De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "SAVING PRIVATE RYAN" special edition

    die uitgave die eveneens bij www.bol.nl wordt aangeboden ,is dit een 2-delige uitgave ???en DTS ???eveneens voor een spotprijsje !!!!!!!!!!!!

  2. #2

    Standaard

    Hij is in ieder geval DTS!!! zeker de moeite waard........Volgens mij is het gewoon een 1 disc versie, net als de R1 uitvoering die ik heb....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Heb deze gelijk met Shrek bestelt een aantal weken geleden en het is de mooie uitgave met kartonnen hoes. 2 dvd met DTS. Geloof dat hij pas nog goedkoper is geworden bij Bol voor 12,99 ik had er een aantal weken geleden nog 16,99 voor betaald. Het is in ieder geval een leuk prijsje en de dvd is zeker het aanschaffen waard!
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    Is de DTS audio-track beter dan de eerdere versie (ook 2 disc) waarbij toen de audio-track vervelende digitale tikken gaf?
    Was aan het eind van de film, vanaf het moment dat ze in de stad wachten op de duitsers en ze gaan sniper-en vanuit de toren.

  5. #5

    Standaard

    Heb de oude 2 disc al, maar nu deze ook maar besteld, nette prijs

  6. #6

    Standaard

    Grappig. Bol biedt deze eindelijk voor de Stars for Sale prijs aan
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Heeft deze bol.com versie toevallig een sleevecase? meende een eerdere post zo op te vatten? In dat geval wacht ik nog even met het bestellen van Shrek tot ik bevestiging heb op deze vraag , en dan bestel ik ze allebei tegelijk . Ook al heb ik ze beide al :P.
    Je bent gek op verpakkingen of niet . En voor dit geld kan ik ze niet laten liggen

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Heeft deze bol.com versie toevallig een sleevecase? meende een eerdere post zo op te vatten? In dat geval wacht ik nog even met het bestellen van Shrek tot ik bevestiging heb op deze vraag , en dan bestel ik ze allebei tegelijk . Ook al heb ik ze beide al :P.
    Je bent gek op verpakkingen of niet . En voor dit geld kan ik ze niet laten liggen
    Volgens mij wel, en volgens mij is er ook geen andere versie met DTS. Als je kijke op het plaatje zie je ook zon half rondje om de rest eruit te krijgen
    Ik heb hem iig besteld, had ook de andere 2 disc al maar net alweer verkocht

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    lekker net paar dagen geleden gekocht voor 24 euro, weer goed bezig.
    Altijd zo'n tering hoge prijzen bij Bol en dan nu dit, grrrr

  11. #11

    Standaard

    IK ben bang dat je dat eigenlijk altijd wel blijft houden .
    Zelf heb ik het ook al meerdere malen gehad. Ook ik ben niet blij met de huidige prijzen van bv Fight Club. Ik heb er 3 keer zoveel voor betaald....
    Maarja, dat is een totaal andere discussie dan deze

  12. #12

    Standaard

    Heb hem binnen en ziet er fraai uit

    Aleen die sticker die zo heel leuk op de verpakking zit en niet op de seal ;( maar hij ging er nog redelijk fatsoenlijk af

  13. #13

    Standaard

    Wanneer heb je die van jou besteld? Ik heb mijn dvd's nog niet binnen namelijk . Zelfs nog geen emailtje dat ze verzonden zijn?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wanneer heb je die van jou besteld? Ik heb mijn dvd's nog niet binnen namelijk . Zelfs nog geen emailtje dat ze verzonden zijn?
    de 8ste s avonds besteld ;o
    Mailtje van verzenden kwam op; 9 december 2003 22:23:14
    En vandaag lag ie in de bus

    Dacht eigenlijk dat jij hem ook al had aangezien je het in de "welke dvd's heb je de laatste tijd aangeschaft"- thread al zei

  15. #15

    Standaard

    Bedankt voor de tip hoor.
    Ik had de oude versie nog niet, dus meteen deze maar besteld

  16. #16

    Standaard

    Ook maar besteld, "oude" versie later maar eens verkopen.

    Bedankt voor de tip!

    edit 16-12-'03: zag hem vandaag ook bij van Leest voor 15,99 euro!
    Do you respect wood?

  17. #17

  18. #18

    Standaard !

    Voor de Die Hards een kleine waarschuwing. Krijgen we eidenlijk een DTS uitvoering voor R2, waar ik overigens niet echt wakker van lig, zetten die kloothommels ineens de ondertiteling midden in je beeld! Persoonlijk vind ik dat niet echt een probleem, maar ik weet dat een hoop mensen graag ondertiteling hebben.
    Op mijn 'oude versie' staan ze keurig onderin. Zo als het hoort...
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •