Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "SHREK" special edition

    voor het ogenblik is er bij www.bol.nl een dvd verkrijgbaar voor een spotprijsje zal ik maar zeggen...........weet er iemand of dit een 2-delige uitgave is ???en DTS ???

  2. #2

    Standaard

    Ik heb Shrek ongeveer 2 weken geleden bestelt bij Bol.com en het is de SE uitgave. Dus met mooie witte hoes 2 dvd's en soundtrack cd. Echt een koopje inderdaad!
    Four-Star Trader (236)

  3. #3

    Standaard

    Bij Bol.nl vind ik geen DVD's en bij Bol.com zie ik de SE alleen voor een ruime 18 euro (excl. verzendkosten). Vind ik persoonlijk geen koopje. Of kijk ik verkeerd?

  4. #4

    Standaard

    ik denk dat je www.nl.bol.com bedoeld...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Bij Bol.nl vind ik geen DVD's en bij Bol.com zie ik de SE alleen voor een ruime 18 euro (excl. verzendkosten). Vind ik persoonlijk geen koopje. Of kijk ik verkeerd?
    Geen koopje? 18 euro voor zn mooie uitgave waarin 2 dvd's en een soundtrack cd zitten en de film is nog eens helemaal top geen koopje?! Volgens mij is deze uitgave nergens goedkoper te vinden als je gewoon R2 NLO wilt hebben...
    Four-Star Trader (236)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Bij Bol.nl vind ik geen DVD's en bij Bol.com zie ik de SE alleen voor een ruime 18 euro (excl. verzendkosten). Vind ik persoonlijk geen koopje. Of kijk ik verkeerd?
    .

    Dan kijk je zeker verkeerd want dit is echt een koopje. Heb deze versie vorige week besteld en het is zeker een mooie uitgave. Alleen jammer dat de soundtrack er los in zit

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Bij Bol.nl vind ik geen DVD's en bij Bol.com zie ik de SE alleen voor een ruime 18 euro (excl. verzendkosten). Vind ik persoonlijk geen koopje. Of kijk ik verkeerd?
    Geen koopje? 18 euro voor zn mooie uitgave waarin 2 dvd's en een soundtrack cd zitten en de film is nog eens helemaal top geen koopje?! Volgens mij is deze uitgave nergens goedkoper te vinden als je gewoon R2 NLO wilt hebben...
    Maar 'nergens anders goedkoper' is voor mij niet het criterium om iets een koopje te vinden... Ik betaalde 10 euro of zo voor de 1-disc, dan vind ik 20 euro (2 euro verzendkosten bij Bol) voor de 2-disc niet een koopje...

    EDIT: Ik zie dat er behalve de 2 DVD's ook nog een CD in zit... Ja, dan wordt 't al anders...

    Maar ik bemoei me weer met dingen die mij niet aangaan...

  8. #8

    Standaard Re: "SHREK" special edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marino Vermeulen
    weet er iemand of dit een 2-delige uitgave is ???en DTS ???
    Shrek heeft geen DTS. Disc 1 is overigens exact hetzelfde als de single-disc, die al lange tijd te koop is.

  9. #9

    Standaard Re: "SHREK" special edition

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marino Vermeulen
    weet er iemand of dit een 2-delige uitgave is ???en DTS ???
    Shrek heeft geen DTS. Disc 1 is overigens exact hetzelfde als de single-disc, die al lange tijd te koop is.
    Klopt. Om heel eerlijk te zijn: als je de 1-disc al hebt dan kan ik niet aanraden om de SE nog aan te schaffen tenzij je echt kickt op soundtrack-cd's of mooie verpakkingen. De 2e schijf steld niet zoveel voor.

  10. #10

    Standaard

    ik zit erover te denken. Ik ben dus namelijk zo iemand die graag soundtracks wil hebben (en dan geen copies/mp3's) en die ook altijd de beste uitvoering van een dvd wil hebben.
    Aangezien de standaard uitvoering een normale amaray is, en dit een mooie in een sleeve zit ik e ernstig over te denken. Het leven is moeilijk 8)

    edit: ik weet dat dit hier niet thuishoort, maar als er nog mensen zijn die momenteel saving private ryan willen hebben: 12euro99 bij bol.com....
    En het is de DTS versie, dus een videoband is uitgesloten wat ik eerst dacht

  11. #11

    Standaard

    Hey, de soundtrack is erg cool en als je de dvd nog niet hebt dan is dit absoluut een buitenkansje.

  12. #12

    Standaard

    Het probleem is: de normale uitvoering heb ik al.
    Maarja, die ga ik wel te koop aanbieden oid of te ruil aanbieden.
    Hoe mooi is de verpakking? Ik kreeg van iemand te horen dat die niet veel soeps is? Heb hem zelf nog niet gezien bij hem....

    EDIT

    Wat voor soort muziek is het ongeveer? Gewoon normale muziek? Of ook veel pop-muziek? Zelf luister ik veel meer naar de score zeg maar

  13. #13

    Standaard

    Hier is een overzicht van de tracklist van de soundtrack. Het is een 'pop-soundtrack' en geen 'orchestrale soundtrack'.

    1. Stay Home
    2. I'm a Believer - Smash Mouth
    3. Like Wow! - Leslie Carter
    4. It Is You (I Have Loved) - Dana Glover
    5. Best Years of Our Lives - Baha Men
    6. Bad Reputation
    7. My Beloved Monster - Eels
    8. You Belong to Me - Jason Wade
    9. All Star - Smash Mouth
    10. Hallelujah - Rufus Wainwright
    11. I'm on My Way - The Proclaimers
    12. I'm a Believer (Reprise) - Eddie Murphy
    13. True Love's First Kiss

  14. #14

    Standaard

    Thanx .
    Nouja, het is in ieder geval een mooie verpakking neem ik dan nog aan? Want als dat ook al niet het geval is doe ik het niet

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    zelfs mét verzending is het nog goedkoop...meteen maar ff besteld...
    Live Long and Prosper

  17. #17

    Standaard

    heb hem ook besteld, zal morgen denk ik wel binnen komen!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Triggerhappy
    heb hem ook besteld, zal morgen denk ik wel binnen komen!
    Optimist!

  19. #19

    Standaard

    Frank schreef:
    Shrek heeft geen DTS. Disc 1 is overigens exact hetzelfde als de single-disc, die al lange tijd te koop is.
    De R2 UKSE, de R4 SE en de R1 SE hebben wel DTS .

    Tenzij je zoals ik een omgebouwde dvd-speler hebt :P heb je daar dus niets aan.


    Dushen

  20. #20

    Standaard

    Bij Rodirect is deze DVD op dit moment te krijgen voor € 15.99

  21. #21

    Standaard

    moet dat? Heb hem net een paar dagen in huis, en jij komt meteen weer met een goedkopere prijs aanzetten :P .
    Die kun je overigens beter even vermelden in de pricewatch

  22. #22

    Standaard

    Mijn excuses... Het schijnt hier bij Rodirect toch om de 1-disc uitvoering te gaan... Zoals deze DVD bij hen qua titel op de site staat, is het toch een beetje verwarrend...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Triggerhappy
    heb hem ook besteld, zal morgen denk ik wel binnen komen!
    Optimist!
    optimist of niet, ik had hem wel die dag! btw mooie uitgave, en de film is indd indentiek aan de 1 disc versie, maar de doos is mooier extra`s zijn ook wel koel om af en toe te kijken (nog niet aan toegekomen overigens )

  24. #24

    Standaard

    Stop de persen: er komt weer een nieuwe versie aan. In eerste instantie enkel voor regio 1 maar wie weet.. Quote van DVD Journal:
    DreamWorks will give Shrek a double-dip of a different sort, bundling their original DVD with a new release of Shrek 3-D, complete with funny glasses. And don't be surprised if you're gently reminded that Shrek 2 is on the way this summer (May 11).

  25. #25

    Standaard

    Hopelijk zitten er vier brillen bij..........
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •