Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 490 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Op FRS.be staat al een datum van de dvd release: 25/11/2006

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Op FRS.be staat al een datum van de dvd release: 25/11/2006
    Net gekeken op de site van FRS belgië. Vindt alle data een beetje voorbarig. Zelfs al releasedata van films die nog nie eens in de bios draaien.

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Een paar foto's


    Gareth
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #154

    Standaard

    Ik kijk echt uit naar deze film! Nog een paar weekjes wachten...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #155

  6. #156

    Standaard

    Mooie link; komen ook al weer prachtige quotes van johnny depp in voor.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://movies.go.com/movies/media?name=piratesofthecaribbean2_2005&genre=actio n&studio=Walt%20Disney

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://movies.go.com/movies/media?name=piratesofthecaribbean2_2005&genre=actio n&studio=Walt%20Disney
    Ziet er erg goed uit! Ik zal em zeker in de bios gaan kijken.

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=62065
    Die vent is niet egt positief. Maar we gaan het gewoon zien, ik heb der in ieder geval veel zin in.

  10. #160

    Standaard

    achja, zijn we wel gewend dat films door critici afgekraakt worden en dan loopt het meestal storm in de bios. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=62065
    Die vent is niet egt positief. Maar we gaan het gewoon zien, ik heb der in ieder geval veel zin in.

  11. #161

  12. #162

    Standaard

    ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Die Tiesto remix is godschandalig slecht. Als ze dat op de aftiteling gooien barst ik spontaan in janken uit. Wat een gedrocht en totaal niet gepast bij een Piratenfilm. Nu is de hele soundtrack al aardig fout voor een Piratenfilm met al die rock invloeden. Alleen dat past wel weer goed bij het soort piratenfilm dat we hier hebben. Pirates is altijd meer een horror avontuur geweest dan een jolige piraten film. De keuze om dus niet voor enkel zeemans thematiek te gaan (jack's theme) maar ook voor zwaardere electronische invloeden (the pearl, kraken, davy jones) vind ik een zeer gewaagde en in dit geval gepast keuze. Alleen WAAROM doen ze het dan zo op safe met duizend keer eerder uitgekauwde media ventures trucjes en thema's. Hans Zimmer verlaagd zichzelf weer tot een laag simplistisch niveau. Wat toch absoluut niet nodig is want hij kan het wel. Davinci Code, Batman Begins. Maar hier is de originaliteit weer ver te bekennen en de uitvoering laat zo nu en dan ook nog wel wat te wensen over. Achja, als de film maar tof is.

  13. #163

    Standaard

    Ik vond het een prima film enw ees gerust, ik zal verder geen spoilers over het plot of wat dan ook weg geven.

    Niet zo leuk als de eerste maar zeker goed entertainment. De SFX waren goed, humor was flink ok en vooral Depp, Tom Hollander (Lord Beckett of Bucket zoals ik 'm liever noem) en Jack Davenport (ex- Commodore Norrington) zijn flink op dreef. Davey Jones heeft iets tragisch en die ziet er erg goed uit qua SFX/ Make- up e.d.

    Het enige probleem dat ik had met de film dat ie net iets te laat op gang kwam. Het stuk op het kanibaleneiland in het begin was erg grappig, maar had in feite helemaal niets met de rode draad van het verhaal/ plot te maken. Als ze er perse kanibalen in hadden willen gooien hadden ze dat beter op het einde kunnen stoppen als ze die kist aan het zoeken zijn op een ander eiland.

    Maar al met al prima zomer entertainment. Ik ga er zeker nog een keer heen.

    En blijf zitten tot NA de aftiteling :wink:

  14. #164

    Standaard

    De eerste dag in de bioscoop (vrijdag 7-7) in de V.S. : $55.500.000. Hoewel dit nog maar een schatting is, zal het het record van Star Wars : Episode III - Revenge Of The Sith van $50.013.859 voor opbrengst waarschijnlijk wel breken ...

  15. #165

    Standaard

    Ik zij toch al dat die recensies er niet veel toe doen! Ook al zal het meer van hetzelfde zijn dan nog is het een vermakelijke film! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    De eerste dag in de bioscoop (vrijdag 7-7) in de V.S. : $55.500.000. Hoewel dit nog maar een schatting is, zal het het record van Star Wars : Episode III - Revenge Of The Sith van $50.013.859 voor opbrengst waarschijnlijk wel breken ...

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    zal het het record van Star Wars : Episode III - Revenge Of The Sith van $50.013.859 voor opbrengst waarschijnlijk wel breken ...
    Moet natuurlijk opbrengst op een enkele dag zijn

  17. #167

    Standaard

    53 miljoen op een eerste dag is zeker niet slecht, ok niet als totaal; veel films halen dat niet eens. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    zal het het record van Star Wars : Episode III - Revenge Of The Sith van $50.013.859 voor opbrengst waarschijnlijk wel breken ...
    Moet natuurlijk opbrengst op een enkele dag zijn

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Ik zij toch al dat die recensies er niet veel toe doen! Ook al zal het meer van hetzelfde zijn dan nog is het een vermakelijke film! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door King Eidilleg
    De eerste dag in de bioscoop (vrijdag 7-7) in de V.S. : $55.500.000. Hoewel dit nog maar een schatting is, zal het het record van Star Wars : Episode III - Revenge Of The Sith van $50.013.859 voor opbrengst waarschijnlijk wel breken ...
    Klopt helemaal. Ik had nou niet echt het idee van, wow wat een geweldige verhaallijn, maar dat maakt bij zo'n soort film weinig uit. Als de humor, actie/ spectakel en het acteren maar in orde zijn en dat is dik in orde bij deze film

  19. #169

    Standaard

    ik kan echt niet wachten Vooral Norrington ziet er stoer uit! Damn nog paar daagjes
    De soundtrack is iig heerlijk!


  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    ik kan echt niet wachten Vooral Norrington ziet er stoer uit! Damn nog paar daagjes
    De soundtrack is iig heerlijk!
    Die is helaas een beetje underused maar de scenes die hij heeft steelt ie. Evenals Tom Hollander als Lord Beckett en Davey Jones trouwens. Die laatste ziet er echt geweldig uit qua SFX!

  21. #171
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Kan je kaarten reserveren voor de POTC marathon in Pathé Eindhoven?
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Kan je kaarten reserveren voor de POTC marathon in Pathé Eindhoven?
    'Datum van deze marathon is donderdag 13 juli. Aanvang is 19.00 uur. Kaarten kosten slechts € 12,50 en zijn vanaf nu verkrijgbaar aan de kassa van Pathé Eindhoven. Wees er op tijd bij, want het aantal kaarten is beperkt'

    Niet dus

  23. #173
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Dus je kan alleen kaarten kopen aan de kassa?
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  24. #174

    Standaard

    Hadden wij ook maar een marathon. Was wel leuk geweest om de eerste film er ook bij te zien. Helaas loopt Zwollywood weer eens hopeloos achter....

  25. #175

    Standaard

    Inmiddels is ook bekend hoeveel de film (ongeveer) in zijn eerste weekend in de V.S. heeft opgebracht : $132.000.000.. Da's niet bepaald misselijk!
    In ieder geval is het oude record van Spider-Man's weekend opbrengst($114.000.000) verbroken.

Pagina 7 van 20 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •