Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 95 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Dit is toch allemaal één box? Waarom ga je die box dan vier keer apart per film bespreken? Begrijp ik niet.
    Omdat de recentie anders veeeel te lang zou zijn, te lang zou duren om in te laden (veel meer images) minder overzichtelijk zou zijn, minder gedetaillerd zou zijn (cast en crew lijsten)... Genoeg reden om het op deze manier te doen dus.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  2. #27

    Standaard

    Stel je hebt al de Alien Legacy Boxset, is deze Quadrilogy boxset dan de moeite waard. Absoluut! De weelde aan extra beeldmateriaal en de kwaliteit van dit alles rechtvaardigt zeker een nieuwe aankoop.
    Hier ben ik het dus ABSOLUUT niet mee eens. Ik vind het echt niet nodig minimaal 70 euro uit te geven aan weer alle vier de delen. De enige versie die iets nuttigs toevoegt aan het geheel is die van deel 3. De overige delen wijken niet of nauwelijks af. Zodra de delen los verkrijgbaar zijn heb ik een keus. Nu niet.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Stel je hebt al de Alien Legacy Boxset, is deze Quadrilogy boxset dan de moeite waard. Absoluut! De weelde aan extra beeldmateriaal en de kwaliteit van dit alles rechtvaardigt zeker een nieuwe aankoop.
    Hier ben ik het dus ABSOLUUT niet mee eens. Ik vind het echt niet nodig minimaal 70 euro uit te geven aan weer alle vier de delen. De enige versie die iets nuttigs toevoegt aan het geheel is die van deel 3. De overige delen wijken niet of nauwelijks af. Zodra de delen los verkrijgbaar zijn heb ik een keus. Nu niet.
    Hier ben ik het wel mee eens (met Martin dus, Collega!) ik zelf bezit al een tijdje de originele legacy (r1) en hier staan dus de zgn. verwijderde scenes ook al op de dvd.. voor de rest vind ik dit uitstekende releases...

    Wat ik me tevens afvraag, opnieuw is deze box incompleet (bijv. delen met DTS, delen zonder DTS en van dit soort grappen en grollen er zullen er wel meer zijn) in plaats van een complete uber-box uit te brengen.
    Dit is natuurlijk puur geldklopperij... want uiteraard kan fox volgend jaar opnieuw 2 delen uitbrengen met DTS of zelfs een "vettere box". (gaat een beetje de richting op van de wasmiddelen-branche, "Nu met verbeterde formule, wast nog witter!")

    Ik vind het topfilms, maar dat filmmaatschapijen misbruik van je gaan maken als de trouwe consument zijnde... i rest my case

    De eerst volgende box die ik hiervan koop is op 't volgende Medium.
    De hobby is al duur genoeg.

    (ik bespeur hier dan ook enige invloed vanuit de kantoortjes van fox op dit forum)

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Dit is toch allemaal één box? Waarom ga je die box dan vier keer apart per film bespreken? Begrijp ik niet.
    Omdat de recentie anders veeeel te lang zou zijn, te lang zou duren om in te laden (veel meer images) minder overzichtelijk zou zijn, minder gedetaillerd zou zijn (cast en crew lijsten)... Genoeg reden om het op deze manier te doen dus.
    ok ik begrijp het :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  5. #30

    Standaard

    Ik heb hem van morgen bij de MM ehaalt en heb hem in mijn DVD tracker toegevoegd er staan echt veel extra's op (alle extra's die er opstaan heb ik ingetypt) dus degenen die echt willen weten wat er allemaal op staat in zijn geheel kan ie in mijn dvd lijst kijken.
    Totale duur van extra's zijn 794 minuten en dat is in mijn ogen. Dus een aanrader.


    http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker...ser=FreaKZiLLa
    What ?

  6. #31

    Standaard

    Ik heb nog geen Alien films in mijn bezit.....Laat dit nou een mooi moment zijn om daar eens verandering in te brengen... Prachtige box zover ik kan zien, en ben zeer benieuwd... zal wel een paar daagjes mee zoet zijn dacht ik zo !!
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  7. #32

    Standaard

    Heb gisteren de R1 box binnen gekregen,
    Veel mooiere cover en veel beter afgemaakt.......

  8. #33

    Standaard

    Ik vind dat deze uitgave qua film weinig toevoegt aan de bestaande Legacy Box...

  9. #34

    Standaard

    Dit is de meest uitgebreide versie van de THX Optimizer die ik tot nu ben tegengekomen
    Wat is er zo bijzonder aan deze optimizer als ik vragen mag? Ik dacht dat ze toch wel allemaal gelijk waren die THX dingen? (PS: heb de box zelf niet, anders had ik het wel even opgezocht )

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik vind dat deze uitgave qua film weinig toevoegt aan de bestaande Legacy Box...
    Dan zou je toch de extended cut van Alien 3 moeten zien, die is zoveel beter dan het origineel, dat die titels alleen de aanschaf van deze box waard is.

    Daarbij is Alien afgelopen weekend bij de Amrikaanse dvd awards onderscheden voor het beste audio commentaar en de gehele box als beste dvd uitgave van een klassieker.

  11. #36

    Standaard

    ik geloof 79 of 89 bij MM
    "We're Running out of Time"

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik vind dat deze uitgave qua film weinig toevoegt aan de bestaande Legacy Box...
    Dan zou je toch de extended cut van Alien 3 moeten zien, die is zoveel beter dan het origineel, dat die titels alleen de aanschaf van deze box waard is.
    Dan wacht ik wel op de volgende release met DTS

  13. #38

    Standaard

    heb m gister gekocht. Ziet er supergaaf uit.!!! 8)

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Para
    ik geloof 79 of 89 bij MM
    69 euro mij MM Enschede. 99 euro bij de buren, free record shop :P

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Para
    ik geloof 79 of 89 bij MM
    69 euro mij MM Enschede. 99 euro bij de buren, free record shop :P
    zo de tering
    das net zo duur as die 4dvd box

    maar toch blijve t ouwe films
    die Weaver ziet er nu veel beter uit :P
    "We're Running out of Time"

  16. #41

    Standaard

    de dvd's zelf kunnen dan misschien wel fraai zijn, maar de verpakking valt mij enorm tegen. Een flauw kartonnen hoesje waar met drie druppeltjes lijm de dvd-cases maar half tegenaan gelijmd zijn. De overkoepelende hoes ik echter wel fraai, maar de rest vind ik prutswerk (zeker voor zoveel geld)

    Voor mij reden genoeg om deze box NIET te kopen ....

    ('t is maar een mening ....)

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    de dvd's zelf kunnen dan misschien wel fraai zijn, maar de verpakking valt mij enorm tegen. Een flauw kartonnen hoesje waar met drie druppeltjes lijm de dvd-cases maar half tegenaan gelijmd zijn. De overkoepelende hoes ik echter wel fraai, maar de rest vind ik prutswerk (zeker voor zoveel geld)

    Voor mij reden genoeg om deze box NIET te kopen ....

    ('t is maar een mening ....)
    En ik maar denken dat het bij dvd om de kwaliteit van de film en de extra's gaat. Maar er zijn inderdaad genoeg mensen die het doen om de kwaliteit van het hoesje...
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  18. #43

    Standaard Alien Quadrilogy

    Dom, dom, dom! Loop ik enkele uren geleden in de Media Markt, zie ik die box liggen. Loop er gewoon straal voorbij en koop enkele andere titels! En nu heb ik dus niets dan spijt! Ik ben nog maar een simpel studentje en het zal dus nu ff duren voor ik Alien Quadrilogy in huis kan halen... Aangezien m'n financiële toestand er op het moment niet zo goed uitziet. Oh wreed lot, waarom martelt u mij zo?
    The Night HE Came Home!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Beetje jammer van de cover van deze box. Die van de R1 versie vind ik een stuk mooier.
    Ik vind juist de R2 cover mooier! Ik wacht nog even af met aanschaffen vind de box voorlopig nog te duur...
    Wat zeg je? Negen schijven voor 69 euri?????? Da's 7.70 per stuk, da's rommelbakprijssie!!!!!!!!
    Ik zie mensen massaal voor een enkeldisc met 80 min speelduur 30 euro neertellen
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik vind dat deze uitgave qua film weinig toevoegt aan de bestaande Legacy Box...
    Dan zou je toch de extended cut van Alien 3 moeten zien, die is zoveel beter dan het origineel, dat die titels alleen de aanschaf van deze box waard is.
    Dan wacht ik wel op de volgende release met DTS
    Nee 3 heeft al zo'n goede geluidstrack daar zal DTS niet veel toegevoegde waarde meer hebben. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jibbe Stuijts
    Ik heb nog geen Alien films in mijn bezit.....Laat dit nou een mooi moment zijn om daar eens verandering in te brengen... Prachtige box zover ik kan zien, en ben zeer benieuwd... zal wel een paar daagjes mee zoet zijn dacht ik zo !!
    Ik koop niet gauw/graag rereleases van films die ik al heb, maar bij Alien Quadrilogie ben ik'm speciaal gaan halen. Heb je goede appratuur dan zie je een veel beter beeld, hoor je een veel beter geluid en is deel 3 door z'n extension een veel duidelijker verhaal. Ik heb 'm nog eens vergeleken met de oude losse delen, en het is een enorme stap vooruit. En met al die extra's is het bepaald geen miskoop. Blij dat ik me toch een keer heb laten verleiden. :P :P :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr Para
    ik geloof 79 of 89 bij MM

    Hij kost bij mm 69 euro!
    groet Gert

  23. #48

    Standaard

    quote]
    Ik koop niet gauw/graag rereleases van films die ik al heb, maar bij Alien Quadrilogie ben ik'm speciaal gaan halen. Heb je goede appratuur dan zie je een veel beter beeld, hoor je een veel beter geluid en is deel 3 door z'n extension een veel duidelijker verhaal. Ik heb 'm nog eens vergeleken met de oude losse delen, en het is een enorme stap vooruit. En met al die extra's is het bepaald geen miskoop. Blij dat ik me toch een keer heb laten verleiden. :P :P :P[/quote]


    Ben het helemaal met je eens.
    Ik heb van de week ook alle films opnieuw bekeken en ze zijn allemaal iets anders als je de speciale of nieuwe editie's draait.

    Gert
    groet Gert

  24. #49

    Standaard Alien Quadrilogy

    Ha, even een recensie,

    Heb zojuist Alien3 de special edition gekeken.
    Ik vind hem niet per definitie beter, aantal uitdiepende delen wel, andere weer niet.
    Het geluid is op sommige plekken inderdaad minder, maar ik geloof ze wel dat het niet gerestaureerd kon worden (geldgebrek of slechte prints?)

    De montage van het origineel was beter, aan de speciale editie is onder andere te zien waarom David Fincher uiteindelijk is weggegaan, het voelt vreemd, waarschijnlijk door druk van de studio zoveel moeten aanpassen dat het een rommeltje werd, toen moest ie hem waarschijnlijk ook nog eens inkorten, en dan krijg je gezeik.

    Voor mensen die daarover iets te mauwen hebben, wacht maar totdat jezelf een film moet monteren!

    De eerste film is natuurlijk het meest invloedrijkste geweest.
    Scott had van mij niet die Cut hoeven te maken, maar wel aardig.
    Dat hij hem sneller heeft gemaakt vindt ik verfoeilijk, Nooit jezelf afstemmen op het MTV publiek dat naar troep zoals 2fast2furious kijkt.
    Behalve als dat ECHT je doelgroep is....

    Aliens heb ik nog nie gezien (tuurlijk wel gezien, maar niet vanuit deze box) maar ik denk dat de scene dat Ripley, Burke ingecocond vind en hem opblaasd er nog steeds niet inzit.....

    De documentaires zijn geweldig en ook voor mij als filmstudent zijn de Commentaren geweldig interessant.
    De docu's zijn in een lay-out dat veelvuldig terugkomt, net zoals de vormgeving van de menu's en de prints op de disks.

    Dat er niet overal DTS op zit zal mij aan m'n reet roesten, dat is NIET belangrijk.
    Je zal NOOIT het vetste geluid ergens uit krijgen, want mij hebben ze geleerd 'Wat er niet inzit, krijg je er ook niet uit'

    Over de box zelf, ik vind stiekem de Amerikaanse box mooier, maar de Europese, heeft een organische vormgeving met reliëf, wat zich duidelijk heeft laten inspireren door H.R. Giger.

    Een hele dikke box.
    Er komt geen andere box, geloof ze maar.
    Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar aan de extra's te zien is het nu ECHT op!
    Het meest belachelijke triviale staat er op, dus meer is er nie.

    Veel kijkplezier.
    _________________
    I'd Like To Thank The Academy....
    I'd Like To Thank The Academy....

  25. #50

    Standaard

    Hele vette Box, mooi beeld en geluid maar de ondertiteling irriteer ik me heel erg aan, de helft van wat ze zeggen is niet ondertiteld

    Heb hem daarom ook meer op engelse staan dan op nederlandse....
    River:
    Bullet in the brainpan.....Squish.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •