De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: aldi 30 inch. TFT!

  1. #1

    Standaard aldi 30 inch. TFT!

    Medion TFT 30 inch. (75 cm.)

    -2 speakers
    -PIP functie in pc-modus
    -LCD-TV, TFT monitor

    -contrast: 500:1
    -hederheid 450 cd/m2
    -resolutie 1280x768 zichtbare hoek 170'
    -ingebouwde tv-tuner vhf/uhf/hyperband
    -TOP-FLOT teletekst incl. 250 prog. pag.
    -Systeem: PAL/NTSC/FBAS/RGB/S-VIDEO/SECAM
    -OSD, 99 prog. zenders, automatische zenderzoekfunctie, beeldformaten: 16:9, 4:3
    -Incl. mult. afstandbediening.
    -hxbxd: 535x870x140 mm (incl. voet).

    Aldi v.a. 17 dec. € 2199,= incl. verw. bijdrage

    is dit wat?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

  3. #3

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Medion leverd over het algemeen goede producten (die ook onder vele andere merken op de markt verschijnen).
    De prijs is in ieder geval leuk te noemen voor dit formaat scherm en wanneer je toch graag zo,n scherm wilt hebben denk ik dat je hier geen verkeerde koop aan heb.


    Gelijk dat plaatje maar even toegevoegd

  5. #5

    Standaard

    Het formaat is vergelijkbaar met een 70cm CRT toch? Vind hem er zeer mooi uit zien hoor.

  6. #6
    KAY
    Guest

    Standaard

    ik werk bij medion en moet zeggen dat het een ruig ding is hoor!

  7. #7

    Standaard

    Mooi schermpje hoor!
    Maar ik wacht de ontwikkelingen nog even een paar jaartjes af en heb net een "gewone" (nou ja, gewoon, het is een Loewe geworden ) 32-inch aangeschaft

    Ik verwacht nog heel veel verbeteringen in de prijs en kwaliteit van LCD's en Plasma's
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard TFT scherm

    Ziet er erg strak uit. Aldi levert doorgaans kwalitatief goede spullen. Het is in ieder geval geen geld voor een dergelijk apparaat.

    http://home.planet.nl/~i4ict

  9. #9

    Standaard

    LCD staat in mijn ogen nog een beetje in de kinderschoenen. Vooral de ruis die de schermen hebben en het ghost effect ervaar ik als zeer storend. Dan nog liever even wachten totdat de kwaliteit ook gelijk staat een de prijs.

    Groeten,
    Raskel

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    LCD staat in mijn ogen nog een beetje in de kinderschoenen. Vooral de ruis die de schermen hebben en het ghost effect ervaar ik als zeer storend. Dan nog liever even wachten totdat de kwaliteit ook gelijk staat een de prijs.

    Groeten,
    Raskel
    Nou, dat valt wel mee hoor. Ik heb Plasma's gezien waarbij ik me kapot ergerde aan pixelvorming bij snelle bewegingen.

    Het mooiste beeld tot nu toe heb ik in Amerika gezien bij een Samsung en Sony HDTV projectieTV van ik denk zo'n beetje 120cm (als dat niet meer was)



    Daar kon werkelijk geen plasma tegenop die daar opgesteld stond

  11. #11

    Standaard

    Dat is dus even een hele mooie tv om zo te zien. Als die net zo mooi plaatje geeft als de het toestel er op de foto uitziet kun je je daar geen buil aan vallen. Maarja, dit soort tv's zijn meestal geen helden op standaar tvsignaal beelden .
    Wat toch wel jammer is. Maar wel een heel mooi toestel zo

  12. #12

    Standaard

    Het type dat j.vandendool laat zien is een US model. De aldi actie betreft onderstaand model:

  13. #13

  14. #14
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Maar toch een stuk minder mooi dan die andere.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Maar toch een stuk minder mooi dan die andere.
    Ik denk dat die andere ook iets meer kost :wink:

    Grtz. Henny
    Mijn Collectie
    Mijn Homepage safetrader Co-StarTrader

  16. #16

    Standaard

    Ik denk het niet $1,899.99 en €2199

  17. #17

    Standaard

    De Samsung HDTV stond op de HCC beurs te pronken op onze eigen dvd.nl stand. Dus de bezoekers zullen zich dat monsterscherm nog wel herinneren!!

    Ik heb zelf trouwens nog nooit van Medion gehoort. Ik dacht zelf dat Loewe het beste merk is op het gebied van televisie.....

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Volgens mij koopt Medion alleen producten van anderen en plak er een eigen merk op.
    Maar indien dat inderdaad zo is dan gebruiken ze best goede producten.
    Het viel me namelijk op dat de Medion producten meestal ook ondere andere merknamen op de markt verschijnen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    De Samsung HDTV stond op de HCC beurs te pronken op onze eigen dvd.nl stand. Dus de bezoekers zullen zich dat monsterscherm nog wel herinneren!!

    Ik heb zelf trouwens nog nooit van Medion gehoort. Ik dacht zelf dat Loewe het beste merk is op het gebied van televisie.....
    En wat waren de ervaringen daar? Ik was ieder geval behoorlijk overdonderd, hoewel ik ooit (tenzij ik een heeeele grote woonkamer krijg) toch voor een platte TV ga kiezen als ik het geld heb en duidelijk is wat nu het beste is.

    Of dan kies ik gewoon voor een fluisterstille CRT projector als dat dan beter is, want dat heb ik nog nooit in een juiste opstelling gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •