Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 85 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Daar kan ik niet echt uit komen of er wel of geen verzendkosten bij zit.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Daar kan ik niet echt uit komen of er wel of geen verzendkosten bij zit.
    Dan wens ik je veel sterkte met bestellen, want er staat duidelijk free delivery on all orders op de homepage :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Dan wens ik je veel sterkte met bestellen, want er staat duidelijk free delivery on all orders op de homepage :wink:
    Precies, en dat staat bij play.com ook duidelijk met grote letters aangegeven
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    En alle play.com dvd's die ik naar je doorstuur, Mark, die zijn bij mij nooit beschadigd weggegaan.

    Ik vrees dus dat het aan je eigen postbode/postkantoor ligt. Ze gaan duidelijk ruw met de post om daar in Eindhoven.
    Nee, dat klopt. Maar dat zie je niet omdat ze gesealed zijn. Als de seal er eenmaal af is, zie je de beschadigingen erg goed.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Daar kan ik niet echt uit komen of er wel of geen verzendkosten bij zit.
    Ik denk dat je dan even beter je best moet doen. Probeer eerst zelf eens goed te lezen, voordat je allemaal vragen stelt waar je zelf het antwoord op kan vinden.

  6. #31

    Standaard

    Play is een goede online shop. De levertijd is tussen de 5 en 14 dagen, althans dat is mijn ervaring. De DVD's komen meestal onbeschadigd aan, alleen met boxsets heb ik mindere ervaring. Ik had 24 limited collectors edition besteld en die was gewoon in een kartonnen doos verpakt. Die is aardig beschadigd aangekomen. Voor de rest is Play.com erg goed.

  7. #32

    Standaard

    laaste boxset (sopranos) kwam in perfecte staat aan. Zoals al me dvds die ik bij play koop. Ik irriteer me alleen altijd aan die irritante sticker op de bovenkant van r1 dvds bij play usa.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook hier nog nooit een beschadigde dvd ontvangen van Play.com :wink:
    Zelf denk ik dat Play één van de meest betrouwbaarste online shop is ,ook als het op service aankomt.
    Nu zullen er naast Play natuurlijk nog vele andere zijn die minstens dezelfde betrouwbaarheid hebben.
    Het prijsverschil kan soms toch behoorlijk oplopen maar ze zijn vrijwel altijd wel goedkoper dan een winkel hier in NL ook al zijn de verschillen dan soms niet zo groot.
    Ander voordeel is dat je vaak wel een betere uitgave van een dvd kan hebben ,bijvoorbeeld met een DTS track erbij die je hier dan alleen met DD track kun kopen.
    Kortom, je kunt er met een gerust hart bestellen.
    Maar als het goed is is hier ook ergens ene thread over dit onderwerp "betrouwbare online shops"
    .

  9. #34

    Standaard

    Bedankt voor de reacties van jullie. Nu weet ik meer over play en cd-wow. Maar blijf door gaan met reacties geven.

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Beide shops CD-wow & Play hebben overigens ook een goed retourbeleid, produkt niet goed terugsturen en de kosten daarvan worden vergoed (= defect of verkeerde produkt). En bij Play heb ik 1x een produkt niet mogen ontvangen na 4 weken gemeld en ik kreeg een vervangend produkt opgestuurd zonder extra kosten.
    Minpunt aan CD-wow is dat ze gelijk de kosten op CC verrekenen ook al heb je een produkt op pre-order. Bij Play is het boter bij de vis.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #36

    Standaard

    Zijn er trouwens ook andere goedkopen en vertrouwbare online winkels.
    vooral met nl ondertiteling.

  12. #37

    Standaard

    Service is idd erg goed van play. Dvd na 14 dagen niet ontvangen? krijg je gewoon nog 1. Maak er uiteraard geen misbruik van want dan naai je alleen jezelf en andere uit je land.

  13. #38

    Standaard

    dvdsoon is vaak sneller en nog goedkoper ook! wel alleen regio1 dvds.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  14. #39

    Standaard Re: goedkoopstedvd.nl en play.com

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Hallo,

    Ik was op internet aan het rondkijken voor dvd's en toen kwam ik op deze 2 sites terecht. Heeft iemand ooit van jullie op 1 van deze sites iets besteld. En zijn ze te vertrouwen.
    graag antwoord.
    Ik weet niet of je er rekening mee houdt, maar bij Play kun je alleen maar met een creditcard bestellen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #40

    Standaard

    Zelf bij play.com 2 keer besteld. Zeer goed en betrouwbaar, en niet te vergeten GOEDKOOP!!!!!

  16. #41

    Standaard

    ZOEKFUNCTIE

    Als je Play invult en Zoek alleen in de titel aanklikt zijn er HEEL VEEL onderwerpen te vinden die jouw vragen over play.com beantwoorden.

    Probeer maar eens.

  17. #42

    Standaard

    Maar de prijzen van play.com scheelt niet echt zoveel als in de winkel.
    Bij DVD boxen zit vaak veel verschil. De Pink Panther box is bij play.com 45 pond en hier in Nederland 100 euro. Ik haal al mijn spellen voor de ps2 bij play.com. Je betaalt daar maximaal 30 pond voor de spellen en ze hebben vaak HELE goede aanbiedingen voor ps2 spellen. In Nederland betaal je 60 euro of nog meer voor ps2 spellen.

    Ik heb nog nooit beschadigingen gehad aan de geleverden producten van play.com. Het enige nadeel voor velen is dat je met een credicard moet betalen, voor de rest:


    [/url]

  18. #43

    Standaard

    Weet iemand een goeie dvd met nl ondertiteling.
    En een mooie prijs. die bij play.com te koop is.

  19. #44

    Standaard

    Handig om bij de zoekfunctie van Play subtitles Dutch aan te geven. Je krijgt een lijst van honderden DVD's met NL sub!! Bij Ezydvd.com werkt dat ook!

  20. #45

    Standaard

    Hoi,

    Zelf heb ik hele goede ervaringen met CD-wow, ze zijn goedkoop en leveren snel. Alle dvd's, cd's en playstationspellen werden geleverd in kartonnen doosjes met "bubbeltjesplastic" aan de binnenkant.

    Het is wel raadzaam om even een aantal verschillende cd-wow sites te bezoeken ivm valuta voordeel:
    - www.cd-wow.net (voor dollars)
    - www.cd-wow.com (voor ponden)
    - www.cd-wow.com.hk (voor hong kong dollars).
    Even omrekenen op www.gwk.nl en je hebt een richtprijs. Mij is opgevallen dat in werkelijkheid de prijzen nog iets lager uitkomen omdat de guntigere wisselkoersen worden gehanteerd.

    Groeten,

    Patrix
    Pioneer VSX-C300, Pioneer DV-444
    Pioneer S-V50B-K (S-W110/S-F50/S-CR50)
    JVC AV 28WZ4EP
    Playstation 2

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrix
    Hoi,

    Zelf heb ik hele goede ervaringen met CD-wow, ze zijn goedkoop en leveren snel. Alle dvd's, cd's en playstationspellen werden geleverd in kartonnen doosjes met "bubbeltjesplastic" aan de binnenkant.

    Het is wel raadzaam om even een aantal verschillende cd-wow sites te bezoeken ivm valuta voordeel:
    - www.cd-wow.net (voor dollars)
    - www.cd-wow.com (voor ponden)
    - www.cd-wow.com.hk (voor hong kong dollars).
    Even omrekenen op www.gwk.nl en je hebt een richtprijs. Mij is opgevallen dat in werkelijkheid de prijzen nog iets lager uitkomen omdat de guntigere wisselkoersen worden gehanteerd.

    Groeten,

    Patrix
    Wat alleen jammer is, dat volgens mij dan althans, de kortingslinken en vouchers niet werken buiten cd-wow.com. Of heeft iemand anders hier andere ervaringen mee?

  22. #47

    Standaard

    Play is zeer klantvriendelijk, wanneer een dvd beschadigd is sturen ze direkt een nieuwe, ze versturen redelijk snel en ook de aanbiedingen zijn vaak erg goed, ik heb nog nooit een probleem met ze gehad

  23. #48

    Standaard

    Goedkoopstedvd.nl is goed met de levertijd! Ik heb daar nooit iets te klagen. Niet supergoedkoop en info, mag ook wel wat beter.

  24. #49

    Standaard

    Ik bestel trouwens nu meer bij NLStore. Ze hebben daar een spaaractie, das al aardig wat voordeel (als je natuurlijk vaak wat koopt). Prijzen vallen daar opzcih wel mee. Ik zie nergens Independence Day goedkoper dan 17.61.
    Ze hebben geen verzendkosten, maar wat wel minder is, is dat de levertijd wel lang is. En 1 keer was er iets beschadigd.
    Ze reageren daar ook wel snel met emails en zijn opzich wel klantvriendelijk.

  25. #50

    Standaard

    Ik bestel meestal op http://www.mediabazaar.nl is lekker goedkoop en deze gasten zijn supersnel.
    Je kan bij hun ook hele speciale titels aanvragen.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •