De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    devi28
    Guest

    Standaard -r/rw schijfjes niet kunnen lezen in sony dvd speler

    ik heb een pioneer dvd-r/rw (dvr-104) dvd brander in mijn pc. en wil graag gebrande mp3's of films in mijn stand alone dvd-speler (sony dav-880) bekijken. helaas lukt het de sony dvd speler niet om de -r dvd af te lezen. +r branders lukken wel maar de - r niet. heb al een paar verschillende merken dvd's schijfjes gebruikt. maar de sony dvd-speler krijgt zowel de -r als de -rw niet gedraaid. volgens de specificaties van sony moet het geen probleem zijn om zowel +r/rw als de -r/rw af te kunnen draaien.
    heeft iemand hier ook ervaring mee. kan iemand mijn vraag beantwoorden. alvast bedankt..

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je het hier moet zoeken in de schijven die je gebruikt. Sommige spelers 'lusten' bepaalde merken blijkbaar niet. Ze spelen moeiteloos de ene af en spugen de ander weer zomaar uit. En het zou ook nog aan de brander kunnen liggen. Je moet feitelijk op zoek naar iemand die dezelfde speler heeft en die kan zeggen welke recordeables goed werken.

    Daarnaast nog twee opmerkingen: DVD-R's van welke soort dan ook die je brandt met MP3's gaan nooit afspelen op je Sony. Die Sony kan wel MP3's afspelen, maar niet als ze op een DVD staan. Ik weet niet hoe het inmiddels is, maar er zijn maar een handvol spelers die dat kunnen. Meestal waren dat tamelijk onbekende merken. Probleem is dat als een speler 'ziet' dat het een DVD is, hij op zoek gaat naar een film en er niet over piekert om te gaan kijken of er iets als MP3 ofzo op staat.

    En over films branden kun je het hier beter niet hebben...tenzij het je eigen home-video's zijn. :wink:
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard

    Ik heb van hetzelfde probleem gehoord bij de Cyberhome 402. Het probleem is hier wel opgelost door wat firmware te downloaden en te branden op een schijfje. Stop je hem in de dvd-speler dan wordt hij ge-updated en pakt hij de dvd-r/rwtjes wel.
    "I am a servant of the Secret Fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you, flame of Udûn!"

  4. #4
    devi28
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ik denk dat je het hier moet zoeken in de schijven die je gebruikt. Sommige spelers 'lusten' bepaalde merken blijkbaar niet. Ze spelen moeiteloos de ene af en spugen de ander weer zomaar uit. En het zou ook nog aan de brander kunnen liggen. Je moet feitelijk op zoek naar iemand die dezelfde speler heeft en die kan zeggen welke recordeables goed werken.

    Daarnaast nog twee opmerkingen: DVD-R's van welke soort dan ook die je brandt met MP3's gaan nooit afspelen op je Sony. Die Sony kan wel MP3's afspelen, maar niet als ze op een DVD staan. Ik weet niet hoe het inmiddels is, maar er zijn maar een handvol spelers die dat kunnen. Meestal waren dat tamelijk onbekende merken. Probleem is dat als een speler 'ziet' dat het een DVD is, hij op zoek gaat naar een film en er niet over piekert om te gaan kijken of er iets als MP3 ofzo op staat.

    En over films branden kun je het hier beter niet hebben...tenzij het je eigen home-video's zijn. :wink:
    nog bedankt ik ben eruit, als ik nu mijn homevideo's brand leest die het gewoon. en mp3's op dvd niet. je heb helemaal gelijk.
    thanx

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •