Pagina 77 van 94 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #1901

    Standaard

    Stuur een mail naar de klantenservice en vraag dat ze de codes uit je account halen...

  2. #1902

    Standaard

    Wat doe je eigenlijk als een bestelling niet toekomt?
    Heb de klantenservice gemaild maar deze antwoorden blijkbaar niet...

  3. #1903

    Standaard

    Vaker mailen!

    - Waarom is G-FORCE dvd 150 punten en G-FORCE Blu-Ray + DVD maar 120 punten?
    Laatst aangepast door roninpacino : 13-07-2010 om 19:51
    --

  4. #1904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Vaker mailen!

    - Waarom is G-FORCE dvd 150 punten en G-FORCE Blu-Ray + DVD maar 120 punten?
    Mh, zal ze morgen nog eens hetzelfde sturen.
    Hoop dat ze de bestelling opnieuw willen verzenden...

    Geen idee ivm G-Force, is toch een slechte film

  5. #1905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ik weet niet of het hiermee allemaal te maken heeft maar... Ik heb ook een aantal keer met andere adressen de quiz gedaan, misschien slechts een 3tal keren ofzo. Met die punten had ik een bestelling geplaatst en de bestelling is niet toegekomen bij mij thuis. Ik heb wel een factuur gekregen dat het verzonden is, maar dat is al zo'n week geleden. Nadat een bestelling verzonden wordt mag je voor België hoogstens zo'n 3 dagen bijtellen voor je bestelling aankomt. Ik ben er dus zeker van dat deze niet meer toekomt... Zou er een verband zijn met het misbruik van de quiz?
    Ben je niet een beetje te ongeduldig. Je bestelling is amper een week geleden vertrokken. Dacht je echt dat je je bestelling in een paar dagen zou ontvangen. Ik woon ook in België en heb tot nu toe telkens een week of twee op mijn bestellingen moeten wachten. En dan had ik nog veel geluk want blijkbaar waren er anderen die nog langer moesten wachten. Dus, je bestelling kan nog binnenkomen.

  6. #1906

    Standaard

    Wat is tegenwoordig de gemiddelde levertijd? Al een tijd niets meer besteld en soms kon het gewoon langer dan 3 weken duren... (in Nederland).
    --

  7. #1907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ben je niet een beetje te ongeduldig. Je bestelling is amper een week geleden vertrokken. Dacht je echt dat je je bestelling in een paar dagen zou ontvangen. Ik woon ook in België en heb tot nu toe telkens een week of twee op mijn bestellingen moeten wachten. En dan had ik nog veel geluk want blijkbaar waren er anderen die nog langer moesten wachten. Dus, je bestelling kan nog binnenkomen.
    Ja uiteraard denk ik dat.
    Het is al m'n zevende bestelling bij Movieminutes dus ik ken nu de termijnen wel al.
    Als het pakketje buiten is bij MM (en je de factuur ontvangt) moet je echt geen twee weken wachten.

  8. #1908

    Standaard

    Het is wel vakantieperiode, dat scheelt ook nog al...

  9. #1909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ja uiteraard denk ik dat.
    Het is al m'n zevende bestelling bij Movieminutes dus ik ken nu de termijnen wel al.
    Als het pakketje buiten is bij MM (en je de factuur ontvangt) moet je echt geen twee weken wachten.
    In Mechelen blijkbaar niet maar wel in Brussel. Daar moet je wel een week of twee wachten. Blijkbaar is België zo groot dat ze minstens een week extra nodig hebben om in Brussel te leveren.

  10. #1910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    In Mechelen blijkbaar niet maar wel in Brussel. Daar moet je wel een week of twee wachten. Blijkbaar is België zo groot dat ze minstens een week extra nodig hebben om in Brussel te leveren.
    Haha, ja.
    Vind het eigenlijk wel erg voor je, als je telkens zolang moet wachten.

  11. #1911

    Standaard

    Hoe lang duurt het meestal, voordat je bestelling word verzonden? Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst.
    --

  12. #1912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het meestal, voordat je bestelling word verzonden? Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst.
    Hangt ervan af, maar normaal binnen de week

  13. #1913

    Standaard

    Er is nu een wedstrijd bezig van MM waarbij tussen de prijzen "de 5 nieuwste Blu-ray’s van Disney" staat.
    Aangezien de wedstrijd eindigt rond eind juli en er dan ook nieuwe artikelen worden toegevoegd aan de shop... Zouden ze hiermee misschien bedoelen dat er 5 nieuwe Disney Blu-Ray's worden toegevoegd aan de shop? Of vat ik dat verkeerd op en bedoelen ze gewoon de 5 laatste verschenen in de winkels?

  14. #1914

    Standaard

    Denk dat het gewoon om de 5 laatste releases gaat

  15. #1915

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dreamerke Bekijk bericht
    Denk dat het gewoon om de 5 laatste releases gaat
    Jammer.
    Maarja, ik ben al tevreden als het deze keer wat meer is dan 2 artikelen

  16. #1916

    Standaard

    Eind augustus wordt iig The Wild toegevoegd, alleen staat er niet bij of het de DVD en/of de BD betreft
    Zie hun Twitter pagina
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Eind augustus wordt iig The Wild toegevoegd, alleen staat er niet bij of het de DVD en/of de BD betreft
    Zie hun Twitter pagina
    Uit de berichtjes daar leid ik af dat ze de BD gaan toevoegen.
    Is deze film eigenlijk goed? Ik zie dat hij barslechte reviewscores krijgt...

  18. #1918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Uit de berichtjes daar leid ik af dat ze de BD gaan toevoegen.
    Is deze film eigenlijk goed? Ik zie dat hij barslechte reviewscores krijgt...
    Leuk om te kijken, maar veel van hetzelfde, niet origineel dus.


    Zie net nog wat leuks op Twitter:

    echt? Daar houden we van...een scherpe oplettende #MM-member . Eind deze maand worden er ook nog echt nieuwe titels toegevoegd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #1919

    Standaard

    En ze blijven maar doorgaan op Twitter!

    "@PhiToe 1 hint...het betreft een zeer recente titel (uit maart) "

    Welke zou dit kunnen zijn?!

  20. #1920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    En ze blijven maar doorgaan op Twitter!

    "@PhiToe 1 hint...het betreft een zeer recente titel (uit maart) "

    Welke zou dit kunnen zijn?!
    Kwam Alice in Wonderland niet uit in maart?

  21. #1921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kwam Alice in Wonderland niet uit in maart?
    Ja, in de bioscoop alleszins wel. Ik dacht er ook meteen aan, maar bedoelen ze niet vanaf maart op dvd?

  22. #1922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kwam Alice in Wonderland niet uit in maart?
    Nee, juni

    Zou Toy Story 1 & 2 of Surrogates kunnen zijn, als we het over BD's hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee, juni

    Zou Toy Story 1 & 2 of Surrogates kunnen zijn, als we het over BD's hebben.
    Als ze zo doen over die nieuwe titel denk ik dat ze alvast niet Surrogates bedoelen... Toy Story 1 en 2 zou goed kunnen, maar ze spreken slechts over 1 titel dus...

  24. #1924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Als ze zo doen over die nieuwe titel denk ik dat ze alvast niet Surrogates bedoelen... Toy Story 1 en 2 zou goed kunnen, maar ze spreken slechts over 1 titel dus...
    Er staat dat er eind deze maand nieuwe titels toegevoegd worden, er staat titels dus ja... meer dan 1 neem ik aan
    Laatst aangepast door roninpacino : 16-07-2010 om 10:39
    --

  25. #1925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Er staat dat er eind deze maand nieuwe titels toegevoegd worden, er staat titels dus ja... meer dan 1 neem ik aan
    Weet ik wel, had het enkel over de titel van de Twitter-tip

Pagina 77 van 94 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •