Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 387 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Inmiddels is het op Rottentomatoes al wat gestegen. De methode van Rottentomatoes lijkt mij verder ook niet helemaal statistisch zuiver. Maar het is een goede manier om snel veel recensies te lezen, jammer alleen dat er ook een heleboel (kleine) spoilers voorbij komen.

    Wat opvalt is dat veel recensenten de (schijnbaar) omvangrijke dialogen in het Frans en Duits en de bijbehorende ondertiteling zwaar tegenstaat.

  2. #252

    Standaard

    Zo iets juich ik juist alleen maar toe


  3. #253

    Standaard

    Ik ga geen recensies lezen, ik laat me lekker verrassen. Wanneer draait ie in Nederland?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik ga geen recensies lezen, ik laat me lekker verrassen. Wanneer draait ie in Nederland?
    27 augustus volgens imdb.com

  5. #255

    Standaard

    Volgensmij bij Pathé pas in september.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #256

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik ga geen recensies lezen, ik laat me lekker verrassen. Wanneer draait ie in Nederland?
    3 september.

  7. #257

    Standaard

    Pff, dat is nog ruim 3 maanden wachten. Ik hoor ook dat hij voor de zomer release nog flink wordt aangepast, er wordt flink in het 'langdradige' middelstuk geknipt.

  8. #258

    Standaard

    Had al weinig vertrouwen dat dit leuk zou worden, maar sommige recensies zijn zo vernietigend dat het misschien toch wel weer leuk wordt. Als ramptoerist.

  9. #259

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd Bekijk bericht
    Pff, dat is nog ruim 3 maanden wachten. Ik hoor ook dat hij voor de zomer release nog flink wordt aangepast, er wordt flink in het 'langdradige' middelstuk geknipt.
    http://twitchfilm.net/site/view/univ...many-basterds/

    Ik haat die Weinstein, mijn Aziatische filmcollectie is incompleet dankzij die flapdrol. Dan heb ik het niet alleen over knip werk maar de oorspronkelijke taal weglaten. En dan ook nog met koeienletters de naam van Tarantino erop plakken terwijl hij er niks mee te maken heeft.

  11. #261

    Standaard

    Heeft iemand deze film wel eens gezien dan? De moeite waard?

    http://www.imdb.com/title/tt0076584/
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Heeft iemand deze film wel eens gezien dan? De moeite waard?

    http://www.imdb.com/title/tt0076584/
    Geniale film. Hilarisch. Krijgt hopelijk ook weer wat meer aandacht door deze 'remake' van Tarantino.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  13. #263

    Standaard

    Ik weet het niet zo met deze film.

    Een soort "stripboek" achtige film over de 2e wereldoorlog moet kunnen denk ik en lijkt me ook best vermakelijk.
    Maar ik ben bang dat het een beetje sadistische ondertoon heeft waar ik niet zo van hou.

    Ik zag van de week een interview met Eli Roth over de film. Daarin had hij een anecdote dat hij al van kleins af aan fantasieën heeft over het doden van Nazi's omdat hij zelf joods is en de scenes in de film als een soort catharsis zag.

    Nou kan ik dergelijke woede ergens wel inzien, maar de manier waarop hij het zei klonk nogal bedenkelijk.

    Het filmfragment deed me ook eerder sympathie opwekken voor de Nazi in het fragment, dan de zogenaamde helden uit de film.

    Ik ga me dan toch echt afvragen wat voor toon de film gaat hebben.

  14. #264

    Standaard

    En weer gerotzooi

    Quentin Tarantino's WWII "guys on a mission" film INGLOURIOUS BASTERDS has finally been seen by a few eyes at Cannes, and the most common criticism seems to be that a few lengthy dialogue scenes could stand a trim. Word is that Universal (the Weinsteins' partner on the movie) wants an edit of the epic before it hits US screens in August. Ah, but the twist: will the new cut be shorter, longer, or just different? According to Anne Thompson at Variety, QT may indeed be hitting the editing room soon, but reminds them that the Cannes version clocks at two hours and 27 minutes, "well under his contractual final cut length of two hours 48 minutes."
    So what might get spliced back in? As Twitch points out, Hong Kong actress Maggie Cheung (HERO, IN THE MOOD FOR LOVE) filmed scenes for the movie that were carved out before Cannes. Will she be rescued from the cutting room floor? Guess we'll find out in a few months...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #265

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    En weer gerotzooi
    Niet per se. De versie die ze in Cannes lieten zien was een vroege versie. De film is dus nog lang niet af, en er kunnen inderdaad nog scenes weggehaald of toegevoegd worden.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    En weer gerotzooi
    De NL vertaling van dat bericht staat al 5 posts boven die van jou.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #268

    Standaard

    En een nieuwe (hd) trailer: http://www.slashfilm.com/2009/06/22/...terds-footage/

    Naar mijn mening nog veel beter dan de eerste! Ik krijg hier echt zin in.

    Vooral de laatste seconden zijn weer om te lachen
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  19. #269

    Standaard

    Vind deze trailer er veel beter uitkomen dan de andere. Ziet er beter uit,maar is echt een hele andere richting dan ik van Tarantino gewend ben..nog steeds moet ik deze zien om te oordelen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #270

    Standaard

    Die laatste seconden zijn zeker een hele geslaagde montage .

  21. #271

    Standaard

    Nein nein nein, o yes,yes,yes
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  22. #272

  23. #273

    Standaard

    De kwalititeit van de trailers blijft stijgen. Met wat ik tot nu toe gezien heb kan ik me die gemengde recensies totaal niet voorstellen. Of de rest van de film moet echt ontzettend saai zijn (alhoewel dialogen van Tarantino dat haast nooit zijn).
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  24. #274
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  25. #275

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Damn....die is wel stoer ja! 8)
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •