Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Metallica, Arnhem Gelredome

    Metallica, Arnhem Gelredome

    Wie is er ook geweest . T was egt te gek! Kheb een plectrum van Kirk
    Wat vonden jullie van de setlist, de speeltijd, de belichting etc?
    Deel hier jullie ervaringen.

  2. #2

    Standaard

    ofcours ben ik ook geweest, was alweer de 2e keer dit jaar!!!
    wat een setlist
    beginnen met Battery en eindigen met Whiplash, tussendoor oa One, blackend, harvester
    Alleen een beetje jammer dat wij zitplaatsen hadden en dat daar het geluid niet super was...maar voor de rest T O P !

    en volgend jaar weer heen ---> Amsterdam
    www.hersenzpinselfilms.com
    Co-StarTrader sinds november 2003

  3. #3

    Standaard

    Mag ik ook even refereren aan het voorprogramma (Godsmack) die ook er goed waren? Vooral op het moment dat ze met twee drumstellen aan de gang gingen.

    Dan Metallica: Ook voor mij de tweede keer dit jaar. Belichting e.d. was allemaal dik in orde, alleen vond ik na de eerste drie nummers (Battery, Fuel, Seek & destroy) het concert een beetje inzakken, de vaart was er een beetje uit. Daarbij was het geluid op dat moment verre van optimaal, althans vanaf mijn positie was Kirk`s gitaar nauwelijks of niet te horen. Verder vond ik de nummers van St. Anger live ve verassend goed klinken, en passen goed in het reeds opgebouwde repetoire. Daarna volgde een perfecte uitvoering van mijn favo nummer ´one`, waarna men begon aan het betere beukwerk (master of puppets, harvester of sorrow enz.), waarna het concert was afgelopen zeer geslaagd dus .

  4. #4

    Standaard

    Idd Godsmack was kickass great! En die drumstellen waren geweldig! Dr stonden 4 mensen voor me vanaf t podium. Dus ik stond heerlijk dichtbij Ze zeiden dat t hun eerste keer in Nederland was en dat ze terug zouden komen. Ik denk dat ik hun dan ook wel bezoek

    Metallica zag ik voor het eerst live en ik ben helemaal losgegaan ook al kende ik niet alle nummers. Kstond pal voor James Hetfield! De setlist was great! 21 juni weer maar dan in de arena

    Kunnen jullie me vertellen wat er volgens sommige mensen nou mis is met de nieuwe bass gitarist Robert Trujillo? Niet iedereen is blij met m geloof ik. Hoe komt dat?

  5. #5

    Standaard

    Ik ben ook geweest en het was zwaar kickuh !!!!!
    De setlist was top, veel ouwe nummers en maar drie van die nieuwe troep. Geluid kon beter maar dat lag misschien aan de hal (stadion kan je het niet noemen). Die nieuwe bassist heb ik niks tegen, ik vond die Jason maar een rare snuiter. Dat loopje is wel cool van hem, tis zeker niet zijn schuld dat die nieuwe cd zuigt, hij heeft geeneens meegespeeld tijdens de opnames laat staan meegeschreven.
    Ik ben al wat jaartjes fan van Godsmack en was ook erg blij ze eens live te zien, maar het viel allemaal wat tegen. Geluid was zwaar drama, waar ik zat kon je Sully amper verstaan. Was trouwens niet de eerste keer dat ze in Nederland waren, ze hebben al een keer het voorprogramma gedaan van Limp Bizkit een tijdje geleden.

    Komt Metallica weer naar Nederland van de zomer? Als ik het goed begrijp in die ufo. Waarom treden bands daar nog op, de akoestiek zuigt zwaar daarzo en ik ga er zoiezo niet graag heen. Speel liever in de Kuip, het enige echte concertstadion van Nederland !

  6. #6

    Standaard

    Wat er mis met de bassist? Wat mij betreft niks. Hij heeft een aantal behoorlijke bands op z`n cv staan (Suicidal tendencies en Ozzy Osbourne) en hij speelt naar mijn mening heel behoorlijk. Alleen zijn manier van bewegen stoort sommige mensen nogal, degenen die bij het concert waren weten wat ik bedoel. En nee, hij is geen Jason Newstedt, maar Jason Newstedt was ook geen Cliff Burton....

    Nog even over het stadion (stadion ja!): Het is makkelijk om het bij vlagen matige geluid op het stadion af te schuiven. Ik ben twee weken geleden ook naar Radiohead geweest en die hebben bewezen dat ook in het Gelredome een uitmunted geluid mogelijk is. Moet je natuurlijk wel eerst de apparatuur goed afregelen......

  7. #7

    Standaard

    Reactie op marcel. ging ff fout.


    Jah en de Kuip is ook lekker dichtbij voor mij 15 min fietsen :P. Ghehehe Maar jah ze komen 21 juni in de Arena.

    Maar waarom neem je dan geen staanplaatsen? Dan is t geluid altijd wel goed.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Reactie op marcel. ging ff fout.


    Jah en de Kuip is ook lekker dichtbij voor mij 15 min fietsen :P. Ghehehe Maar jah ze komen 21 juni in de Arena.

    Maar waarom neem je dan geen staanplaatsen? Dan is t geluid altijd wel goed.
    Was een beetje laat met kaarten kopen dus staanplaatsen al uitverkocht en is toch niet mijn favoriet, zicht is altijd minder en al dat gegooi met bier enzo.

  9. #9

    Standaard

    Was een beetje laat met kaarten kopen dus staanplaatsen al uitverkocht en is toch niet mijn favoriet, zicht is altijd minder en al dat gegooi met bier enzo.
    Das juist leuk :P Weet je toevallig wanneer de voorverkoop van 21 juni begint? Het is ook nog niet bevestigt door de officiele site

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Was een beetje laat met kaarten kopen dus staanplaatsen al uitverkocht en is toch niet mijn favoriet, zicht is altijd minder en al dat gegooi met bier enzo.
    Das juist leuk :P Weet je toevallig wanneer de voorverkoop van 21 juni begint? Het is ook nog niet bevestigt door de officiele site
    Hmmm, die moshpitt niet echt iets voor mij, hou er niet van als mensen gaan duwen tegen me, bij System of a Down ook al bijna leggen matten met van die ventjes die ff wilden pogoen (?)

  11. #11

    Standaard

    Hmmm, die moshpitt niet echt iets voor mij, hou er niet van als mensen gaan duwen tegen me, bij System of a Down ook al bijna leggen matten met van die ventjes die ff wilden pogoen (?)
    Wat is pogoen dan weer :P

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hmmm, die moshpitt niet echt iets voor mij, hou er niet van als mensen gaan duwen tegen me, bij System of a Down ook al bijna leggen matten met van die ventjes die ff wilden pogoen (?)
    Waarom matten? Het is een metal concert.
    Een beetje mosh/slamdance/pogo whatever pit is echt geen ramp.
    Dat hoort er gewoon bij.
    Als je er niet van houdt, ga dan aan de zijkanten staan of achter de pit.
    Een Marco Bosato concert is ook een optie. :P

  13. #13

    Standaard

    Was eigenlijk de bedoeling dat ik ging, maar ik kon het op het moment niet betalen. Maar naar Amsterdam ga ik zeker

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Splatterhead
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Hmmm, die moshpitt niet echt iets voor mij, hou er niet van als mensen gaan duwen tegen me, bij System of a Down ook al bijna leggen matten met van die ventjes die ff wilden pogoen (?)
    Waarom matten? Het is een metal concert.
    Een beetje mosh/slamdance/pogo whatever pit is echt geen ramp.
    Dat hoort er gewoon bij.
    Als je er niet van houdt, ga dan aan de zijkanten staan of achter de pit.
    Een Marco Bosato concert is ook een optie. :P
    Een metalconcert betekent voor mij niet dat ik als een idioot tegen anderen ga opbotsen en ik stond ook aan de zijkant maar daar wou een groepje pubers ook een moshpitt beginnen. Dat werd snel in de kiem gesmoord door anderen die ook gewoon wilden kijken naar het concert en geen zin hadden in ellebogen in hun gezicht.

  15. #15

    Standaard

    Ben niet geweest ,maar kan uit ervaring van andere Metallica concerten meepraten,ik heb liever dat ze in een hal dan in een stadion spelen.

    En dan over Jason Newsted,ik denk dat hij harder geknokt heeft om in Metallica te spelen en te blijven dan de huidige bassist.Er waren meerdere strubbelingen in het Metallica kamp,maar de grootste hoofdzaak dat hij uit de band is,komt omdat hij muziek met een andere band maakte en daar waren ze niet zo blij mee geloof ik.

    Ik Had zelf liever Jason nog in de band gezien,maar goed het mocht niet zo zijn.De nieuwe bassist heb ik niets op tegen,ieder heeft z,n eigen kwaliteiten,en een frisse inbreng kan een hoop doen in een band.

    Vind zelf St Anger een van de mindere cd,s die ze gemaakt hebben,vandaar dat ik niet gemotieveerd werd om naar een concert te gaan.Maybe some other time.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    Vind zelf St Anger een van de mindere cd,s die ze gemaakt hebben,vandaar dat ik niet gemotieveerd werd om naar een concert te gaan.Maybe some other time.
    Maar ze spelen gemiddeld per concert maar 3 a 4 St. Anger nummers. Das tog niet zo erg? The Unnamed Feeling vind ik zelf ook niks maja Ga je wel 21 juni?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Vind zelf St Anger een van de mindere cd,s die ze gemaakt hebben,vandaar dat ik niet gemotieveerd werd om naar een concert te gaan.Maybe some other time.
    Maar ze spelen gemiddeld per concert maar 3 a 4 St. Anger nummers. Das tog niet zo erg? The Unnamed Feeling vind ik zelf ook niks maja Ga je wel 21 juni?
    Mischien wel,maar ja Amsterdam Arena
    3 x Ahoy lijkt me beter
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Was echt een super kick ass concert! Inderdaad was dat deel met de twee drummers tijdens Godsmack fantastisch, zelf had ik ook helaas zitplaatsen, maar de staanplaatsen waren dan ook al vergeven...ging echt snel...

    Sully van Godsmack was met name in het begin vrij slecht te verstaan, het werd gelukkig wel wat bijgesteld naarmate dat vorderde...

    Van Metallica heb ik echt zitten genieten! Hopelijk ben ik er de 21e Juni ook weer bij...maar dat is afwachten..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  20. #20
    Lordofallfevers
    Guest

    Standaard

    Een ieder gegroet,

    Eigenlijk kijk ik op deze site alleen naar de pricewatch, maar ik dacht: laat ik eens eens kijken wat hier nog meer beleven valt.
    En zo waar thread over een van mijn geliefde bands.
    Zelf heb ik door allerlei misverstanden het concert van afgelopen zaterdag helaas moeten missen, maar volgende week zaterdag bij de voorverkoop zal ik het kaartje voor 21 juni mij niet laten ontglippen.

    Het is al weer veel te lang geleden dat ik deze protagonisten van de Bay Area thrash live heb gezien.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah idd 5 min lopen voor mij
    Me too
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah idd 5 min lopen voor mij
    Me too
    O ja??? Gers! Waar woon jij dan? Ik in de Glinthorst. Vlakbij de kruising van de Slinge en Langehorst.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah idd 5 min lopen voor mij
    Me too
    O ja??? Gers! Waar woon jij dan? Ik in de Glinthorst. Vlakbij de kruising van de Slinge en Langehorst.
    Ik heb je een pm gestuurd :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah idd 5 min lopen voor mij
    Me too
    O ja??? Gers! Waar woon jij dan? Ik in de Glinthorst. Vlakbij de kruising van de Slinge en Langehorst.
    Hmm redelijk dicht bij mij ook hehe

  25. #25

    Standaard

    een kleine update: Metallica speelt dus 21 Juni in de ArenA, met slipknot + support act. Kaartverkoop begint 20 december om 10:00

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •