...

    Ok, laat ik het zo zeggen: als ik mijn mening geef over een film dan probeer ik altijd zo genuanceerd mogelijk te zijn en altijd naar de positieve kanten van een presentatie te kijken. Iets kan 'slecht' genoemd worden maar het kan toch altijd nog wel zaken hebben die het interessant of onderhoudend maken.

    Dat gezegd hebbende durf ik wel te zeggen dat dit misschien wel het MEEST WALGELIJK SLECHTE tv-programma OOIT is: niet alleen omdat het een ergere verkrachting van het hele starwars-fenomeen is dan de prequels (ik bedoel: melodramatische zang van de Golden Girls in SW??? WTF??? Han die 'soft' wordt met Chewy??? Dit is GEEN Disney!!!) maar vooral ook puur omdat dit gewoon een ZWART GAT van SLECHTHEID is dat echt elke positief element uit de Starwars-franchise lijkt weg te zuigen. Gruwelijk gewoon...

    Nou moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik er toch enorm van genoten heb want het is gewoon lachwekkend zo beroerd als dit is. Echt dolkomisch gewoon.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    ..maar de cartoon is goed!
    De cartoon is wel geinig ja. Heeft een beetje die typische stijl die je vaak zag bij Amerikaanse cartoons uit de jaren 70: ik vind dat wel mooi. Hadden ze het daar maar bij gelaten: dat had ie misschien wel op de DVD-uitgaven van volgend jaar verschenen als 'extra'. Ik begrijp nu eindelijk waarom Lucas zich daar niet aan wil branden..

  8. #8

    Standaard

    Dus hoe zijn jullie exemplaren?
    Ik denk hetzelfde als die van jou.
    Vergeet niet dat het stamt uit 1978. In die tijd hadden maar enkelen een videorecorder en kan de kwaliteit nooit erg goed zijn.
    Alles is een kopie van een kopie van een kopie....etc.
    Misschien dat als je ergens de mastertape kunt vinden je een beetje goede kwaliteit hebt, maar GL heeft al ooit gezegd dat hij het liefst alle kopieen zou willen vernietigen. Die mastertape zal wel niet meer bestaan :wink:

  9. #9

    Standaard

    Ik kwam nog deze quote tegen ergens in een recentie op het internet:
    If the Ewoks/Droids cartoons couldn’t kill Star Wars for you... If the Ewok made-for-t.v. movies couldn’t do it- hell, if the Ewoks themselves couldn’t kill it for you… If you could look at Jar Jar and say “Hey, he’s just trying to create a character for the kids, and besides, the lightsaber fights were cool!”… Then this will break you down into a whimpering child faster than you can say Bantha Poo-doo. This is the great secret of Star Wars, the 3-eyed cousin who lives in the barn attic, humping sheep and eating spiders. This is the thing that doesn’t get mentioned at American Film Institute dinners. This is the thing even Peter Mayhew can’t be paid to talk about at conventions.

  10. #10

    Standaard

    http://www.revok.com/searchall.php?c...ch=s&type=atoz


    HIER

    maar 30 euro

    eigenlijk wil ik hem wel hebben. zoveel slechte dingen over gehoort.

    oja haha kijk ook naar de dvd star crash een italiaanse rip off van star wars
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    http://www.revok.com/searchall.php?cur=30&max=10&search=s&type=atoz


    HIER

    maar 30 euro

    eigenlijk wil ik hem wel hebben. zoveel slechte dingen over gehoort.

    oja haha kijk ook naar de dvd star crash een italiaanse rip off van star wars
    Ik wou het linkje net posten: ik las erover op IMDB.

    Hmm... ik heb de divx ervan al en DIE vind ik eigenlijk al een verspilling van schijfruimte.

  12. #12

    Standaard

    Is die Holiday Special echt zo slecht of valt het allemaal wel mee? :wink:

    Ik heb hem nog nooit gezien, maar ik hoor er alleen maar slechte dingen over. Ik zal hem overigens vast wel goed vinden, ik ben ook één van de weinigen die TPM and Jar Jar geslaagd vinden.

  13. #13

    Standaard

    Hij is ECHT zo slecht....
    Een zingende Leia en een Golden Girl (Bea Arthur) die Cantina eigenaar is..
    alleen de cartoon die er in zit is fraai gemaakt, goede tekenstijl. (en het debuut van Boba Fett!)
    In diezelfde stijl zijn de series Droids en Ewoks gemaakt. Vind ik zelf een coole serie!

  14. #14

    Standaard

    Bij het zien van een zingende Princess Leia (op de muziek van het Starwars 'theme') begonnen mijn oren (en ogen!) spontaan te bloeden. Zegt dat genoeg?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Bij het zien van een zingende Princess Leia (op de muziek van het Starwars 'theme') begonnen mijn oren (en ogen!) spontaan te bloeden. Zegt dat genoeg?
    En toch wil ik hem een keer zien!


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Bij het zien van een zingende Princess Leia (op de muziek van het Starwars 'theme') begonnen mijn oren (en ogen!) spontaan te bloeden. Zegt dat genoeg?
    En toch wil ik hem een keer zien!

    Je bent gewaarschuwd! aub geen rechtszaken na het zien van de Holiday Special gaan aanspannen he!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Je bent gewaarschuwd! aub geen rechtszaken na het zien van de Holiday Special gaan aanspannen he!
    Die waarschuwing krijg je zeker ook te zien bij aanvang van de Special? :wink:

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Je bent gewaarschuwd! aub geen rechtszaken na het zien van de Holiday Special gaan aanspannen he!
    Die waarschuwing krijg je zeker ook te zien bij aanvang van de Special? :wink:
    Noop....
    je krijgt een melding in beeld: "this tape/VCD/DVD will self-destruct in 10, 9, 8, 7,........

  19. #19

    Standaard GEVONDEN!!!!!!!!!!

    Ik heb eindelijk een versie gevonden die te bekijken is, en hij is nederlands ondertiteld. Ik dacht eigenlijk dat de Holiday Special hier nooit uitgezonden was., weet iemand in welk jaar dat geweest is (misschien zelfs een datum?) Okay het is CRAP maar ik vindt het leuke CRAP, waarschijnlijk kijk ik er maar 1x naar, maar heb in ieder geval wel een uur buikpijn gehad van het lachen(niet omdat de HS nou zo grappig is....)
    IK hoop dat iemand een datum voor mij weet, gewoon voor het idee

    Groeten Marco

  20. #20

    Standaard Re: GEVONDEN!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ik heb eindelijk een versie gevonden die te bekijken is, en hij is nederlands ondertiteld. Ik dacht eigenlijk dat de Holiday Special hier nooit uitgezonden was., weet iemand in welk jaar dat geweest is (misschien zelfs een datum?) Okay het is CRAP maar ik vindt het leuke CRAP, waarschijnlijk kijk ik er maar 1x naar, maar heb in ieder geval wel een uur buikpijn gehad van het lachen(niet omdat de HS nou zo grappig is....)
    IK hoop dat iemand een datum voor mij weet, gewoon voor het idee

    Groeten Marco
    Dat moet een zoektocht geweest zijn Wel Cool dat je hem met NL subs hebt gevonden.. Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je de3ze vandaag hebt?? Heb hem zelf ook van Kazaa, maar de (beeld) kwaliteit is slecht
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  21. #21

    Standaard

    Via een broer van een maatje van me, die had um al jaren in de kast staan, en heeft um aan mij afgestaan (mits ik een copy voor hem wilde maken).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Via een broer van een maatje van me, die had um al jaren in de kast staan, en heeft um aan mij afgestaan (mits ik een copy voor hem wilde maken).
    Ugh.. Hebben mensen nou niets geleerd van 'The Ring'?

  23. #23

    Standaard Re: GEVONDEN!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Ik heb eindelijk een versie gevonden die te bekijken is, en hij is nederlands ondertiteld. Ik dacht eigenlijk dat de Holiday Special hier nooit uitgezonden was., weet iemand in welk jaar dat geweest is (misschien zelfs een datum?) Okay het is CRAP maar ik vindt het leuke CRAP, waarschijnlijk kijk ik er maar 1x naar, maar heb in ieder geval wel een uur buikpijn gehad van het lachen(niet omdat de HS nou zo grappig is....)
    IK hoop dat iemand een datum voor mij weet, gewoon voor het idee

    Groeten Marco
    Deze is niet in NL, maar in Belgie ooit uitgezonden...(dit weet ik zeker)
    Ik meen dat dit ergens in de jaren 80 geweest is (dit weet ik niet zeker)
    iig niet in de jaren 90 en later (weet ik wel weer zeker)
    De special zelf is uit 1978 (maar dat wist je al denk ik) :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Via een broer van een maatje van me, die had um al jaren in de kast staan, en heeft um aan mij afgestaan (mits ik een copy voor hem wilde maken).
    Ugh.. Hebben mensen nou niets geleerd van 'The Ring'?
    Effe wachten Richard... ik krijg net telefoon

    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  25. #25

    Standaard Re: GEVONDEN!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Deze is niet in NL, maar in Belgie ooit uitgezonden...(dit weet ik zeker)
    Zo zie je maar... wat een cultureel superieur land wij zijn ten opzichte van jullie ...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •