Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Jah en 51 f*cking euro. Pffff egt absurd hoor!

  2. #27

    Standaard

    Waaah, 51 pleuro !!!!! Komt natuurlijk door Slipknot, dubbele hoofdact eigenlijk. Pfff en dan ook nog in die Ufo.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah en 51 f*cking euro. Pffff egt absurd hoor!
    Het Gelredome was anders ook niet goedkoop.....

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Jah en 51 f*cking euro. Pffff egt absurd hoor!
    Het Gelredome was anders ook niet goedkoop.....
    Niet bepaald nee. Maar als ik het goed begrijp zitten nu Slipknot en (mn favo band) KoRn in t voorprogramma??? of begrijp ik t niet goed. Lees t hier:
    Een waanzinnige line up waar iedere rechtgeaarde metalliefhebber zijn vingers bij aflikt. Na het verpletterende uitverkochte optreden in het Gelredome een paar weken geleden pakt Metallica aankomende zomer het nóg grootser aan: de legendarische metalformatie heeft haar zinnen gezet op de Amsterdam ArenA.

    Alsof dat nog niet alles is, zijn ook KoRn en Slipknot van de partij. Met het zesde nieuwe KoRn album Take a Look in the Mirror slaan de godfathers van de nu metal opnieuw keihard terug. Liefhebbers van Slipknot moeten nog even geduld hebben: de metalclowns leggen momenteel de laatste hand aan hun nieuwe album dat begin volgend jaar verschijnt.

    De langste dag van het 2004 wordt voor metalfans een dag om nooit meer te vergeten...

    Maandag 21 januari 2004
    Amsterdan ArenA - Amsterdam Zuidoost
    Entree: E 49,-/E 47,- (exclusief servicekosten)
    Aanvang: 18.30 uur

    Let op: maximaal zes kaarten


    kreeg ik in mn inbox van mojo
    En het was tog 21 juni :s

  5. #30

    Standaard

    Korn als voorprogramma ?!?!?!?!?!?!??!?! Lenen die gasten zich daarvoor, kunnen toch makkelij zelf een zaal uitverkocht krijgen, alhoewel in het Ahoy was het ook lang niet uitverkocht de laatste keer. Damn de verleiding wordt wel steeds groter om naar die schotel af te reizen.

  6. #31

    Standaard

    De langste dag van het 2004 wordt voor metalfans een dag om nooit meer te vergeten...

    Willen ze dit effect bij mij teweeg krijgen dan moeten ze toch echt met
    een line-up als deze komen:

    Iron maiden
    Slayer
    Metallica

    Als dit zou gebeuren heb je een klapper van een Metal-dag.
    Maar ja,dat gaat niet/nooit gebeuren denk ik.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Korn als voorprogramma ?!?!?!?!?!?!??!?! Lenen die gasten zich daarvoor, kunnen toch makkelij zelf een zaal uitverkocht krijgen, alhoewel in het Ahoy was het ook lang niet uitverkocht de laatste keer. Damn de verleiding wordt wel steeds groter om naar die schotel af te reizen.
    Ja, maar aangezien Korn net een nieuwe cd heeft gaan ze waarschijnlijk eerst touren als voorprogramma en daarna hun eigen Europese tour. Of andersom. Denk ik..
    Maar over Ahoy, ik denk dat t niet zo druk was vanwege Lowlands. Ze stonden daar een (paar?) week/weken vor het concert ook. Dus voor veel mensen is 2x zien niet nodig denk ik. Misschien was t daarom niet zo druk... Kheb wel mn Issues kunnen signeren door Jon en Fieldy

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    De langste dag van het 2004 wordt voor metalfans een dag om nooit meer te vergeten...

    Willen ze dit effect bij mij teweeg krijgen dan moeten ze toch echt met
    een line-up als deze komen:

    Iron maiden
    Slayer
    Metallica

    Als dit zou gebeuren heb je een klapper van een Metal-dag.
    Maar ja,dat gaat niet/nooit gebeuren denk ik.
    Goed, bovengenoemde bands had ik ook liever gezien maar dat wil nog niet zeggen dat Slipknot en Korn niet te pruimen zijn....

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    De langste dag van het 2004 wordt voor metalfans een dag om nooit meer te vergeten...

    Willen ze dit effect bij mij teweeg krijgen dan moeten ze toch echt met
    een line-up als deze komen:

    Iron maiden
    Slayer
    Metallica

    Als dit zou gebeuren heb je een klapper van een Metal-dag.
    Maar ja,dat gaat niet/nooit gebeuren denk ik.
    Goed, bovengenoemde bands had ik ook liever gezien maar dat wil nog niet zeggen dat Slipknot en Korn niet te pruimen zijn....
    Slipknot(Slipkots)kan ik geen muziek meer noemen,leuk voor kinderen vind ik,maar goed ieder z,n smaak zal ik maar zeggen.(no hard feelings)
    Z,on band vind ik ook totaal niet bij Metallica passen overigens.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #35

    Standaard

    Korn, Metallica en Slipknot zijn 3 verschillende bands binnen de Metal wereld, wel leuk zo van alles wat.

  11. #36

    Standaard

    metallica zijn de metal gods of sons (ozzy)
    korn de nu metal gods
    en slipknot de metal clowns. Mja t de 3e heeft dan wel weinig inhoud enzo maar ja boeiend. ik haat t niet ofzow.

  12. #37

    Standaard




    Yeah Kheb me kaartje 8)

    Wie gaan dr nog meer?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar



    Yeah Kheb me kaartje 8)

    Wie gaan dr nog meer?
    Ik ben ook weer van de partij :P

  14. #39

    Standaard

    Hey gers! Heb je staan of zitplaatsen?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Hey gers! Heb je staan of zitplaatsen?
    Staanplaatsen, nu maar hopen dat ik nog verder vooraan kan komen als bij het concert in het Gelredome. (Want toen stond ik dus achter dat afgezette gedeelte voor het podium )

  16. #41

    Standaard

    Ik stond ervoor 4 mensen voor me. Was egt zow gaaf!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •