Pagina 32 van 94 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #776

    Standaard

    Inderdaad het gaat altijd per item, ongeacht of het een box of een gewone keep case betreft.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #777

    Standaard

    ok, merci voor de info...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  3. #778

    Standaard

    Hmmmnouuuuuu....

    In de vakantie heb ik even op internet gekeken (zo'n anderhalf week geleden), even ingelogd op MM en zag dat de DVD's op 'verscheept' stonden. Ik dacht, mooi! Log ik nu net in, staat de status weer op 'in bestelling'.. What the..? Iemand anders die dit heeft?


  4. #779

    Standaard

    Wat 'n rotsysteem... voor het eerst 'n poging gedaan om movieminutes in te voeren had nog wat stickertjes liggen dus paar duizend minuten verder.

    Nu kan je gaan kiezen, heb je alleen maar de keuze uit matige titels die overal in de ramsj liggen, dus niet de catalogus die blijkbaar enkel als lekkermakertje op die site staat en daarbij gratis is het niet daar de zgn. verzendkosten zo hoog liggen dat je indirect gewoon voor de films betaald.

    1dvd... 5 euro verzondkosten
    2dvd... 8 euro verzendkosten
    3dvd...11euro verzendkosten
    etc.

    Zo kan ik het ook; sparen voor "gratis" dvd's, ik ga er dus geeneens verder mee.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #780

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    ...., ik ga er dus geeneens verder mee.

    je kunt mij altijd wat minuutjes doorsturen
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    je kunt mij altijd wat minuutjes doorsturen
    Neem aan dat ik met de punten die ik nu op mijn account heb, niet over kan zetten. Mocht ik oningevoerde punten hebben bewaar ik ze voor je (als ik uberhaubt de moeite neem om de stickertjes van mijn dvd's af te pulken en vervolgens open te krassen).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #782

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Neem aan dat ik met de punten die ik nu op mijn account heb, niet over kan zetten. Mocht ik oningevoerde punten hebben bewaar ik ze voor je (als ik uberhaubt de moeite neem om de stickertjes van mijn dvd's af te pulken en vervolgens open te krassen).
    bedankt, maar laat maar... zie net op de site dat het niet meer mogelijk is om 'Alias seizoen 1' te bestellen ...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  8. #783

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antonio 'Tony' Montana Bekijk bericht
    bedankt, maar laat maar... zie net op de site dat het niet meer mogelijk is om 'Alias seizoen 1' te bestellen ...
    Dan ga je toch voor de geweldige Tiger Woods 3 DVD Box

    Ik zie dat ze tegenwoordig ook dingen veilen voor Movie Minutes. Leuk idee, maar daar ga ik nooit genoeg Minutes voor hebben als ik zie dat het schilderij van Pulp Fiction dat ze nu veilen al op 750 Minutes staat.

  9. #784

    Standaard

    Alias leveren ze toch nooit, ik heb er 2 maanden geleden al de 5 euro voor overgemaakt, die beschouw ik nu als verloren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #785

    Standaard

    Ik heb eind juni Alias besteld, maar ook nog niet binnen. Als ik die bestelling zou annuleren zou ik op 840 MM zitten Zou ik wel kans hebben gemaakt op die Pulp Fiction schilderij. Maja, heb ik toch geen plek voor, en ik wil Alias gewoon


  11. #786

    Standaard

    Onlangs heb ik een mailtje gestuurd met de vraag waar Alias blijft. Dit kreeg ik als antwoord:

    Beste Wilbert,

    Bedankt voor je email.

    Door het enorme succes van de Alias DVD zijn er ontzettend veel bestellingen binnengekomen. Momenteel is deze DVD niet bij de verzenddienst op voorraad. Zij wachten op aanlevering van Disney. Hoe lang dit precies gaat duren is mij niet bekend, maar de bestelling wordt verstuurd zodra de voorraad is aangevuld. Mijn welgemeende excuses voor dit lange wachten, maar de DVD zal naar je worden toegestuurd. Er zijn nog meerdere klanten aan het wachten op deze DVD.

    Mocht je verder nog vragen hebben, laat het me weten, ik help jou graag verder.

    met vriendelijke groeten,

    Kim Geens
    Movie Minutes Klantenservice
    NL
    Telefoon: 0900-4455544 (40 cpm)
    BE
    Telefoon: 0900-40464 (45 cpm)
    E-mail : klantenservice@movieminutes.com.
    Website : www.movieminutes.com
    Onze openingstijden zijn: maandag-vrijdag, 09:00-17:30 uur.
    Wij zijn gesloten op zaterdagen en zon- en feestdagen


    Ze gaan hem dus nog wel leveren, maar wanneer???

  12. #787

    Standaard

    Volgensmij is die Kim ook de enige persoon die werkt voor die actie, elke keer wanneer ik een vraag had werd die ook door haar beantwoord.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #788

    Standaard

    Even nagekeken, maar inderdaad, zij doet ook mijn mailtjes


  14. #789

    Standaard

    had laatst 3 dvd's waar de code onleesbaar was helaas

    heb al gemaild. zal ze van de week inscannen en dan de scan's naar hun sturen kijken wat hun ervan maken.

  15. #790

    Standaard

    Ivm Alias, heb die van het begin besteld en heb hem op 26juli thuis gekregen.
    Best snel dus maar zou me geen zorgen maken.. Komen zal ie wel, wnnr is afwachten, MovieMinutes op zen best

  16. #791

    Standaard

    Kennelijk dus als één van de weinigen heb ik Alias Seizoen 1 ongeveer een maand geleden binnengekregen.

  17. #792

    Standaard

    Ik heb Alias ook besteld enkele weken geleden. Eens benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren...
    Mijn collectie: http://www.dvdcollectie.be/collection/kencoenen
    Ook een eigen pagina of gewoon mee discussieren over films? Registreer je op http://www.dvdcollectie.be/!

  18. #793

    Standaard

    Mijn bestelling van 26 juni staat inmiddel voor de 2e keer op verscheept... Ben benieuwd wanneer de status weer naar in bestelling gaat


  19. #794

    Standaard

    Bij mij staattie nu ook op verscheept. Zal het er dan toch van komen?

  20. #795

    Standaard

    Nou, ik zag dus vanmiddag dat ie op verscheept stond, en ja hoor, hij is net bezorgd

    3 boxen van Alias en 2 andere DVD's.


  21. #796

    Standaard

    Bij mij is Alias ook vandaag binnengekomen, netjes in fabrieksseal. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #797

    Standaard

    En ik heb hem ook binnen!

  23. #798

    Standaard

    vandaag leuke mail gehad van movieminutes
    sparen voor blu ray

    nou heb er ff 2 betseld
    ga de gok wagen voor 8 euri

    1. narnie
    2. enchanted

    proberen waard.....:smile:

  24. #799

    Standaard

    Heeft iemand nog movieminutes codes voor me?
    Eventueel in ruil voor DVD's uit mijn topic. Graag PM.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    vandaag leuke mail gehad van movieminutes
    sparen voor blu ray

    nou heb er ff 2 betseld
    ga de gok wagen voor 8 euri

    1. narnie
    2. enchanted

    proberen waard.....:smile:
    Hoelaat heb je die mail gehad?
    Ik heb die mail nog niet gehad.
    Maar kost één Blu-Ray dan €8,- ?
    Alvast bedankt voor het antwoord.

    gr. Arjan

Pagina 32 van 94 EersteEerste ... 222829303132333435364282 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •