Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb hem gisteren bekeken en vond hem geweldig. Inderdaad uitstekende sound die dan ook terecht een 10/10 verdient! 8)

  2. #27

    Standaard

    Deze film vond ik wel zo grappig maar vriendin van mij stond toch anders te kijken
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  3. #28

    Standaard

    is gewoon weer net wat minder dan deel I, maar zeer zeker niet een slechte sequel.

    vind je deel I leuk en heb je de dvd in bezit, dan kan je deze ook gerust kopen, ik vond deel I na het zien voor de 2e keer een stuk minder dan toen ik hem voor het eerst zag, deze is weer wat voorspelbaarder, maar zeker wel leuk voor een keer...>

    slechts 1 actrice uit deel 1 speelt ook in deel 2...> en dan toch best leuk en knap verwerkt in deel 2

  4. #29

    Standaard

    Heb me prima vermaakt met deze film hoor!
    Niks mis mee

  5. #30

    Standaard

    Heb deze in de bios gezien, was ook al helemaal weg van het eerste deel...ik blijf het knap en origineel vinden hoe ze de "moord" scenes verzinnen..op naar deel 3 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Heb deze in de bios gezien, was ook al helemaal weg van het eerste deel...ik blijf het knap en origineel vinden hoe ze de "moord" scenes verzinnen..op naar deel 3 8)
    Helemaal mee eens. Een deel drie zou wel erg welkom zijn. Heerlijke popcornfilms.
    No one understands the demons world

  7. #32

    Standaard

    Misschien is het omdat ik alle andere films uit de reeks al heb gezien en deze nog ontbrak dat hij me amper nog kon boeien.
    Hoewel dit de tweede film uit de reeks is valt hij ook weer in herhaling en lijkt het wel een kopie van de eerste.
    Maar al met al ben ik blij dat ik ze nu allemaal heb gezien.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •