Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 490 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pirates of the Caribbean 2: Dead Man's Chest

    Op imdb zie ik dat er een vervolg komt op PotC. Wat vinden jullie hier van?

    link: http://www.imdb.com/title/tt0383574/

  2. #2

    Standaard

    Als Gore Verbinski, Johnny Depp, Orlando Bloom en Keira Knightly ook inderdaad meewerken zeg ik: 'snel beginnen!'

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hankey
    AlsKeira Knightly ook inderdaad meewerkt zeg ik: 'snel beginnen!'

    Daar ben ik het nou eens volslagen mee eens . Maar het zal wel weer een mindere film worden dan deelI :S.

  4. #4

    Standaard

    Dat was te verwachten.

    Ik hoop dat hij net zo leuk of beter is als de eerste. Ik hoop dat Johny Depp een nog grotere inbreng krijgt in deze film dan hij al had in de eerste.
    Jesus, won't you fucking whistle -Tool (Sober)

    Mijn DVD Collectie!

  5. #5

    Standaard

    Johnny Depp rulez!

    Ik hoop wel dat 't een leuke film wordt. Meestal is een vervolg minder.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #6

    Standaard

    Depp, Knightley & Bloom roelen

    Dus kom maar op met deze film.

  7. #7

    Standaard

    Een vervolg ga ik zeker in de bios bekijken. Hopelijk kunnen ze net zoiets doen als bij x-men: bij deel 1 een goede film maken en dat bij deel 2 nog eens overtreffen (ik weet het, het is een heel ander soort film, maar ik wou even een voorbeeld geven dat een vervolg niet altijd minder is). Maar helaas zijn vervolgens vaak minder dan het origineel. Ben hoe dan ook benieuwd naar het resultaat.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RemcoZ
    Een vervolg ga ik zeker in de bios bekijken. Hopelijk kunnen ze net zoiets doen als bij x-men: bij deel 1 een goede film maken en dat bij deel 2 nog eens overtreffen (ik weet het, het is een heel ander soort film, maar ik wou even een voorbeeld geven dat een vervolg niet altijd minder is). Maar helaas zijn vervolgens vaak minder dan het origineel. Ben hoe dan ook benieuwd naar het resultaat.
    Ik vond Xmen 1 beter

  9. #9

    Standaard

    February 03, 2005 - The first official details on the Pirates of the Caribbean sequels have been leaked by none other than Disney studio Chairman Dick Cook.


    During a recent investor conference (audio available on Disney's corporate website) Cook revealed that the title for the second film will be Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest. The subtitle is lifted from the lines of a pirates' song in Robert Louis Stevenson's Treasure Island ("Fifteen men on the Dead Man's Chest/Yo-ho-ho, and a bottle of rum!").

    Cook laid out the storyline for the sequel saying, "This time around, Johnny [Depp] returns as Captain Jack Sparrow and is caught in yet another tangled web of supernatural intrigue. It turns out, Captain Jack owes a blood debt to the legendary Davey Jones, ruler of the ocean depths and captain of the ghostly Flying Dutchman. If Jack can't figure a crafty way out of this one, he'll be cursed to an afterlife of eternal servitude and damnation. And as if that weren't enough, Captain Jack's problems throw a huge wrench into the wedding plans of the blissful Will Turner and Elizabeth Swann, who quickly find themselves thrust into Jack's misadventures."

    Disney will shoot both sequels back-to-back in Los Angeles and the Caribbean starting this March. The first sequel will sail into theaters in summer 2006 with the third film in the series opening in summer '07.

    Johnny Depp, Keira Knightley and Orlando Bloom will all be returning for more high-seas adventure.

    They'll be joined by actor Stellan Skarsgard as Bootstrap Bill and Naomie Harris as "a gypsy queen." The latter could be the role that Salma Hayek had been rumored for.

    Other rumored thesps include Geoffrey Rush reprising his role as Barbossa, Keith Richards as Jack Sparrow's father, and Chow Yun Fat as 15th century Chinese pirate Cheung Po Tsai.

    -- Brian Linder [IGN News]

  10. #10

    Standaard

    het verhaal klinkt wel erg veel van t zelfde, maar goed; het verhaal van deel 1 was ook niet hetgeen waar de film op leunde. Het was wel leuk, maar wat de film toch echt tot een topper maakte was uiteraard Johnny Depp en de sfeer qua decors en de grappige momenten.. ik ben dus errrrrg benieuwd wat ze ervan gaan maken

  11. #11

    Standaard

    Hmm, persoonlijk vond ik deel 1 niet geweldig. Het is niet mijn type film, ik hou niet zo van dat neppe overdreven gedoe. Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. Ik vond Depp wel geweldig in z'n rol. Maja, ik zal hem toch gaan zien...ik bedoel, Keira!

    Ik zal Deel 2 wel gaan zien, ik ga niets beoordelen op een eerdere indruk. Misschien word deze wel de moeite waard
    Live from Texas, USA!

  12. #12

    Standaard

    Maar er staan dus 2 sequels op het programma. Van de 2e is nog geen werktitel bekend? Of iets meer. Ze nemen het wel back-2-back op, dus er zou toch iets bekend moeten zijn, neem ik aan.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Maar er staan dus 2 sequels op het programma. Van de 2e is nog geen werktitel bekend? Of iets meer. Ze nemen het wel back-2-back op, dus er zou toch iets bekend moeten zijn, neem ik aan.
    de 2e sequel staat ook nog niet op IMDB, dus denk dat er nog niet zoveel bekend is.

  14. #14

    Standaard

    Vind t wel fijn dat er geen nummer in voor komt

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20576&start=35
    Dus? Deze was er eerder, dus hier gaan we verder. Die andere heeft geen enkele betekenis

  17. #17

    Standaard

    Ik hoor en zie helemaal niks meer over het feit dat Keith Richards de vader van Depp gaat spelen. Is ie nu wel of niet onboard??? Weet iemand dat misschien?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ik hoor en zie helemaal niks meer over het feit dat Keith Richards de vader van Depp gaat spelen. Is ie nu wel of niet onboard??? Weet iemand dat misschien?
    Lees t artikel still a rumour...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=20576&start=35
    Dus? Deze was er eerder, dus hier gaan we verder. Die andere heeft geen enkele betekenis
    inderdaad, deze was er 3 maanden eerder dus dit is de thread 8)
    Je moet hier ook altijd je eigen threads beschermen :P

  20. #20

    Standaard

    Over Keith is nog niets officieel bevestigd, maar ik denk dat de kans groot is dat hij meedoet.

    Deel 1 was geweldig dus deel twee mag van mij snel komen. Als het goed is laat het derde deel ook niet lang op zich wachten. Ik hoop alleen dat ze de POTC trilogy niet zo verknallen als de gebroeders Wachowski dat deden met hun Matrix-trilogy. Wat een teleurstelling was dat!

  21. #21

    Standaard

    Vond deel 1 erg goed. Dus laat die vervolgen maar komen. Ben benieuwd.

  22. #22

    Standaard

    Deel 1 was geweldig. Dus laat deel 2 maar komen. Met Depp, Bloom en Knightley heb ik zeker geen problemen. Zie nu ook op imdb dat Chow Yun Fat mee doet. Klinkt allemaal geweldig. Benieuwd naar de eerste beelden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #23

    Standaard

    Deel 1 is een heerlijke film. Hoge genietfactor, doet als avonturenfilm niet onder voor b.v Indiana Jones. Alleen vond ik Orlando Bloom een beetje saai in de film, ik zie zijn talent echt niet. Depp was natuurlijk geweldig. ik Kan daarom ook niet wachten op deel 2.

  24. #24

    Standaard

    Deel 1 was zeker goed dus laat deel 2 maar komen 8)

  25. #25

    Standaard

    Release Date: July 7, 2006

    Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (July 7, 2006)
    The leading cast members return for this big-budget adventure, the first of two sequels being filmed back-to-back. Captain Jack Sparrow (Johnny Depp) needs to settle his debt with the infamous Davey Jones, captain of the ghostly Flying Dutchmen. Jack's situation complicates the marriage plans of Will Turner (Orlando Bloom) and Elizabeth Swann (Keira Knightley), who rush to help their quirky friend. Production began in early March 2005, with producer Jerry Bruckheimer, writers Ted Elliott and Terry Rossio, and director Gore Verbinski all returning from the first film.

    Bron: Ultimatedisney.com

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •