Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Tsja ik weet niet welke ik zal nemen

    Of Shrek 2disc met mooie hoes en soundtrack cd

    Of Shrek 2disc de 3d
    Die mooie witte hoes is dat ook een 2-disk (buiten de soundtrack, dus totaal 3 discs)? Wat staat er dan op die tweede disk?
    Er is alleen maar een 2DVD versie in een witte hoes (met de soundtrack dan). Op de 2de DVD staan extra's.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Die mooie witte hoes is dat ook een 2-disk (buiten de soundtrack, dus totaal 3 discs)? Wat staat er dan op die tweede disk?
    Nog meer extra's. Disc 1 van deze set is overigens identiek aan de verkrijgbare losse DVD en disc 1 van de komende nieuwe versie. De soundtrack-CD heeft geen eigen houdertje, deze zit los bij de DVD. En de CD bevat overigens alleen de popmuziek. Er bestaat ook een CD met alleen de instrumentale muziek.

    In Engeland en Australie is trouwens de dubbel-DVD met CD ook te koop (geweest). Op disc 1 staat een pan & scanversie van de film met kindvriendelijke extra's en op disc 2 de widescreenversie met geluid in DTS en extra's gericht op een ouder publiek. Deze heeft echter geen Nederlandse ondertiteling.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb de Special Edition (witte hoes, 2DVD + Soudtrack CD) met een geluk kunnen kopen via marktplaats voor €20,- inc. verzenden.
    Ik heb de nederlandse uitgave, met nederlandse opdruk. wel zat er om de hoes geen sleeve (dus je kunt hem uitklappen, maar er zit geen extra sleeve om), klopt dat ? (aangezien ie 2e hands is en dus zou kunnen dat deze persoon dit niet meer had).

    En het kan aan mij liggen maar volgens mij is deze editie geen DTS editie, (ik kon het logo'tje van DTS ook nergens op de hoes vinden, en staat zo ook niet in dvdprofiler) volgens mij is ie gewoon DD 5.1

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Teun van Beijsterveldt
    (dus je kunt hem uitklappen, maar er zit geen extra sleeve om)
    Dit klopt inderdaad en volgens mij zit er alleen 5.1 op de dvd.
    Four-Star Trader (236)

  5. #55

    Standaard

    Vorige week de "nieuwe" versie in Duitsland gekocht voor € 15. Eerste dvd is gewone film, op 2e dvd staat het 3d filmpje, nog niet gekeken, maar o.a. met Nederlandse audio. Zo te zien geen ondertitels, dus kijken in Nederlands of Engels. Verder staat er op 2e disc bijna niks. Wel extras op 1e disc.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •