Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 387 worden weergegeven.
  1. #201

  2. #202

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #203

    Standaard

    Bij foto 3 van 7 had het onderschrift kunnen luiden: Mélanie Laurent as Hanna Schygulla.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Als je er zo veel vanaf weet, dan weet je waarschijnlijk ook dat de Russen al in een vroeg stadium door Amerika gesteund werden door de levering van materialen.
    Klopt. De amerikanen zagen ook wel dat als Rusland zou vallen, het bijna onmogelijk zou worden om de invasie in Normandie door te laten gaan. Hitler zou (als het Rusland zou verslaan) de gehele troepenmacht in frankrijk kunnen zetten om "D-day" tegen te gaan.

    Dus door Rusland te helpen (door middel van tanks en vluigtuigen) hoopten ze dat Rusland stand kon houden en een 3de front konden openen. (Rusland in het oosten, Italie in het zuiden en Normandie in het westen)

    Pas aan het einde van de oorlog werd het een "race to Berlin". Want America wilde absoluut een deel van Europa communisme vrij hebben. Anders waren ze ingesloten door cummunistische continenten: (Europa, Rusland, China, Cuba en de Zuid-Amerikaanse landen) Amerika is altijd bang geweest voor het communisme. Daarom wilde ze Europa als buffer hebben tegen het warschaupact. Dat blijkt ook wel door het aantal kernwapens wat in de koude oorlog in Europa werd gezet.

    Ontopic: ik kijk er uit naar deze film.
    Laatst aangepast door Bas Hokke : 04-04-2009 om 19:14
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  5. #205

    Standaard

    Oorlogsfilm Tarantino in Cannes

    AMSTERDAM - Quentin Tarantino's 'Inglourious basterds' beleeft zijn première in mei op het filmfestival van Cannes.

    Dat zeiden ingewijden tegen het Amerikaanse filmvakblad Variety.
    'Inglourious basterds' is een remake van een film van de Italiaanse regisseur Enzo Castellari uit 1978.


    Hij speelt in het door de nazi's bezette Frankrijk en vertelt het verhaal van enkele Joods-Amerikaanse soldaten op missie om een groep nazi's te liquideren. Brad Pitt heeft een rol in de film, die in augustus in de bioscopen moet draaien.
    Volgens de bronnen van Variety doet de film mee voor de prijzen in Cannes. Het is niet de eerste keer dat Tarantino met een van zijn films deelneemt aan de competitie. In 1994 kreeg hij een Gouden Palm, de prijs voor de beste film, voor 'Pulp fiction'.
    Het twaalfdaagse filmfestival in Cannes gaat op 13 mei van start. Op 23 april wordt het programma officieel bekendgemaakt.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    'Inglourious basterds' is een remake van een film van de Italiaanse regisseur Enzo Castellari uit 1978.
    Van een remake is geen sprake. Tarantino heeft alleen de titel van z'n film gebaseerd op een vertaling van een alternatieve titel (Bastardi senza gloria) van de film van Castellari.
    Laatst aangepast door mark t : 06-04-2009 om 14:35
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #207

    Standaard

    Heb het niet zelf verzonnen hoor Bericht komt van NU.nl

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb het niet zelf verzonnen hoor Bericht komt van NU.nl
    Nu.nl staat dan ook niet bekend als de meest integere bron van filmnieuws. Dat de film in Cannes gaat meedraaien klopt. Het is vorige week officieel aangekondigd. De opmerking dat het een remake zou zijn hebben ze verzonnen of overgenomen van een verkeerde bron zonder het goed te controleren.
    Laatst aangepast door mark t : 06-04-2009 om 15:00
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De opmerking dat het een remake zou zijn hebben ze verzonnen of overgenomen van een verkeerde bron zonder het goed te controleren.
    Dat lijkt me niet specifiek probleem van Nu.nl dit schijnt aan de orde van de dag te zijn in de journalistiek tegenwoordig. Tenminste, als ik mag afgaan op de experts tijdens een aflevering De Leugen Regeert, waar dit ten sprake kwam.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #210

    Standaard

    Ik kan echt niet meer wachten op deze film
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Ik kan echt niet meer wachten op deze film
    Ik ook niet, dit moet wel geniaal zijn.

    Alhoewel ik de combinatie Tarantino en Brad Pitt eerst wat vreemd vond heb ik er nu toch wel een beter beeld bij gekregen.

  12. #212

  13. #213

    Standaard


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #214
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De opmerking dat het een remake zou zijn hebben ze verzonnen of overgenomen van een verkeerde bron zonder het goed te controleren.
    Toch is dit wel enigzins waar:



    http://www.imdb.com/title/tt0076584/
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Toch is dit wel enigzins waar:

    http://www.imdb.com/title/tt0076584/
    Dat de titel van Tarantino's film overeenkomst met de Engelse vertaling van een van de alternatieve titels voor die film van Castellari weten we intussen wel. Die Italiaanse film is een van Tarantino's favorieten. En hoewel er ongetwijfeld sprake is van een zekere mate van inspiratie, gaat het om een ander verhaal, niet om een nieuwe film met globaal hetzelfde verhaal. Daar verandert die quote op die filmposter van een handige marketingjongen niets aan.
    Laatst aangepast door mark t : 19-04-2009 om 13:52
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #216

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  17. #217

    Standaard

    Z'n blik blijft geweldig!
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  18. #218

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #219

    Standaard

    Op zich geen verkeerde posters. Had de posters in de oude stijl wel aantrekkelijker gevonden

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #220

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #221

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #222

    Standaard

    Geweldige posters in ieder geval

  23. #223

    Standaard

    ik kijk wel erg uit naar deze film, gaat zo te zien erg bruut worden
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  24. #224

  25. #225

    Standaard

    Hij ziet er op die foto al vrij oud uit.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 9 van 16 EersteEerste ... 5678910111213 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •