Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Geknetter is inderdaad aanwezig, in het bezit zijnde van behoorlijk gevoelige luidsprekers zit het probleem echt in de afmixing van de soundtrack en lijkt het inderdaad of het één en ander overbelast wordt, gewoon weer een foutje vande zoveelste DVD dat aangeeft dat DVD nog niet helemaal perfect is.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Tip: als zoiets gemeld wordt, kijk dan ook naar het beeld. Ik zat ook eerst met mijn oor op de speaker, en dan zie je dus niet of het geluid bij het beeld hoort...
    Wat dan te doen als het geluid uit de surround speakers komt?

  3. #28

    Standaard

    Hier is helemaal niets aan te doen dan alleen negeren en doen of je het niet hoort wat erg moeilijk is

  4. #29

    Standaard

    Ik vind het allemaal een beetje overdreven eigenlijk hoor.
    Een film van 2uur32 ofzo en dan gaat met lopen zeiken over dat er 10 seconden een vaag tikkie(wat gewoon waarschijnlijk vuur is)en dat het hun hele film verpest is.
    Sorry hoor dat vind ik wel errug triest.

    Groetz

    Lexuz

  5. #30

    Standaard Hier nog zo een

    Ik ken het probleem. Ik heb namelijk ook het knetterende geluid in bepaalde scenes. Ik heb ooit ergens gelezen dat het een misdruk van de DVDs was. Erg storend en jammer.

    Bij Terminator 2 heb ik nergens last van.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #31

    Standaard

    Ik heb zelf een "stereo" set met een HK DVD20, ik krijg bij sommige DVD's een soort van ritmish geplop...

    Ook bijzonder vaag...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Turnhout
    Ik heb zelf een "stereo" set met een HK DVD20, ik krijg bij sommige DVD's een soort van ritmish geplop...
    Er staat mij iets bij dat dit een HK probleem is. Vraag het eens na bij de dealer.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  8. #33

    Standaard

    Mijn tv ging kapot, nieuwe gekocht en wat hoor ik tot mijn verrassing niet meer? Het geplop?

    Mmmm... heel vaag maar tis weg

  9. #34

    Standaard

    dat knetteren is volgens mij gewoon een productiefoutje op de dvd van saving private ryan.
    eerst zat ik de huur versie te kijken en toen had ik het. maar bij mijn eigen versie heb ik het ook op het zelfde moment. Gelukkig is het niet heel erg lang dat het duurt. (het knetteren)

  10. #35

    Standaard plopperdeplop

    Dennis, dat je de static (zoals dat zo mooi heet) die op de SPR-DVD staat niet meer hoort met je nieuwe TV komt waarschijnlijk doordat je speakers minder van kwaliteit zijn. kHeb geen idee of het wat te maken kan hebben met 'downsampling' van het 5.1 surround geluid naar 'gewoon' stereo, ook dát zou kunnen.... maar de static blíjft, hoe je het ook wendt of keert. Het duitse audiokanaal heeft er op dezelfde tijdstippen geen last van, maar tis behoorlijk vervelend om SPR in 't duits te moeten kijken; da's nét zoiets als Das Boot in de Engelse nasynchronisatie

  11. #36

    Standaard jaja, die D3nni5 toch ;-P

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis van Turnhout
    Ik heb zelf een "stereo" set met een HK DVD20, ik krijg bij sommige DVD's een soort van ritmish geplop...

    Ook bijzonder vaag...
    zeker de serie DVD's van Triple X aan 't kijken geweest??.. dat ritmisch geplop is vást wat ander

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaLexuz
    Ik vind het allemaal een beetje overdreven eigenlijk hoor.
    Een film van 2uur32 ofzo en dan gaat met lopen zeiken over dat er 10 seconden een vaag tikkie(wat gewoon waarschijnlijk vuur is)en dat het hun hele film verpest is.
    Sorry hoor dat vind ik wel errug triest.

    Groetz

    Lexuz
    Lekzus, je hebt em zeker niet zélf aangeschaft..??... voor die prijs mag je best wat verwachten.... foutjes in de digitale track is dan toch het minst wat je kan accepteren.
    Zéker als je uitstekende homecinema-apparatuur hebt wil je ook optimaal genieten. En dan kan inderdaad zoiets 'minimaals' nét dat beetje zijn dat het optimale genieten verpest.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    En dan kan inderdaad zoiets 'minimaals' nét dat beetje zijn dat het optimale genieten verpest.
    Iets minimaals is t niet, t is echt overduidelijk aanwezig in meerdere scenes in t dorp. Zie op "t andere forum" :Saving Private Ryan. T is zeker geen brandje, want t is bijvoorbeeld ook te horen als de scherpschutter vanuit de toren een paar Duitsers neerknalt....

  14. #39

    Standaard

    vandaar dat ik het woord minimaals ook tussen aanhalingstekens had geplaatst!!
    't Is inderdaad gewoon een fout in de engelse audiotrack, helaas... och, komt er straks toch een 'compleet gerestaureerde' Collectors Edition met 30 seconden extra footage uit..... kunnen ze ons wéér geld uit de zak kloppen... Varkens

  15. #40

    Standaard Raar kentterend geluid

    Ik heb het weekend Goulash gegeten........

  16. #41

    Standaard

    ach, was jíj dat??!!..... en wij maar denken dat onze DVD's stuk zijn......

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    ach, was jíj dat??!!..... en wij maar denken dat onze DVD's stuk zijn......
    Ja, er waren uiteenlopende klachtenvanuit uiteenlopende delen van Nederland.
    Er schijnt zelfs sprake te zijn van enkele ziekenhuisopnames

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    vandaar dat ik het woord minimaals ook tussen aanhalingstekens had geplaatst!!
    ...
    Je hoeft niet te gaan schreeuwen hoor! Je had mijn post namelijk moeten zien als een bevestiging dat t zeker niet iets minimaals is.

  19. #44

    Standaard schreeuwen, schreeuwen, wat nou schreeuwen

    Nee hoor, het was gewoon zo dat jouw reactie leek te benadrukken dat ik het met de voorafgaande poster eens was dat het om iets onbenulligs zou gaan, vandaar de uitroeptekens erachter.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •