Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Leuk dat deze thread weer eens naar boven komt. Goeie reminder om deze weer eens te gaan bekijken.

    Terugkijkend vond ik nog wel het leukst aan deze film dat ie bijna uit het niets verscheen. Ik zag hem in de sneak, had (net als het gros van het publiek) geen idee wat ervan te verwachten en daardoor waren de schrikeffecten des te erger. Bij FD2 was dat effect totaal weg en ging het enkel nog maar om de 'gruwel'. Daardoor haalt 2 het niet bij deel 1.

  2. #27

    Standaard

    ik heb hem nu voor de 2e keer gezien en dan is de film wel een stuk minder hoor,

    het verhaal is niet slecht, best redelijk zelfs, maar naarmate het einde wordt de film steeds minder leuk en de schrikmomenten zijn geen schrikmomenten meer, omdat je ze al een keer eerder hebt gezien en niet zomaar weer vergeet,

    maw: is dit een film die voor 1 keer best leuk is, maar meer ook niet!

    toch best zonde, want het begin blijft heel goed en origineel

  3. #28

    Standaard

    Dit is inderdaad een erg leuke film, die de eerste keer echt het leukst is. Als je hem vaker kijkt verliest de film helaas aan kracht. Maar voor het geld waarvoor hij overal te koop is zou ik hem niet laten liggen als je hem nog niet hebt!

  4. #29

    Standaard

    Inderdaad een leuke film! Zag 'm in de bioscoop en vond 'm goed in elkaar zitten.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  5. #30

    Standaard

    Orginele film! De doodscenes zijn fantastisch. Ligt voor 5 euro bij Bart Smit en deel 2 voor 7 euro!
    No one understands the demons world

  6. #31

    Standaard

    Al een stuk of 5 keer gezien, ik blijf hem erg cool vinden 8) Hoe verzinnen ze het :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    een erg goed verhaal en de dood scene's zijn zeker goed nova6666
    en bij deel 2 ook en ik kan niet zeggen welke ik nou beter vond ik vind ze allebij even goed denk ik
    everybody got isseus........do you?

    http://www.intervocative.com/dvdcoll...spx/erwinpayne

  8. #33

    Standaard

    Erg vermakelijke film met een aantal flinke schrikmomenten. Erg leuk voor een avondje vermaak 8) .

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin payne
    een erg goed verhaal en de dood scene's zijn zeker goed nova6666
    en bij deel 2 ook en ik kan niet zeggen welke ik nou beter vond ik vind ze allebij even goed denk ik
    Ach jee, zitten jullie nu ook hier op! Waneer krijg ik mij "Snowfever 8 disc SE " eens terug!
    No one understands the demons world

  10. #35

    Standaard

    ja morge dan kan ik gelijk volle maan 10 disc SE menemen
    everybody got isseus........do you?

    http://www.intervocative.com/dvdcoll...spx/erwinpayne

  11. #36

    Standaard

    Gisteren gezien op TeleV. Echter uitgezonden met het einde die op deze DVD als deleted scene als extra is toegevoegd.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wisberts
    Gisteren gezien op TeleV. Echter uitgezonden met het einde die op deze DVD als deleted scene als extra is toegevoegd.
    Wat is TeleV?

    Heel apart trouwens dat van dat alternatieve einde. Voor zover ik weet is er (op de previews na) nooit een officiele vertoning geweest van de alternatieve 'cut'. Misschien dat de mensen van die tv-zender zelf hebben lopen klussen ofzo. Geen idee waarom want ik vond dat alternatieve einde zelf lachwekkend slecht in vergelijking met het uiteindelijke slot.

  13. #38

    Standaard

    TeleV. is een samenvoegsel van televisie en TV.

  14. #39

    Standaard

    Gisteren deze film, maar weer eens bekeken en toen zag ik toch een klein foutje:

    [spoiler:e334673a43]Als de vriendin van Carter tussen de ruzie springt zie je op de achtergrond dat de weg geblokkeerd is door wegwerkers o.i.d. Dus voor alle duidelijkheid ze staan dus bij een kruising. Ze loopt de straat dus op en wordt dus van links aangereden door een bus. Dit terwijl er aan de linkerkant een blokkade was. Tekening hieronder:
    http://img456.imageshack.us/img456/7...ination7cu.jpg
    Is dit door meer mensen opgevallen? Of zie ik spoken [/spoiler:e334673a43]
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  15. #40

    Standaard

    Ik vond deze film erg matig......hou best van dit genre maar vond het persoonlijk geen topper, de schrikmomenten deden me niet echt schrikken omdat je enkele al van ver zag aankomen, en de andere deden me geen kippevel bezorgen, verhaal is wel leuk gevonden, maar niet echt goed uitgewerkt, redelijke b film, 4/10
    Grtz Ron

  16. #41

    Standaard

    Heb al enkele films uit deze reeks gezien, maar deze nog niet.
    De eerste uit de reeks dus, en hij valt best mee.
    Je weet wel waar je je aan kan verwachten en de ongelukken gebeuren wel op heel veel toevalligheden, maar een bloederige film is dit zeker niet (als je vergelijkt met de volgenden).
    Heb me dus wel geamuseerd met deze prent.
    En tenslotte, heb er 1 € voor betaald, heb dus waar voor m'n geld gekregen

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •