Pagina 70 van 94 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.726 tot 1.750 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1726

    Standaard

    Begreep dat eind mei/begin juni er nieuwe titels zouden komen, ben erg benieuwd.

  2. #1727

    Standaard

    Reken bij MM's maar op eind juni.
    Gelukkig is het reageren op E-mail en het verzenden wel zwaar verbeterd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #1728

    Standaard

    Ik weet niet hoe ze vroeger waren, maar ze reageren wel snel.
    En in de week van 2 juni zou er een update plaatsvinden in de winkel.

  4. #1729

    Standaard

    Vanaf nu ook videoapparatuur te bestellen van Philips!


  5. #1730

    Standaard

    Yeah! Pirates 2 heeft gewonnen en zal vanaf volgende week beschikbaar zijn op blu-ray!


  6. #1731

    Standaard

    Ik heb vanmiddag Alias S1, Ugly Betty S1 en nog een film besteld bij movieminutes. Nu heb ik dat nooit eerder gedaan ; dus een vraagje. Wat is de levertijd ongeveer?

  7. #1732

    Standaard

    Paar werkdagen tot een week denk ik..

  8. #1733

    Standaard

    Ik heb maandag om 16.41 Ugly Betty seizoen 2.2 gekocht en het is vandaag binnengekomen! Dus ik zou rekenen op ongeveer 5 werkdagen..
    Ik zie trouwens dat je Gossip Girl kijkt, is dat leuk? En ook voor een jongen? :P

  9. #1734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j006t Bekijk bericht
    Ik heb maandag om 16.41 Ugly Betty seizoen 2.2 gekocht en het is vandaag binnengekomen! Dus ik zou rekenen op ongeveer 5 werkdagen..
    Ik zie trouwens dat je Gossip Girl kijkt, is dat leuk? En ook voor een jongen? :P
    i.v.m. Gossip Girl is heel leuk, zlefs mijn vriend kijkt het en hij vind het ook leuk om te volgen
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  10. #1735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j006t Bekijk bericht
    Ik heb maandag om 16.41 Ugly Betty seizoen 2.2 gekocht en het is vandaag binnengekomen! Dus ik zou rekenen op ongeveer 5 werkdagen..
    Ik zie trouwens dat je Gossip Girl kijkt, is dat leuk? En ook voor een jongen? :P
    Is leuk hoor Drama-series die vooral meiden kijken, worden vaak al afgestempeld als meiden-series , terwijl een jongen er net zo van kan genieten.

  11. #1736

    Standaard

    Yes! Ik heb mee een wedstrijd gewonnen voor de cd Almost Alice! Met deze tekst:

    Mijn wonderland, zou een land zijn, dat niet van zichzelf weet dat het bestaat. Het is een soort planeet die zich bevind tussen de aarde en de maan, maar is zo miniem dat niemand het kan waarnemen, de enigste manier om er te geraken is via een speciaal portaal dat zich bevind onder de eerste meter gras van je tuin, je moet daar gaan staan en ... Lees verdergeloven, geloven dat het bestaat, waarom denk je anders dat er zo weinig mensen in mijn wonderland leven? Omdat ze niet geloven. Eens je gelooft komt iemand je halen, het rare is, dat je die iemand niet ziet, maar je voelt wel dat hij er is, zoiets als de wind. Als hij je heeft meegenomen, betreed je een wereld die je jezelf niet had kunnen voorstellen, ook al bloeide je van de fantasie. De mensen EN dieren communiceren met elkaar. Ze wonen in huisjes, gemaakt van groenten en fruit, nu denk je zeker, rot dat fruit dan niet? Nee, want mijn wonderland heeft een soort magiër. Het is een klein ventje, met een een gladgeschoren huid, en kiewen, hij leeft namelijk in het water. De magiër haalt zijn speciale krachten uit het water, wie zou daar ooit aan gedacht hebben? Niemand. Daarom dat hij zoveel met zijn krachten kan doen. De persoon die mijn wonderland regeert is een mier, niet zomaar een mier. Het is een meer die rechtstaat, en even groot is als een gemiddelde mens. In elke poot houd hij een staf, en elke staf heeft een speciale kracht. De ene staf gebruikt hij voor te regeren, zodat er vrede blijf. Een andere staf gebruikt hij voor de goed oogst, enzo...
    Mijn wonderland telt geen vijanden, en weet je hoe dat komt? Omdat iedereen in mijn wonderland gelooft, gelooft in liefde, want iedereen in mijn wonderland heeft lief, en wie lief heeft, gelooft.


  12. #1737

    Standaard

    gefeliciteerd thomas. waar haalt ge die inspiratie?

  13. #1738

    Standaard

    Dankje, ik volg audio visuele vorming (film), dat is kunst, dus ik heb wel wat fantasie


  14. #1739

    Standaard

    Ik heb ook gewonnen met volgende tekst:
    Mijn wonderland zou bestaan uit de 2 dingen waar ik het meest verzot op ben: Disney en Giraffen.
    Het zou een plaats zijn net als in elke Disney Classic films: Alle mensen zijn blij, dansen en zingen over straat, het loopt er vol met prinsen en prinsessen en magische dieren!
    Er zijn geen auto's of brommers: enkel magische giraffen die je vervoeren van het ene magische kasteel naar het andere!
    Moest iemand deze plaats weten zijn? -> vertel met het dan snel, dan zadel ik mijn giraf al op!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  15. #1740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Dankje, ik volg audio visuele vorming (film), dat is kunst, dus ik heb wel wat fantasie
    Alleen nog werken aan de DT regels

  16. #1741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Alleen nog werken aan de DT regels
    Ik doe dan ook maar kunst hé! Nene, ik denk er gewoon nooit aan als ik aan het schrijven ben!


  17. #1742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Vanaf nu ook videoapparatuur te bestellen van Philips!
    Die BD speler (BDP7500B2) is dat wat?

  18. #1743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Die BD speler (BDP7500B2) is dat wat?
    Ik denk wel dat het degelijk materiaal is. klik


  19. #1744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ik denk wel dat het degelijk materiaal is. klik
    Het is in ieder geval een goede prijs als ik zo even snel rond kijk op internet.

  20. #1745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Het is in ieder geval een goede prijs als ik zo even snel rond kijk op internet.
    Ja maar als je nog wat langer blijft rondkijken, kan je hem ook vinden voor 150,- zonder movieminutes in te hoeven leveren.

  21. #1746

    Standaard

    In de nieuwsbrief van 2 juni zal een nieuwe tv-serie bekent gemaakt worden.

    Bron: http://twitter.com/movieminutes
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #1747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Ja maar als je nog wat langer blijft rondkijken, kan je hem ook vinden voor 150,- zonder movieminutes in te hoeven leveren.
    Is dat niet de oude versie?

  23. #1748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    In de nieuwsbrief van 2 juni zal een nieuwe tv-serie bekent gemaakt worden.

    Bron: http://twitter.com/movieminutes
    Ik zie liever een forse uitbreiding van de BD collectie

  24. #1749

    Standaard

    Ik hoop dat het wat meer gaat zijn dan de nieuwe serie en Pirates

  25. #1750

    Standaard

    Iemand nog interesse in een code t.w.v. 40 minutes?
    Update; code is vergeven, geen PM meer a.u.b.!
    Laatst aangepast door Jolling : 31-05-2010 om 19:37 Reden: update

Pagina 70 van 94 EersteEerste ... 206066676869707172737480 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •