Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 95 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    kan er me trouwens iemand vertellen of er op de schijfjes met de extra's sowieso wel ondertitels te selecteren zijn? En vooral hoe? Volgens de recensie zou alles Nederlands ondertiteld zijn, maar ik vind zelfs geen Engelse... en met ondertitels kijken is altijd minder vermoiend dan zonder
    Married With Movies

  2. #52

    Standaard Seamless branching

    Het viel me op dat de twee versies van de alien films qua
    chapter / index etc. wel volledig gescheiden zijn. (Theatrical release
    heeft bijvoorbeeld index 1, Special Edition index 2). Werkt die regio
    2 versie van de Alien Quadrilogy wel met seamless branching? Of
    staan er gewoon twee volledig gescheiden versies op de DVD? Ik
    vond de bitrate ook wel vrij laag, gemiddeld zo'n 5 Mbps
    "You realize we have to go 90 mph?"
    "I'm trying dude, this car sucks!"
    -Sean William Scott

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex De Rouck
    kan er me trouwens iemand vertellen of er op de schijfjes met de extra's sowieso wel ondertitels te selecteren zijn? En vooral hoe? Volgens de recensie zou alles Nederlands ondertiteld zijn, maar ik vind zelfs geen Engelse... en met ondertitels kijken is altijd minder vermoiend dan zonder
    Ja, op de schijfjes met extra's staan ondertitels. Zes om precies te zijn (Nederlands, Engels, Duits, Frans, Italiaans en Spaans). Je moet deze eenmalig handmatig instellen met je afstandbediening.

  4. #54

    Standaard

    Alleen bij de Special Edition Cut is er een klein probleem in de verstaanbaarheid en het lipsynchroon zijn van de dialogen van enkele toegevoegde scènes.
    Ik neem aan dat hier de Special Edition wordt bedoeld van Alien 3?

    Met name rond tijdsindex 1 uur 46 zijn de stemmen slecht te volgen, doordat er veel ruis aanwezig is. De kwaliteit van het geluid fluctueert ook enigszins. Volgens FOX was dit niet meer te verbeteren. Aan het begin van deze versie van de film is een melding geplaatst waarin dit probleem wordt genoemd.
    Waar dan? Als ik de Special Edition afspeel wordt er vooraf geen melding gemaakt, hoor. Wel wordt er melding van gemaakt in het bijgevoegd boekje.

  5. #55

    Standaard

    In Australië zijn sinds 12 januari de delen afzonderlijk te koop en zijn ook afspeelbaar op een regio 2 speler en hebben, behalve Alien 3, nederlandse ondertitels (laat dit nu precies diegene zijn die het meeste afwijkt van de Legacy Box versie). Wie dus net als ik niet een hele (nieuwe) box wil hebben is dit de oplossing.

    Een overzicht:

    Alien
    Aliens
    Alien 3
    Alien Resurrection

  6. #56

    Standaard

    De nieuwe Alien 3 is vanaf 4 februari met nederlandse ondertitels wel in Frankrijk te koop.

    Zie: http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...055435-9861037

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    8) 8) 8)

    Ik ben nog steeds erg blij met mijn box, heb al uren plezier erop zitten met de extra's.
    De ultieme uitgave van een serie.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  8. #58

    Standaard

    Bob Burns is a lucky son of a bitch Ik zou ook wel zo een collectie willen KRIJGEN!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  9. #59
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een beoordeling van 6,5 voor de ultieme dvdbox, het spijt mij hoor geeft iemand iets goeds uit en zitten er nog een aantal uien tussen die gewoon niet tevreden te stellen zijn.
    Met die attitude snap ik ook wel dat een filmmaatschappij vaker denkt van bekijk het maar die nerds lopen toch alleen maar te zeuren ik ga voor de massa daar zit de winst.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  10. #60

    Standaard

    Inderdaad. Wat een debiele score voor alle recenties van deze box!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  11. #61

    Standaard

    Voor het moment is deze box nog vééééél te duur voor mij (iets over de 100 euro ) maar ik heb de 4 films wel gezien en mijn scores
    (het maximum is 4) zijn:

    Alien: 8) 8) 8) 8)
    Aliens: 8) 8) 8) 8)
    Alien 3: 8) 8) 8)
    Alien Resurrection: 8) 8)
    When I realised I was God?
    Well, one day I was praying and suddenly
    I realised I was talking to myself!

  12. #62

    Standaard

    Op dvdzone2.com staat hij maar €75 ofzo hoor
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #63

    Standaard

    Naar mijn mening de beste boxset die ik heb.
    "...maybe they were like Rachael...maybe they needed memories" --Rick Deckard (Blade Runner)

  14. #64

    Standaard

    ben voor de 2e keer de extra's aan het kijken (ik kijk extra's meestal op de TV in de slaapkamer) geweldig, absolute top DVD set

    nou nog de films kijken op de beamer (misschien maar weer eens een dag vrij nemen, heb ik met de Legacy box ook gedaan)

    favoriete alien films

    1 Aliens 10/10 Superieure actie en suspense
    2 Alien 10/10 Superieure suspense
    3 resurrection 7/10
    4 alien 3 6/10

    misschien denk ik er anders over na het zien van de box met alle extended versions (40 minuten extra alien3 lijkt mij wel wat veel)

    Ripley: I don't know which species is worse. You don't see them fucking each other over for a goddamn percentage!

  15. #65

    Standaard

    Ik vond die 40 minuten extra geen seconde teveel, veel beter!
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  16. #66

    Standaard

    Alles weer voor de 3de keer aan t kijken in de box, en ff gezocht naar plaatjes van de R1 box. JEZUS wat ben ik blij dat ze de box verandert hebben. Als de box t zelfde was, had ik m waarschijnlijk nieteens gekocht vanwege de lelijke verpakking... en je hebt nu tenminste geen uitvouw systeem ala Band of Brothers... dat is toch zo waardeloos...

    Aliens 10/10 (Cameron RULEZ! )
    Alien³ 9/10 (fantastisch die 40 min. extra. Denk eraan, er was geen f*cking script)
    Alien 9/10 (monster film
    Alien Resurrection 7/10 (echt waardeloos, die fransman ken er nix van en dan die stomme half alien-half mens KOMOP ZEG!

    *ok, mijn mening, niet gaan huilen of iets dergelijks hè

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietje
    Beetje jammer van de cover van deze box. Die van de R1 versie vind ik een stuk mooier.
    ben maar blij dat je de R2 box heb de R1 box zijn nogal wat klachten over, dat hij uit elkaar valt enzo.

  18. #68

    Standaard

    waarom geven jullie hem zo een lage score?
    Dvd Profiler

    "We shall fight on the beaches. We shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields,and in the streets, we shall fight in the hills. We shall never surrender!"

  19. #69

    Standaard

    Ik heb deze 1,5 maand geleden aangeschaft. Ik heb ondertussen alle special/directors/extenden enz. in ieder geval de nieuwe versies van de film bekeken. Met de extra's ben ik nog niet eens op de helft van Alien (wat een kijk achterstand ben ik aan het oplopen). Het blijven echt enorm vette films. De box krijgt van mij een 10, want hij is echt mooi, ook vind ik het artwork van de R2 mooier dan die van de R1 versie, ook de achterkant van de box is erg mooi. De films krijgen in volgorde Alien - 10, Aliens - 9, Alien3 - 8, Alien Ressurection - 7.
    Turn around and feel the vibe.....

  20. #70

    Standaard

    Heb deze box in begin december al aangeschaft, maar heb nu pas alle extra's gezien. Wat een hoop zeg, en de meeste nog interessant ook. Superbox

  21. #71

    Standaard

    Eindelijk heb ik deze box in mijn bezit. In 1 woord gewoon geweldig, de hoes en daarbij horende artwork. Nu alle films kijken en ook genieten van de vele extra's... Hier kunnen sommige dvd-uitgevers nog iets van leren.

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Toch blijft de lage score voor de beste box tot op heden (Misschien ooit getopt door de LOTR ext. box) een bron van verwondering. Zegt misschien iets over de manier van stemmen??
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  23. #73

    Standaard

    Heb zelf afgelopen maand de Box gekocht icm de AlienHead en heb uiteraard een 10 gestemd. Vindt de films zoals deze hier zijn gepresenteerd echt geweldig!!! geen Topper, maar SuperTopper!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  24. #74

    Standaard

    Ik snap niet dat ze voor deze box slechts een 5-6 je stemmen.
    Deze box is dus echt veel meer waard, zeker een 9.

    Het mooie van deze box is dast ie vol zit met extra's en dat ze de meest uitgebreide versies van de films bevatten, maar toch ook de oorspronkelijke versies bevatten, zodoende behoud je toch nog de orginaliteit.

    Natuurlijk zijn de meest walgelijke creatures (de Aliens) het wreedst.
    Dit is echt de enige film die ik niet kan kijken terwijl ik chips eet. Zo walgelijk wreed en smerig zijn die beesten.

    Kortom een supergoeie box die een veel betere waardering verdiend.

    Groeten,
    Huubske
    Extended Versions

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Deze box is inderdaad het voorbeeld hoe men een filmserie dient uit te brengen, bevat daarbij een tweetal films die superieur zijn in de categorie sciFi.

    Tja als je deze box vergelijkt met bijv. de Star Wars box dan is de Lucasbox erg triest in vergelijking, maar die krijgt een goede waardering en waarom die wel????

    Ach laten we het er op houden dat de gemiddelde die hier stemt absoluut niet stemt vanuit enige kennis of gevoel met films. Maar enkel vanuit een vreemde redenering dat veel lawaai en geen inhoud beter is vanwege DTS.

    Ik wacht met smart op mijn Charlie Chan box (dat is pas fout, maar wel heerlijk). 8)
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •