Pagina 27 van 94 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #651

    Standaard

    Klinkt allemaal niet echt hoopvol deze berichten.

  2. #652

    Standaard

    Leuke jongens daar, vooral omdat er op hun site ook nog eens staat: Every Minute Counts!

    Ik heb op 08/12/2007 3 DVD's besteld, ik heb gezien dat de betaling op mijn VISA is verwerkt. Maar voor de rest.... ze staan nog steeds op status: In afwachting.

    Ze zouden beter een melding kunnen zetten op de site. Bestel nu en je hebt ze misschien in huis over enkele maanden.

    Spijtig dat ze zo een slechte afhandeling hebben van deze actie! Ik ga nog wachten tot het einde van de maand en dan mogen ze een reactie van mij verwachten.

  3. #653

    Standaard

    En toch heb ik hier al een aantal keer iets besteld, telkens werd dit vrij snel behandeld en kreeg ik de DVD na ongeveer een week binnen. Geen klachten van mij over MovieMinutes...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    En toch heb ik hier al een aantal keer iets besteld, telkens werd dit vrij snel behandeld en kreeg ik de DVD na ongeveer een week binnen. Geen klachten van mij over MovieMinutes...
    Idem hier, maar voor mij al bijna 2 jaar geleden. Schijnbaar loopt er de laatste tijd iets goed mis daar. Misschien tijd om te stoppen met de actie?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #655

    Standaard

    vind het aanbod sowieso ontzettend mager

  6. #656

    Standaard

    Hallo allemaal,
    ik heb net een klacht verzonden naar de klantenservice Movieminutes, maar krijg steeds de mails terug, betekent dat mailadres niet meer klopt, ik heb ook geantwoord op een eerdere mail, maar die komt ook steeds terug,
    Volgens mij bestaat MM niet meer, ze kregen waarschijnlijk teveel klachten



  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MickeyGo_T Bekijk bericht
    Hallo allemaal,
    ik heb net een klacht verzonden naar de klantenservice Movieminutes, maar krijg steeds de mails terug, betekent dat mailadres niet meer klopt, ik heb ook geantwoord op een eerdere mail, maar die komt ook steeds terug,
    Volgens mij bestaat MM niet meer, ze kregen waarschijnlijk teveel klachten

    Zo'n vaart loopt dat niet, ze hebben alleen problemen met de mail.

    Ik heb aan het begin van de week even gebeld met de klantenservice. Naast de problemen met het ontvangen (verzenden kunnen ze wel) van e-mail, was er ook een probleem met de koppeling van de orders via de website en de verzending. Ze moeten dus bij bestellingen gegevens uit meerdere bestanden halen, waardoor het allemaal wat trager verloopt.

    ik ben eens benieuwd wanneer ik mijn titels binnenkrijg.
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #658

    Standaard

    nou ik heb dus hetzelfde probleem eind november 2 dvd's bestelt verzendksoten meteen via overschrijving voldaan. en daarna eigenlijk vergeten, want uit ervaring weet ik ook wel dat het enige tijd duurt voordat je ze ontvangt. totdat ik een aantal weken terug opeens dacht he heb High school Musical nog niet binnen. toch maar eens mailen maar kreeg mail meteen weer terug. aantal keer geprobeerd zonder enig geluk van de week weer gemaild en die bleef 3 dagen weg voordat ik een "fout melding" mail terug kreeg.

    en vroeg me nu dus af wat hun nummer dan is kan ik een keer bellen misschien dat dat opschiet.

  9. #659

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    oeps helemaal overheen gelezen bedankt in ieder geval
    en voor iedereen die het ook wil weten
    Movie Minutes infolijn

    Wil je meer weten over Movie Minutes, staat jouw vraag niet onder de FAQ’s vermeld of ondervind je problemen met de Movie Minutes website? Bel dan de Movie Minutes Infolijn, 0900-4455544 (40 cpm) of stuur een e-mail naar klantenservice@movieminutes.com. (maar dat werkt niet echt:wink: )

  11. #661

    Standaard

    E-Mail werkt weer, vandaag deze reactie mogen ontvangen:

    Beste,

    Bedankt voor je e-mail.

    Je verzendkosten voor deze bestelling werden ontvangen en verwerkt. Door technische problemen in de server van de website, is het tot nu toe niet mogelijk geweest om direct de bestellingen te versturen. Wij excuseren ons voor dit ongemak. Op dit moment zijn de grote problemen opgelost en heeft onze verzenddienst te kennen gegeven binnen dit en twee weken de volledige achterstand op te halen. Als alles goed verloopt, moet de achterstand binnen 2 weken zijn opgelost en zal je bestelling binnen deze periode daadwerkelijk worden verstuurd. Ik schat, mits voldoende voorraad, dat het ongeveer nog een 10- tal werkdagen in beslag neemt.

    Wij willen ons nogmaals excuseren voor dit ongemak dat je hiervan ondervind en bedanken voor je geduld.


    Nog 2 weken dus...
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  12. #662

    Standaard

    Ik vrees dat we ons geld en onze dvd's wel kunnen vergeten. Vandaag het nummer eens geprobeerd, daar krijg ik de melding dat het niet in gebruik is. Nooit gedacht dat ik opgelicht zou worden door zo'n actie...
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  13. #663

    Standaard

    Ik zou het rustig afwachten. Het boeltje niet voor elkaar hebben is geen oplichten.

  14. #664

    Standaard

    19 november bestelling gedaan van 5 dvd's...

    laatst te horen gekregen dat 4 februari versturing zou plaatsvinden
    vandaag 22 feb, versturing niet gelukt, a.s. woensdag gaan ze het opnieuw proberen...

    geen een mailtje gehad i.v.m. de problemen, HELEMAAL NIETS...

    AMATEURS!!!


    Ik wacht gewoon af...

    We moeten wel...

    *zucht*


    MZZ EL

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Ik zou het rustig afwachten. Het boeltje niet voor elkaar hebben is geen oplichten.
    Het e-mail adres is mss wel te wijten aan het boeltje niet voor elkaar hebben maar dat het telefoonnummer niet eens meer in gebruik is vind ik toch maar heel vaag. En ook al draait het niet echt goed, 3 maanden wachttijd is niet meer normaal. Hoe komt het dat andere handelaars dit allemaal niet hebben.

    Ik vrees echt het ergste maar goed, blijven hopen...
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  16. #666

    Standaard

    Ik heb hier dus nooit enig probleem mee gehad, maar het is wel al een tijdje geleden dat ik nog eens besteld heb. Ondertussen heb ik wel terug een hele hoop movie minutes, maar ik ga toch nog even afwachten met bestellen tot de berichten over de leveringstermijn weer wat positiever worden Er zitten zeker nog wel een paar titels in de catalogus die ik zou willen bestellen.

  17. #667

    Standaard

    dit bericht ontving ik zojuist in mijn mailbox:

    Beste Herman,
    Bij de lancering van de vernieuwde website hebben zich helaas enkele complicaties voorgedaan. De emailfunctie heeft tijdelijk niet goed gewerkt en tevens is het mede door de overweldigende vraag niet gelukt alle bestelde titels op korte termijn bij iedereen te leveren. Hiervoor onze excuses. Alle bestellingen zijn genoteerd en zullen binnen twee weken alsnog bezorgd worden. Bij wijze van gebaar richting onze nieuwsbriefontvangers geven we daarom 30 gratis Movie Minutes weg, middels een unieke code die verbonden is aan deze nieuwsbrief. Bedankt voor het geduld en begrip.

    Alsjeblieft, jouw code voor 30 gratis Movie Minutes (code)

    einde bericht

    Vervolgens heb ik na herhaalde pogingen het voor vandaag maar opgegeven om in te loggen, want die pagina van MM die ik te zien krijg lijkt nergens op
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 25-02-2008 om 19:44 Reden: toevoeging

  18. #668

    Standaard

    Ik heb hem ook gehad.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  19. #669

    Standaard

    Die mail heb ik ook gehad, maar als je op de links klikt naar hun website duurt het heel lang voordat je een pagina te zien krijgt of je komt er zelfs helemaal niet. Het is nog niet helemaal probleemloos, zoals het er nu aan toe gaat.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #670

    Standaard

    Ik vind dit toch een mooi gebaar van movie minutes.

  21. #671

    Standaard

    precies, ze laten ons niet in de steek

  22. #672

    Standaard

    In afwachting staat dat gelijk aan betaling ontvangen? Of niet?

  23. #673

    Standaard

    Als iemand zijn MM nieuwsbrief code trouwens niet gaat gebruiken wil ik hem wel altijd...

  24. #674

    Standaard

    Onbegrijpelijk maar dat mailtje heb ik dus ook niet ontvangen maar ik heb nu wel geprobeerd om een mailtje in hun richting te sturen en dit lijkt niet terug te keren met de melding dat het niet werkt.

    Alweer afwachten.....
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  25. #675

    Standaard

    Ik heb ook geen mailtje ontvangen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 27 van 94 EersteEerste ... 172324252627282930313777 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •